ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ

ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ
Η νύχτα αγκαλιάζει προσευχόμενες ψυχές σαν βρεφικό νανούρισμα. Στο μικρό καθολικό, οι γέροντες ξαπλωμένοι στο έδαφος, παραδομένοι στην εικόνα του Νυμφίου αποκαθηλώνουν ικετευτικά τους συγνωστούς τους λογισμούς. Απόκοσμες εικόνες στο μικρό εκκλησάκι, αναπνέουν μέσα από την θυμιασμένη ομίχλη των παρακλητικών τους λόγων, μ' ένα τρακοσάρι κομποσκοίνι μετρούν ανάποδα τις μέρες, φτάνοντας ως την γέννησή τους. Ο παππά Διονύσης με αφημένο βλέμμα στην γη που περιμένει, σκύβει το κεφάλι στην ανατολή της μετανοίας του. Τί κόσμος τούτος Θεέ μου! Βαστάζουμε στις χούφτες μας την μάννα Ορθοδοξία και δεν θωρούμε το απροσμέτρητο κάλλος της και την ενδόμυχη υπόστασή της. Όταν τρίζουν τα θολά τζάμια από τα σιδερένια παραθύρια, νομίζεις, πως χοροί αγίων ήλθαν για να συνεκκλησιαστούν με τους χοικούς, ταμένους αδελφούς τους. Ο πολυέλαιος γυρνοφέρνει κυκλικά απ' τον καπνισμένο τρούλλο, ο Παντοκράτορας κρατάει στο χέρι του την βραδυνή θυσία, αίνοι και ύμνοι γίνονται δώρα ευχαριστιακά στα πόδια του Θεού μας. Κι όταν τελειώνει η ακολουθία, σκυμμένα πρόσωπα προσμετρούν μ' ένα Κύριε ελέησον, τα ανεβαίνοντα βήματά τους. Μακρύς ακόμα ο δρόμος της σταυρικής θυσίας, ταιριάζει σε ορθοδόξους, να βλέπουν από μακρυά τον σταυρό, που θα κρεμάσουν πάνω του τ' απόκοσμα ονειρά τους. Ποθούμε Χριστό, Αυτόν, Εσταυρωμένο,εξαντλούμε τους ονειρεμένους πόθους μας στο κοινό ποτήριο, ακροβατούμε την θωριά μας ανάμεσα στην πτώση και την έγερση. Τελούμε πνευματικά ανάπηροι στο μακαρισμό του εξαρτημένου Εγώ μας, αναζητούμε την χαμένη αρτιμέλεια της υποστελλόμενης ψυχής μας, ανυπακούουμε στην υποκριτική στάση ζωής. Ο Χριστός δεν είναι αφηρημένη έννοια, είναι η Οδός και η Αλήθεια, η Αγάπη κι η Ζωή, το προσδωκόμενο όνειρο της αναστάσιμης ελπίδας. Έχουμε Εκκλησία να κλάψουμε τους δρόμους που δεν διαβήκαμε, κατέχουμε αγίους να κρεμάσουμε την απόμακρη ματιά μας, μια Παναγιά να πνίξουμε στον κόρφο της την εαλωμένη αθωότητα της παιδικής αμεριμνησίας μας, κι αγγέλλους τόσους, όσα είναι αυτά που χάσαμε, όσα είναι αυτά που ελπίζουμε, όσα είναι αυτά, που ίσως έρθουνε μια μέρα! Μπουσουλάμε γογγύζοντας στους εφάμαρτους δρόμους της υποκριτικής ζωής μας, έρπουμε γλοιωδώς στην λάσπη, που εωσφορικώς βαπτίσαμε πολιτισμένη κοινωνία. Επιτέλους να πάψουν αυτοί οι διαρκείς κύκλοι γύρω απ' τον ειδωλολάτρη εαυτό μας, το μεγαλείο του χριστιανού αναπαύεται στον προσευχητικό ξεσηκωμό και την ταπεινή μεγαλοσύνη. Η αγάπη μας είναι η σταυρική θυσία του εγώ μας στην δηθενικότητα των άλλων, ο σταυρός μας είναι τα ζυγιστικά του Πατρός που σβήνουν με γομολάστιχα τις μεγαλεπίβολες, θηριώδεις αμαρτίες μας. Και η ελπίδα μας φοράει τα καλά της μπροστά στο αιματοβαμμένο δισκοπότηρο του αμνοικού Ιησού μας. Τα βράδυα αιωρούνται χαροποιά στα γράμματα της αγιοπνευματικής Αλφαβήτας, ζωγραφίζουν την Πίστη ως έκθαμβο, αγιοπρεπές θήλυ, που ίσταται σε συννεφοσκεπούσα ομίχλη, πάνω από τα μικροκαμωμένα σπίτια των ανθρώπων. Πορφυροφορούσα κόρη, που χάσκει με χαμόγελο και κορομηλένια μάγουλα, που ροδακινίζουν στην παρακλητική αγάπη των πιστών. Η Πίστη είναι αναγεννητικό επίθεμα στις πληγές της αμαρτίας, δροσερή ανάσα στην πνευματική άπνοια των φιλόνικων ανθρώπων, σουλατσάρει σε χλοερούς, φρεσκοσκαμμένους κήπους και περιβόλια που μεθούν στην αρχοντιά των λουλουδιών. Βαστάει στα χέρια της τα εύοσμα βασιλικά των Χριστοφόρων λόγων, λούζεται μακάρια στην μετάνοια ενός αλλόφρονα, που ανακαλύπτει πάνω της τον μυρίπνοο Παράδεισο της συστελλόμενης ψυχής. Η Πίστη Θε μου είναι τα χρυσαφένια στάρια του χωριού, που μικρά, βάζαμε τρεχάλα ανάμεσα στα ξεραμένα στάχυα και τ' αγάθια του αγρού, το ανταριασμένο βουιτό από τους μεγαλοδύναμους ήχους των ελάτων, που στέκονται πάντα όρθια, νοικοκύρηδες, φρεσκοπλυμμένοι χωρικοί, που τις Κυριακές παίρνουν τα δύσβατα μονοπάτια για την εκκλησιά των Παμμεγίστων Ταξιαρχών!Βλέπαμε την Πίστη να σιγοντάρει στο αναλόγιο, εκείνον τον ταπεινό, ολιγογράμματο ιερέα, που έβγαινε στον άμβωνα να μοιράσει τ' αντίδωρα κρίνα της ανυπέρβλητης αγάπης. Ύστερα βοηθούσε στα χωράφια την μαυροφορεμένη χήρα, που πριν να σπείρει τον καρπό στα σκαλισμένα αυλάκια, σταύρωνε με το χέρι της το αγιασμένο χώμα ,ράντιζε με αγιασμό εκείνον τον πολύχρωμο, ταιριαστό μπαχτσέ με τις ντάλιες, τους κατιφέδες και τους κρίνους. Η Πίστη πάλι κατοικεί στα αδύναμα σπίτια των φτωχών, κάθεται στο τραπέζι με τα αλάδωτα ρεβύθια, τις ελιές και το αχνισμένο, ζυμωτό ψωμί, χορταίνει τα στόματα με μοσχοθυμιασμένες ευλογίες και απόκοσμες παραινέσεις της ερήμου. Σκάει χαμόγελο στην βρεφική αγνότητα Χριστούλιδων μικρών! Η Πίστη δεν λέει ψέμματα στα χείλη των παιδιών, παίζει κυνηγητό με την ταπείνωση και κρυφτό με την ντροπή. Στέκει προσευχητικά μετέωρη σε νηπιακούς ασπασμούς και ανυπόκριτες, παιδικές προσευχές,είναι το θεικό αντίδοτο στο διάβα μιας φουσκοθαλασσιάς ζωής. Το υπέρμαχο δοξάρι στην ηδύχοη πνοή του ουρανού, η υπογραφή του Θεού στην μετάνοια του πιστού. Μακάριοι αυτοί που την βρήκαν να τους περιμένει με το πρωινό ξύπνημα της αυγής και την εσπερινή δύση του ηλίου. Φθινόπωρο 2013. Γιώργος Δ. Δημακόπουλος. Δημοσιογράφος. Icon by Serhei Vandalovskiy.

A.

B.

Παρασκευή, 2 Ιουνίου 2017

ΠΑΜΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗ ΣΥΝΑΞΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ




Παμπελοποννησιακή σύναξη ενάντια στην κάρτα στου πολίτη 

και τον Οικουμενισμό – « Επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσιν»

Αίγιο 11 Ιουνίου Κυριακή των Αγίων Πάντων στις 6 το απόγευμα

«Πολύκεντρο» Συνεδριακό Κέντρο 

–κάτωθεν ιερού προσκυνήματος Παναγίας Τρυπητής –Λιμάνι Αιγίου



Έπειτα από την πολύ επιτυχημένη διορθόδοξη ημερίδα καταδίκης της ψευδοσυνόδου της Κρήτης, που έγινε στις 4 Απριλίου στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, ακολουθεί για πρώτη φορά για την Νότια Ελλάδα μία αντίστοιχη εκδήλωση με επιλογή μιας ιστορικής πόλης του Αιγίου, στα διοικητικά όρια μιας επίσης ιστορικής Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας. Για την παρότρυνση και διευκόλυνση των ενδιαφερομένων πιστών, ώστε να συμμετέχουν στην σύναξη, επιλέχθηκε ένα κομβικό γεωγραφικό σημείο, μιας και το κάλεσμα αφορά όλη την Κεντρική και Δυτική Ελλάδα, Αττική, Στερεά, Πελοπόννησο και Επτάνησα. Την πρωτοβουλία της διοργάνωσης έχουν από κοινού οι Αγιορείτες Πατέρες, το Ινστιτούτο Καταναλωτών – Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, η Παναιγιάλεια Ορθόδοξη Σύναξη «ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ» και η Σύναξη Ορθοδόξων Κρητών. Οι διοργανωτές καλούν τον πιστό λαό να διατρανώσει την αντίθεσή του με ένα βροντερό όχι στα ύπουλα σχέδια καθολικής επικράτησης των αχρήματων συναλλαγών με την επιβολή της χρήσης πλαστικού χρήματος για το αφορολόγητο, που μας οδηγεί ολοταχώς στην νέα ηλεκτρονική υπερταυτότητα (κάρτα πολίτη) με μικροτσίπ και αντίχριστα σύμβολα (666). Επίσης οι διωκόμενοι ομολογητές Αγιορείτες Πατέρες από την Κοινότητα του Αγίου Όρους κατ΄εντολήν του αιρεσιάρχου Πατριάρχη Κων/λεως Βαρθολομαίου, θα αναλύσουν διεξοδικά τις προδοτικές αποφάσεις των επισκόπων που σύστησαν την ληστρική, λεγομένη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» στο Κολυμπάρι της Κρήτης, δεσμεύοντας σε εφαρμογή τους και το ποίμνιο, ενώ θα ενημερώσουν και για την υποχρέωση των πιστών σε έμπρακτη αντίδραση σύμφωνα με το σύνολο της Πατερικής διδασκαλίας, ώστε να καταδικαστεί και να μην επικρατήσει η αίρεση που πολεμά την Εκκλησία εκ των έσω και να διασωθεί η Ορθοδοξία. Η διοργάνωση από πλευράς των Αιγιαλέων, καλεί σε επανάληψη της παραδοσιακής επιτυχίας που έχουν σημειώσει αντίστοιχες ημερίδες στο Αίγιο, όπως το 2011 με πάνω από 600 συμμετέχοντες. Το μήνυμα της συνάξεως θα προσμετρηθεί στην συνολική πανορθόδοξη αντίδραση στο ξεπούλημα της πίστεως από ψευδοποιμένες και η συμμετοχή όλων έχει βαρύνουσα σημασία. Καλείται ο καθένας κληρικός ή λαϊκός να συμβάλλει με διακίνηση τόσο του εντύπου υλικού, αφίσας, φυλλαδίου στην πόλη του, αλλά και με την προώθηση τους σε ηλεκτρονική μορφή σε ιστοσελίδες, μέσα ενημέρωσης, κοινωνικής δικτύωσης κλπ. αλλά και στην οργάνωση και ομαδική μετακίνηση με λεωφορεία κλπ. Μιας και ο σκοπός της αντίδρασης είναι σωτήριος και λυτρωτικός, αυτή ευλογείται ιδιαιτέρως από την Κυρία Θεοτόκο, που είναι η Έφορος του Αγίου Όρους αλλά και ως Παναγία Τρυπητή – πολιούχος του Αιγίου υπό την σκέπη της οποίας τίθεται η εκδήλωση. Επίσης αυτή διεξάγεται με τις πρεσβείες του ομολογητού ιεραποστόλου Αγίου Χριστοφόρου Παπουλάκου, προστάτου των Αιγιαλέων οργανωτών, αλλά και τις ευλογίες σύγχρονων αγωνιστών ερημιτών Αγιορειτών Πατέρων και Γερόντων.



Το πρόγραμμα έχει ως εξής :


Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
& ΝΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟ 666
ΑΡΝΗΣΗ ΠΙΣΤΕΩΣ -ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ - ΨΥΧΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ


Ομιλητές : Γέρων π.Σάββας Λαυριώτης
Άγγελος Πιλάτης - εκπρόσωπος ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ


Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΩΣ «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ»
ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΩΣ ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ


Ομιλητής :Μοναχός π. Επιφάνιος Καψαλιώτης


ΠΟΙΑ Η ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ


Ομιλητής :Ιερομόναχος π.Χαρίτων Καρεώτης


• Θα ακολουθήσουν ερωτήσεις και απαντήσεις με το κοινό


ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:


ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ


INKA-ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ


ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΑΞΗ «ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ»


ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - 6944335193


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου