Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Ο ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ 1849!



Ένα λίαν επίκαιρο και αρκούντως αυθεντικό δοκίμιο του λόγιου Μοναχού και δεινού κήρυκα Κοσμά Φλαμιάτου, που μέσα από την ξενόδουλη ανασύσταση του -εν τη γενέσει του- Ελληνικού Κράτους, την διαβλητή εγκατάσταση της Βαυαροκρατίας, την δόλια, ως και ωφελιμιστική παρείσφρηση της Αγγλογαλλικής δυναστείας και τις πρώτες εμφυλιακές, μισερές ''καρατομήσεις'' αδούλωτων μαρτύρων προσφέρει στον αναγνώστη την γνησιότητα της Πίστης και την αληθινή Φιλοπατρία. Το πηγαίον και η γνησιότητα του λόγου μοιάζει σαν να ''τυπώθηκε'' μόλις τώρα, με διαφορετικούς ή και ίδιους ευρωπαικούς ''εθνοσωτήρες'', τους ίδιους όμως πάντοτε ασύμμαχους ''συμμάχους'', αυτούς άλλωστε, που οριοθέτησαν και τον πολιτικό ''χρωματισμό'' των πρώτων νεότοκων και πολιτικά εξαρτημένων κομμάτων στην Ελλάδα: το αγγλικό, το γαλλικό και το ρωσικό. Σαν να μην άλλαξε τίποτε. Ραγιαδισμός, υποτακτικότητα και δουλοφροσύνη υπό τον σκιερό ''μανδύα'' του Εθνικού Συντάγματος και της εγκατεστημένης Βασιλείας, που εισήγαγαν στους απονήρευτους Ρωμιούς, ξένα ήθη και νοσηρές, ''διαφωτιστικές'' διδαχές, ώστε να αναγκάσουν ακόμη και αυτόν τον Μακρυγιάννη να γράψει στη διαθήκη του, μιλώντας για ''απατεώνες της πατρίδας του''! Και όπως έγραψε και ο καθηγητής Αλέξιος Παναγόπουλος στο βιβλίο του ''ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ'': ''Οι ''ψευτοδιαφωτιστές'', που φραγκεμένοι δίδασκαν το πνεύμα της εσπερίας, αναγκάζουν τους πρωτομάρτυρες να καταγγείλουν δημόσια τους ηθικούς αυτουργούς, που κρύβονταν πίσω από τις ύποπτες αναθεωρήσεις του περιβάλλοντος του ρωμαιοκαθολικού Βασιλέα της προτεστάντισσας Βασίλισσας και του ανθέλληνα αντιβασιλέα Μάουερ''. Εύχεσθε!



Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος
Δημοσιογράφος





''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ''


Εκ του προηγούμενου

''Πρώτον μεν ενεργεί πολυτρόπως ίνα εισάξη διά νόμου εις τα ορθόδοξα κράτη, 

το λεγόμενον έτος της Δύσεως, 

καθ' ο αυτοί προτρέχουσι 12 ημέρας, 

ώστε όταν ημείς έχωμεν πρώτην του μηνός, αυτοί μετρώσι 13. 

Δι' αυτής της καινοτομίας 

ελπίζει ίνα συγχύση και ανατρέψη τας εορτασίμους ημέρας και εισάξη και άλλους νεωτερισμούς''.


Πολλά άλλα σκάνδαλα ενεργεί και γίνονται διά την κατάργησιν των μυστηρίων της χειροτονίας των κληρικών, και του βαπτίσματος, και πολλά άλλα διά την κατάργησιν της Ιεραρχίας και του μοναχικού τάγματος.

Διά την πρώτην αιτίαν, προς τοις άλλοις πολλοίς κινούνται τινές ιερείς και εκτελούσι τινά έργα εκ των όσων ανήκουσιν εις μόνους τους Αρχιερείς. Τινές αξιωματικοί Άγγλοι πάλι εις την Επτάνησον απέστελλον τας ιδίας αυτών Παλλακίδας εις τα τότε εκεί έτι διατηρούμενα Μοναστήρια, δι' επιταγής εις τον Ηγούμενον ίνα διαμένη εκεί και τρέφηται διά σκάνδαλον πτώσεως εις τους Μοναχούς.

Τα αυτά ενήργουν και εις Παρθενώνας των γυναικείων Μοναστηρίων αποστέλλοντες εκεί άνδρες διεφθαρμένους και ψευδοδιδασκάλους εις σύστασιν Σχολείων. Γενομένης δε της πτώσεως αν, και σπανίως, εν αμφοτέροις, αμέσως εστηλίτευον αυτούς μεγαλοφώνως και δημοσίως και απέστελλον αυτούς εις εξορίαν διά περισσότερον σκάνδαλον έως ου έφερον αυτών των Μοναστηρίων την διάλυσιν.

Διά σκάνδαλον εις περιφρόνησιν και εις κατάργησιν της τιμής και της προσκυνήσεως των αγίων Εικόνων, επλημμύρισαν δι' ενεργείας της επιβουλής όλαι σχεδόν οι κατά την Επτάνησον και αι κατά το Βασίλειον της Ελλάδος οικείαι και τα Καταστήματα εξ αγαλμάτων και εκ βεβήλων εικόνων γυναικών τε και ασεβών ανδρών.

Τινές δε εκ των κεκρυμμένων προσηλύτων της επιβουλής έχοντες όνομα και σχήμα κληρικού έχουσιν εν ταις ιδίαις οικίαις τοιαύτας βεβήλους εικόνας εκ παραλλήλου και μεμιγμένας εις άλλας ιεράς και αγίας. Έρχονται προ πολλού εκ της Ευρώπης διάφορα σκεύη αναγκαία εις οικιακάς χρήσεις έχοντα εν αυτοίς διαφόρους εικόνας Εκκλησιαστικάς και βεβήλους.

Κατασκευάζονται οδοί και δρόμοι λιθόστρωτοι και εις αυτούς δι' ενεργείας των οργάνων της επιβουλής κατασκευάζεται το σχήμα του σταυρού ίνα καταπατήται.

Προ 15 περίπου ετών εστάλησαν εκ της Αγγλίας εις εμπορικά Καταστήματα της Επτανήσου ουροδοχεία (κατουροκάνατα) έχοντα έσωθεν εις τον πυθμένα εζωγραφισμένα διά χαλκογραφίας της αγίαν Τριάδα και την εικόνα της Θεοτόκου και την τούτων επιγραφήν διά λατινικών γραμμάτων.

Κατασκευάζονται αγάλματα των κατά καιρούς Αρμοστών και έπειτα κατά διαταγήν της αρχής συγκαλείται ο κατά τόπον Επίσκοπος, οι ιερείς και άλλοι αξιωματικοί ποιούντες εκεί εις την αναστήλωσιν τούτων λιτανείαν, εις παραλληλισμόν και διά σκάνδαλον των εγκαινιαζομένων Ναών. Επειδή δε και εις τα παιδαγωγικά βιβλία των ορθοδόξων ήσαν εικόνες ιεραί διά χαλκογραφίας, η επιβουλή εις τα νυν ενεργεί και ζωγραφίζονται εν αυτοίς, θηρία, ζώα και άνθρωποι αλλόφυλοι και ασεβείς.

Εν ενί λόγω η τύπωσις των ιερών όσω και των βεβήλων εικόνων κατήντησε, προ πολλού, γενική εις πινάκια, εις κανάτια, εις μανδύλια, εις πολλά είδη υφαντικά, εις ταμπακιέρας κ.τ.λ. δι' αυτό το σκάνδαλον.

Διά την κατάργησιν της νηστείας, τόσον εις την Επτάνησον, οι Αρμοσταί και οι τούτων υπάλληλοι Άγγλοι, όσον και εις το βασίλειον της Ελλάδος τα όργανα της επιβουλής, συγκροτούσι συμπόσια επίσημα εις τας μεγάλας νηστίμους ημέρας συγκαλούντες εις αυτά πολλούς ορθοδόξους κληρικούς τε και λαικούς.

Άλλοτε πάλιν τινές ψευδοκληρικοί εξ' αυτού του προσηλυτισμού απέρχονται εις την αγοράν κατ' αυτάς τας νηστίμους ημέρας αγοράζοντες ενώπιον του λαού κρέας και οψάρια, άλλοι δε εκ των λαικών απέρχονται εις τα καφενεία κατ' αυτάς τας ημέρας εν ώρα συναθροίσεως πολλών άλλων και πίνοντες γάλα λέγουσι, κατά τας δοθείσας αυτοίς εισηγήσεις πολλούς εμπαιγμούς κατά των τεσσαρακοστών και της νηστείας.

Διά δε την κατάργησιν πάλιν των καθ' ημάς εορτασίμων και πανηγυρικών ημερών, εκτός της Κυριακής, επενόησε και ενεργεί πολλά άλλα σκάνδαλα.

Πρώτον μεν ενεργεί πολυτρόπως ίνα εισάξη διά νόμου εις τα ορθόδοξα κράτη, το λεγόμενον έτος της Δύσεως, καθ' ο αυτοί προτρέχουσι 12 ημέρας, ώστε όταν ημείς έχωμεν πρώτην του μηνός, αυτοί μετρώσι 13. Δι' αυτής της καινοτομίας ελπίζει ίνα συγχύση και ανατρέψη τας εορτασίμους ημέρας και εισάξη και άλλους νεωτερισμούς.

Δεύτερον δε ενομοθέτησεν εις ταύτα τα δύο Κράτη πολλάς βεβήλους και πολιτικάς εορτάς, εις μεν την Επτάνησον την γέννησιν και στέψιν των βασιλέων της Βρετανίας, την ημέρα του εκεί λεγομένου Συντάγματος και άλλας. Εις δε το βασίλειον της Ελλάδος πολλάς άλλας τοιαύτας, εν αις όλαις, τόσον εκεί, όσον και ενταύθα, συνέρχονται κατά νόμον οι Επίσκοποι, πολλοί άλλοι κληρικοί, όλοι οι έχοντες αξιώματα, βαθμούς και θέσεις και πολύ μέρος εκ του λοιπού λαού, διά πολλής και μεγαλοπρεπούς επιδείξεως διά γενικής αργίας, ενίοτε δε και διά πολλής φωτοχυσίας διά σκάνδαλον εις τα επ' Εκκλησίας γινόμενα φώτα κ.τ.λ.

Ταύτα δε και άλλα επενόησε και ενεργεί η επιβουλή διά σκάνδαλον εις περιφρόνησιν και κατάργησιν των Εκκλησιαστικών εορτών. 

Τρίτον δε επενόησε τρόπους διά των οποίων απασχολεί και αποτρέπει τους ορθοδόξους εκ της συνδρομής εις τας Εκκλησίας κατ' αυτάς τας θρησκευτικάς εορτάς. Εις όλους τους έχοντας οποιανδήποτε θέσιν και επάγγελμα και εις όλον τον κοινόν λαόν, όταν ακολουθή αγγάρευσις είτε εις οδοποιίαν είτε εις οποιονδήποτε άλλο κοινόν έργον ου μόνον ουδεμία αργία επιτρέπεται καθ' όλας τας Εκκλησιαστικάς εορτάς εκτός μόνης της Κυριακής, αλλά τότε διπλασιάζεται το βάρος του έργου, όπως όλως εξαλειφθή εκ της μνήμης αυτών και το όνομα των τοιούτων εορτών.

Εις όλας όλας πάλιν τας μεγάλας και επισήμους Δεσποτικάς εορτάς του Χριστού γεννών, των Θεοφανίων, την Μεγάλην εβδομάδα και την της Διακαινισίμου, έρχεται ως επί το πλείστον εκ της γενικής αρχής της Επτανήσου έκτακτος και κατεπείγουσα διαταγή εις τους εκεί επί ψιλώ ονόματι Επισκόπους και εις τους υπαλλήλους αναγκάζουσα αυτούς εις νέα διεξοδικά και απασχολητικά έργα πολλών ημερών και τούτο επί σκοπώ ίνα μη μένη αυτοίς καιρός εις την επ' Εκκλησίας συνδρομήν κατ' αυτάς τας ημέρας και διά σκάνδαλον εις όλον τον άλλον λαόν.

Έχει, ως είπα και άλλοτε, πολλούς και ποικίλους τρόπους διά των οποίων ερεθίζει το αδιάλλακτον μίσος τόσον όλου του Δυτικού λαού κατά πάντων των ορθοδόξων, όσον και τούτων κατ' εκείνων και μάλιστα κατά των Πάπων και κατά του εκεί κλήρου, και τούτο διά πολλούς άλλους δολίους σκοπούς, και προς τοις άλλοις διά δύο τους εφεξής.

Πρώτον εκ τούτου ελπίζει ίνα φέρη πλέον ευστόχως, την εκ της ορθοδόξου πίστεως αποστασίαν και την αποδοχήν της Λουθηρο-Καλβινικής πλάνης, επειδή και η ορθόδοξος και Ανατολική Εκκλησία φαίνεται σύμφωνος μετά της Δυτικής εις όλα σχεδόν τα δόγματα και τας τελετάς, εξαιρουμένων τινών, τα οποία βλασφήμως και παρανόμως εισήχθησαν εις την Δυτικήν προ δέκα περίπου αιώνων και διά τα οποία έπειτα ευλόγως τε και δικαίως η ορθόδοξος και Ανατολική Εκκλησία εστηλίτευσεν τους Πάπες ως καινοτόμους και αιρετικούς.

Νομίζει, η επιβουλή, ότι όταν φέρει εις τους ορθοδόξους μέγα και αδιάλλακτον μίσος κατά της Δυτικής Εκκλησίας, φέρη επομένους αυτούς εις το αυτό μίσος και την αποστροφήν και κατά των όσων αυτή κρατεί γενικώς και δοξάζει, είτε ορθά και χριστιανικά, είτε νεώτερα και αιρετικά επί λόγω ψευδεί ότι αυτά υπάρχουσι τάχα καινοτομίαι δεισιδαιμονικαί των Πάπων της Ρώμης.

Οίδεν ότι διά αυτήν την αιτίαν, διά το γενικόν δηλαδή κατά των Πάπων μίσος έλαβε χώραν και πρόοδον εις τόσα Κράτη της Δύσεως η Λουθηρο-Καλβινική αίρεσις έως ου έφθασε και εις την πλάνην του θεισμού και της αθείας.

Δεύτερον δε ενίοτε κινεί διά των πρωθυπουργών και δι' άλλων υποκεκρυμμένων αυτής οργάνων τους βασιλείς εις τα ορθόδοξα Κράτη και φαίνονται τάχα αφοσιωμένοι, φίλοι και βοηθοί εις την Δυτικήν Εκκλησίαν και εις τους Πάπας, επί σκοπώ ίνα ερεθίζη τους λαούς εις το κατά των αρχών μίσος και εις αποστασίαν.
Συνεχίζεται

Εκ του βιβλίου του Μοναχού Κοσμά Φλαμιάτου:
''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ''
Αθήνα 1849, σελ. 99-102.
Μεταφορά στο διαδίκτυο, στο μονοτονικό σύστημα, με την Γραμματική τάξη της εποχής, επιμέλεια, παρουσίαση ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ.

Σάββατο 30 Μαΐου 2020

ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΙΚΑΓΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΕΤΕΙ 1933!



Ο τίτλος της ετικέτας της ανάρτησης ''Και είδον άλλο θηρίον αναβαίνον εκ της γης και είχε κέρατα δύο, όμοια αρνίω και ελάλει ως δράκων'' είναι καθόλα ενδεικτικός των ψευδοπροφητών της λεγομένης Οικουμενικής Κίνησης ή Παναίρεσης των Εσχάτων, που με την ανατολή του 20ού αιώνα ανεδύθησαν ίνα ''λαλούν διεστραμμένα''. Πρόκειται για μια σειρά επιστολών, ανακοινώσεων, εγκυκλίων και γενικότερα συγγραμμάτων τους, που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο προάγουν τον διαχριστιανικό συγκρητισμό, αλλοιώνουν, μετασχηματίζουν και εγκαθιστούν έναν κάλπικο, πλαστό και απομιμητικό ''χριστιανισμό'', που απευθύνεται σε μάζες, γιατι ο ίδιος ο Οικουμενισμός διατίθεται σε οικουμενική, πλατιά, λαική κατανάλωση! Σε αυτούς τους ψευδοπροφήτες κατά την ''Αποκάλυψη'' του Ευαγγελιστή Ιωάννη αναφέρεται ο νέος ''Φάκελλος'' που ανοίγουμε υπό τον εμφανή, αυτοδίκαια διεκδικητικό και εμφατικό τίτλο ''Και είδον άλλο θηρίον αναβαίνον εκ της γης και είχε κέρατα δύο, όμοια αρνίω και ελάλει ως δράκων''! Σε αυτόν θα παρελάσουν όλοι οι θιασώτες της Εωσφορικής Κίνησης, αρχής γενομένης από τον πρωτοπόρο και πρωταγωνιστή του Οικουμενιστικού Θιάσου, τον Τεκτονικό μοιχεπιβάτη του Οικουμενικού Θρόνου, Μελέτιο Μεταξάκη. Τα γραπτά που συλλέξαμε, προέρχονται εκ του Τύπου -κυρίως του Εκκλησιαστικού- ημερησίου και περιοδικού και τα δημοσιεύουμε αυτούσια κάθε φορά, χωρίς σχολιασμούς και επικρίσεις. Ο κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης θα δύναται να συνειδητοποιήσει και να κατανοήσει την πτώση και την έκπτωση των Οικουμενιστών από τα ίδια τους τα κείμενα, ακολουθώντας την επιταγή του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου: ''Ει που την ευσέβειαν παραβλαπτομένην ίδοις, μη προτίμα την ομόνοιαν της αληθείας, αλλ' ίστασο γενναίως έως θανάτου… την αλήθειαν μηδαμού προδιδούς''. P.G. 60, 611. Εύχεσθε!



ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ



Μέρος 7ον



ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ 

ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ


ΑΡΙΘ. 320666

ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΙΛΙΝΟΙΣ
ΠΟΛΙΣ ΣΙΚΑΓΟΥ


Ο λαός της Πολιτείας Ιλλινόις προς τον Δικαστικόν Κλητήρα του Δημοτικού Δικαστηρίου Σικάγου και προς όλους τους Δικαστικούς Επάρχους, Ανακριτάς και Χωροφύλακας τους εν τη Πολιτεία και προς όλους τους εν Σικάγο αξιωματικούς της Αστυνομίας ΧΑΙΡΕΙΝ.-

ΕΠΕΙΔΗ ο Χριστόφορος Κοντογεώργος υπέβαλε σήμερον μήνυσιν υπό όρκον ενώπιον του Εντιμοτάτου Τζαίη Λ. Σίλλερ ενός εκ των Δικαστών του Δημοτικού Δικαστηρίου Σικάγου, ήτις μήνυσις επεδόθη εις τον κάτωθι υπογεγραμμένον Γραμματέα του ρηθέντος Δικαστηρίου και το Δικαστήριον εξετάσαν σήμερον υπό όρκον τον ρηθέντα μηνυτήν και εναγνώσκων την υποβληθείσαν μήνυσιν και το Δικαστήριον σκεπτόμενον, ότι το έγκλημα

ΚΑΚΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΘΕΣΕΩΣ ΕΠΙ ΑΚΡΟΤΗΡΙΑΣΕΙ


διεπράχθη εν τη Πόλει του Σικάγου και εν τη ρηθήσει Πολιτεία επί παραβάσει του διά τοιούτον αδίκημα γενομένου και προβλεφθέντος Νόμου και το Δικαστήριον ευρίσκων ότι υπάρχει εύλογος αιτία ώστε να πιστεύηται, ότι

ο Αθηναγόρας Σπύρου

είναι ένοχος του ρηθέντος αδικήματος και το Δικαστήριον διέταξεν όστις εκδοθή ένταλμα υπό του Δικαστηρίου τούτου διά την σύλληψιν του ρηθέντος ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝ υμάς διά του παρόντος να κατάσχητε το πρόσωπον του ρηθέντος ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ Σπύρου και να τον θέσητε υπό ασφαλή κράτησιν ώστε να δύνασθε να τον έχετε σωματικώς παρόντα ενώπιον του Δημοτικού Δικαστηρίου Σικάγου εις το Τμήμα 44 και εις το υπ' αριθμόν 467 δωμάτιον του Κακουργοδικείου

ΔΙΑ ΝΑ ΔΩΣΗ ΛΟΓΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΛΑΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΙΛΛΙΝΟΙΣ

διά το ρηθέν κακούργημα και τιμωρηθή συμφώνως προς τον Νόμον και να παρουσιάσητε ταυτοχρόνως εκεί το Δικαστικόν τούτο Ένταλμα Συλλήψεως με την σχετικήν επ' αυτού πράξιν ως προς τον τρόπον κατά τον (...)  το εξετελέσατε.

ΕΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ υπέγραψεν

ο ΙΩΣΗΦ Λ. ΓΚΙΛΛ

Γραμματεύς του ρηθέντος Δικαστηρίου και έθεσε την σφραγίδα επ' αυτού, εν Σικάγω σήμερον την 6ην Νοεμβρίου 1933

Ιωσήφ Λ. Γκίλλ

Γραμματεύς του Δημοτικού Δικαστηρίου Σικάγου.



Συνεχίζεται



Σημ. ημετέρα: Σε συνέχεια της προηγούμενης αναφοράς μας, σχετικά με την βίαιη επίθεση ανδρών του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Αθηναγόρα Σπύρου κατά του Αρχιμανδρίτη Καλλίστου Κοντογεώργου, παρουσιάζουμε το ένταλμα σύλληψης του πρώτου από το Δικαστήριο του Ιλλινόις. Και αυτό το επίσημο έγγραφο προέρχεται από το Ψηφιακό Αρχείο του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών και Μελετών ''Ελευθερίου Κ. Βενιζέλου'', όπου καταδεικνύονται τα πρωτοφανή γεγονότα, που έλαβαν χώρα το 1933. Η επίθεση αυτή εντάσσεται -δυστυχώς- στην προσπάθεια αλλαγής των εκκλησιαστικών δεδομένων στην Εκκλησία της Αμερικής που ίσχυαν έως το 1918 και οπωσδήποτε στον γενικότερο, ελληνικό διχασμό, που χώρισε και τους Έλληνες της Αμερικής σε φιλοβασιλικούς και φιλοβενιζελικούς. Για την ιστορία σημειώνουμε, πως μέχρι το 1918, η τοπική Εκκλησία της Αμερικής λειτουργούσε ακόμη ως Μητροπολιτική υπό τον Μητροπολίτη Βασίλειο και υπαγόταν απ' ευθείας στην Εκκλησία της Ελλάδος. Ο Μελέτιος Μεταξάκης, το 1918 στέλνει στην Αμερική ως Έξαρχο τον Ροδοστόλου Αλέξανδρο Δημόγλου, προκειμένου να την ανασυντάξει ως Αρχιεπισκοπή, υπαγόμενη πλέον στο Οικουμενικό Πατριαρχείο! Δεδομένων και των εκδηλωτικών φιλοβενιζελικών θέσεων του Επισκόπου, εκδηλώθηκε ''σχίσμα'' ανάμεσα στο εκκλησίασμα, διαιρεμένο σε ''φιλοβασιλικούς'' και ''φιλοβενιζελικούς''. Ο Ροδοστόλου Αλέξανδρος τελικά έγινε πρώτος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, παύθηκε όμως αργότερα από τον Μητροπολίτη Μονεμβασίας Γερμανό. Ο πρώτος αρνήθηκε να εγκαταλείψει τη θέση του, δημιουργήθηκε πάλι σχίσμα και την κατάσταση ανέλαβε να ''διεκπεραιώσει'' ο Αθηναγόρας Σπύρου. Ο τελευταίος στη προσπάθειά του να συγκαλέσει Κληρικολαικό Συνέδριο (φυσικά ημετέρων) λαικών και κληρικών στο Σικάγο, άνδρες της φρουράς του επιτέθηκαν στον Αρχιμανδρίτη Κάλλιστο Κοντογεώργο, που εκπροσωπούσε την πλειοψηφία του εκκλησιαστικού ποιμνίου και αντιδρούσε στην υπαγωγή της τοπικής Εκκλησίας -ως Αρχιεπισκοπής- στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.


Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος

ΤΟ ΘΕΙΟ ΦΩΣ ΟΔΟΔΕΙΚΤΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ





  Επίσκοπος Γαρδικίου κ. Κλήμης

της Εκκλησίας των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών

Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

ΤΟ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΙΚΟΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟ. Η ΛΕΟΝΤΗ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΠΙΠΤΕΙ-ΤΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΘΕΝΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ



Ο τίτλος της ετικέτας της ανάρτησης ''Και είδον άλλο θηρίον αναβαίνον εκ της γης και είχε κέρατα δύο, όμοια αρνίω και ελάλει ως δράκων'' είναι καθόλα ενδεικτικός των ψευδοπροφητών της λεγομένης Οικουμενικής Κίνησης ή Παναίρεσης των Εσχάτων, που με την ανατολή του 20ού αιώνα ανεδύθησαν ίνα ''λαλούν διεστραμμένα''. Πρόκειται για μια σειρά επιστολών, ανακοινώσεων, εγκυκλίων και γενικότερα συγγραμμάτων τους, που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο προάγουν τον διαχριστιανικό συγκρητισμό, αλλοιώνουν, μετασχηματίζουν και εγκαθιστούν έναν κάλπικο, πλαστό και απομιμητικό ''χριστιανισμό'', που απευθύνεται σε μάζες, γιατι ο ίδιος ο Οικουμενισμός διατίθεται σε οικουμενική, πλατιά, λαική κατανάλωση! Σε αυτούς τους ψευδοπροφήτες κατά την ''Αποκάλυψη'' του Ευαγγελιστή Ιωάννη αναφέρεται ο νέος ''Φάκελλος'' που ανοίγουμε υπό τον εμφανή, αυτοδίκαια διεκδικητικό και εμφατικό τίτλο ''Και είδον άλλο θηρίον αναβαίνον εκ της γης και είχε κέρατα δύο, όμοια αρνίω και ελάλει ως δράκων''! Σε αυτόν θα παρελάσουν όλοι οι θιασώτες της Εωσφορικής Κίνησης, αρχής γενομένης από τον πρωτοπόρο και πρωταγωνιστή του Οικουμενιστικού Θιάσου, τον Τεκτονικό μοιχεπιβάτη του Οικουμενικού Θρόνου, Μελέτιο Μεταξάκη. Τα γραπτά που συλλέξαμε, προέρχονται εκ του Τύπου -κυρίως του Εκκλησιαστικού- ημερησίου και περιοδικού και τα δημοσιεύουμε αυτούσια κάθε φορά, χωρίς σχολιασμούς και επικρίσεις. Ο κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης θα δύναται να συνειδητοποιήσει και να κατανοήσει την πτώση και την έκπτωση των Οικουμενιστών από τα ίδια τους τα κείμενα, ακολουθώντας την επιταγή του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου: ''Ει που την ευσέβειαν παραβλαπτομένην ίδοις, μη προτίμα την ομόνοιαν της αληθείας, αλλ' ίστασο γενναίως έως θανάτου… την αλήθειαν μηδαμού προδιδούς''. P.G. 60, 611. Εύχεσθε!



ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ



Μέρος 6ον



ΕΚΤΑΚΤΟΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

''ΑΛΗΘΕΙΑΣ''


ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1933


ΤΟ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΙΚΟΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟ


Η ΛΕΟΝΤΗ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΠΙΠΤΕΙ-ΤΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΘΕΝΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ


ΕΞΕΔΟΘΗ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 320.565. 

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΔΥΟ ΕΚ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ - ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΛΛΟΙ


Τηλεγραφήματα ληφθέντα εις τα Γραφεία της ''Αληθείας'' αναφέρουν ότι τα Δικαστήρια του Σικάγου κατόπιν καταγγελιών του κ. Κλεάνθους Βασσαρδάκη, αντιπροσώπου της Κοινότητος Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης του Μπρονξ και της Κοινότητος Αγίου Γεωργίου Φιλαδελφείας, εξέδωκαν δικαστικήν απαγόρευσιν (INJUNCTION) κηρύττουσαν ακύρους όλας τας πράξεις του Συνεδρίου και σταμάτωσαν τας περαιτέρω συνεδριάσεις.


Ο Αρχιμανδρίτης Κοντογεώργος επιδίδων το INJUNCTION υπέστη κακούργον επίθεσιν παρά των μπράβων του Αθηναγόρα. Η θέσις του διαπρεπούς κληρικού Κοντογεώργου, νοσηλευομένου εν τω νοσοκομείω, είναι κρίσιμος. Ο Αθηναγόρας δεν παρέστη εις το δείπνον των αντιπροσώπων εν τω Ξενοδοχείω LA SALLE, και παρακολουθείται παρά των Αρχών διά να ανακαλύψουν το κρυσφύγετον του Αθηναγόρα. 


Ο Αθηναγόρας δεν παρέστη εις το δείπνον των αντιπροσώπων εν τω Ξενοδοχείω LA SALLE κρυπτόμενος εις το κεκλεισμένον υπόγειον της Εκκλησίας του Ευαγγελισμού διά να μη ανακαλυφθή υπό των Αρχών της Πολιτείας.


Ο Αθηναγόρας μετημφιεσμένος εδραπέτευσεν εκ Σικάγου εις το GARY της Πολιτείας της Ινδιάνας. Ο Επίσκοπος Κάλλλιστος παρέλαβε τας αποσκευάς του Αθηναγόρα από το Ξενοδοχείον LA SALLE και παρακολουθείται παρά των Αρχών διά να ανακαλύψουν το κρυσφύγετον του Αθηναγόρα. Οι κύκλοι του Σικάγο και οι Αντιπρόσωποι είναι ανάστατοι.


Ιδού πως περιγράφουν τα γεγονότα του Συνεδρίου τα εις τα Γραφεία της ''Αληθείας'' ληφθέντα ιδιαίτερα τηλεγραφήματα.


ΣΙΚΑΓΟΝ, 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ. (Ιδιαίτερον Τηλεγράφημα ''Αληθείας''. -Εξεδόθη υπό του ενταύθα Δικαστηρίου INJUNCTION δι' ου κηρύσσονται άκυροι πάσαι αι πράξεις του Συνεδρίου και διατάσσεται η διακοπή των εργασιών του. Ο Αρχιμνδρίτης Κοντογεώργος, κοινοποιών το απαγορευτικόν δικόγραφον, υπέστη κακούργον επίθεσιν μπράβων του Αθηναγόρα και ευρίσκεται εν τω Νοσοκομείω. Αι Αρχαί ενεργούν προς σύλληψιν των κακοποιών και του Αθηναγόρα ως ηθικού αυτουργού της επιθέσεως.


Οι αντιπρόσωποι του Συνεδρίου προ των διαδραματισθέντων θα απόσχουν της αυριανής Συνεδριάσεως αυτού, θα συγκροτήσουν δε ιδιαιτέραν τακτικήν Συνέλευσιν.



ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗΣ


ΣΙΚΑΓΟΝ, 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ. (Ιδιαίτερον Τηλεγράφημα ''Αληθείας''. -Αρχιμανδρίτης Κοντογεώργος ευρίσκεται κατάκοιτος εν τω Νοσοκομείω. Ο Αθηναγόρας, κρυπτόμενος διά να αποφύγη την σύλληψιν, δεν μετέσχε του προς τιμήν του δοθέντος δείπνου εν τω Ξενοδοχείω  LA SALLE. Διενυκτέρευσεν εις το υπόγειον της Εκκλησίας και περί τα χαράματα της σήμερον εδραπέτευσε μετημφιεσμένος εις Γκάρυ της Πολιτείας της Ινδιάνας. Αι αποσκευαί του παρελήφθησαν υπό του Επισκόπου Καλλίστου, παρακολουθουμένου υπό των Αρχών προς ανακάλυψιν του κρυσφυγέτου του Αθηναγόρα. Γίνονται ενέργειαι προς έκδοσιν του Αθηναγόρα εις τας Αρχάς του Ιλλινόις. Ο Ελληνικός κόσμος του Σικάγου και οι Αντιπρόσωποι είναι ανάστατοι εκ των διαδραματισθέντων εις βάρος της Δικαιοσύνης υπό την σκέπην και εν ονόματι της Εκκλησίας.



ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗΣ


ΣΙΚΑΓΟΝ, 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ. (Ιδιαίτερον Τηλεγράφημα ''Αληθείας''. -Συνελήφθησαν και εφυλακίσθησαν σήμερον εσπέραν ο Πέτρος Σικώκης και Νικόλαος Σαφρίδης, δύο εκ των ενεργησάντων την κακούργον επίθεσιν κατά του Αρχιμανδρίτου Κοντογεώργου. Καταζητούνται υπό του Κακουργοδικείου ο δραπετεύσας Αθηναγόρας Σπύρου και Νίκος Βαμβιρογιάννης. Το ένταλμα συλλήψεως του Αθηναγόρα φέρει αριθμόν 320565. Εγγύησις δι' έκαστον κατηγορούμενον ωρίσθη 1000 δολλάρια μετρητά. 


ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗΣ


ΠΕΜΠΤΗ (Εσπέρας). -Η κλίκα των δικηγόρων κατέκλυσε τα Γραφεία του δικηγόρου του κτυπημένου Αρχιμανδρίτου Χριστοφόρου Κοντογεώργου, διά να αναβληθή η έκδοσις εντάλματος. Αλλ' ο Νόμος όστις είναι ανώτερος παντός Αρχιεπισκόπου και Πατριάρχου... εξέδωκεν ένταλμα συλλήψεως του Αθηναγόρα, και μάλιστα την στιγμήν που μεγάλη... Λαική Επιτροπή διά ψηφίσματος έδιδεν απόλυτον Καιζερικήν εξουσίαν... στον Αθηναγόρα, ηγουμένου του κ. Τζανιτή, αντιπροσώπου του ''Εθνικού Κήρυκος''!!! Τί ειρωνεία...


Συνεχίζεται


Σημ. ημετέρα: Η ελληνική εφημερίδα της Ν. Υόρκης ''ΑΛΗΘΕΙΑ'' -δυστυχώς- είναι αγνώστων λοιπών στοιχείων. Την ''αλιεύσαμε'' από το Ψηφιακό Αρχείο του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών και Μελετών ''Ελευθερίου Κ. Βενιζέλου'' και παρουσιάζουμε τα πρωτοφανή γεγονότα, που έλαβαν χώρα το 1933. Το ρεπορτάζ που παρουσιάζεται από την εφημερίδα ''ΑΛΗΘΕΙΑ'', εντάσσεται σε ένα γενικότερο πογκρόμ διώξεων και τεμαχισμού της Ελληνικής Εκκλησίας της Αμερικής από το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Μέχρι το 1918, η τοπική Εκκλησία της Αμερικής λειτουργούσε ακόμη ως Μητροπολιτική υπό τον Μητροπολίτη Βασίλειο και υπαγόταν απ' ευθείας στην Εκκλησία της Ελλάδος. Ο Μελέτιος Μεταξάκης, το 1918 στέλνει στην Αμερική ως Έξαρχο τον Ροδοστόλου Αλέξανδρο Δημόγλου, προκειμένου να την ανασυντάξει ως Αρχιεπισκοπή, υπαγόμενη πλέον στο Οικουμενικό Πατριαρχείο! Δεδομένων και των εκδηλωτικών φιλοβενιζελικών θέσεων του Επισκόπου, εκδηλώθηκε ''σχίσμα'' ανάμεσα στο εκκλησίασμα, διαιρεμένο σε ''φιλοβασιλικούς'' και ''φιλοβενιζελικούς''. Ο Ροδοστόλου Αλέξανδρος τελικά έγινε πρώτος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, παύθηκε όμως αργότερα από τον Μητροπολίτη Μονεμβασίας Γερμανό. Ο πρώτος αρνήθηκε να εγκαταλείψει τη θέση του, δημιουργήθηκε πάλι σχίσμα και την κατάσταση ανέλαβε να ''διεκπεραιώσει'' ο Αθηναγόρας Σπύρου. Το ρεπορτάζ ακριβώς αναφέρεται στις πρώτες κινήσεις του εκδηλωτικά διαφαινομένου -ως φιλοβενιζελικού- Αθηναγόρα, προκειμένου να παγιώσει την Αρχιεπισκοπή Βορείου και Νοτίου Αμερικής, έστω και με κάθε μέσον, όπως δείχνει και το ρεπορτάζ της εφημερίδας.


Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

''ΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΗΔΗ Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΝ, ΚΟΣΜΙΚΗΝ ΑΡΧΗΝ''!



Ένα λίαν επίκαιρο και αρκούντως αυθεντικό δοκίμιο του λόγιου Μοναχού και δεινού κήρυκα Κοσμά Φλαμιάτου, που μέσα από την ξενόδουλη ανασύσταση του -εν τη γενέσει του- Ελληνικού Κράτους, την διαβλητή εγκατάσταση της Βαυαροκρατίας, την δόλια, ως και ωφελιμιστική παρείσφρηση της Αγγλογαλλικής δυναστείας και τις πρώτες εμφυλιακές, μισερές ''καρατομήσεις'' αδούλωτων μαρτύρων προσφέρει στον αναγνώστη την γνησιότητα της Πίστης και την αληθινή Φιλοπατρία. Το πηγαίον και η γνησιότητα του λόγου μοιάζει σαν να ''τυπώθηκε'' μόλις τώρα, με διαφορετικούς ή και ίδιους ευρωπαικούς ''εθνοσωτήρες'', τους ίδιους όμως πάντοτε ασύμμαχους ''συμμάχους'', αυτούς άλλωστε, που οριοθέτησαν και τον πολιτικό ''χρωματισμό'' των πρώτων νεότοκων και πολιτικά εξαρτημένων κομμάτων στην Ελλάδα: το αγγλικό, το γαλλικό και το ρωσικό. Σαν να μην άλλαξε τίποτε. Ραγιαδισμός, υποτακτικότητα και δουλοφροσύνη υπό τον σκιερό ''μανδύα'' του Εθνικού Συντάγματος και της εγκατεστημένης Βασιλείας, που εισήγαγαν στους απονήρευτους Ρωμιούς, ξένα ήθη και νοσηρές, ''διαφωτιστικές'' διδαχές, ώστε να αναγκάσουν ακόμη και αυτόν τον Μακρυγιάννη να γράψει στη διαθήκη του, μιλώντας για ''απατεώνες της πατρίδας του''! Και όπως έγραψε και ο καθηγητής Αλέξιος Παναγόπουλος στο βιβλίο του ''ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ'': ''Οι ''ψευτοδιαφωτιστές'', που φραγκεμένοι δίδασκαν το πνεύμα της εσπερίας, αναγκάζουν τους πρωτομάρτυρες να καταγγείλουν δημόσια τους ηθικούς αυτουργούς, που κρύβονταν πίσω από τις ύποπτες αναθεωρήσεις του περιβάλλοντος του ρωμαιοκαθολικού Βασιλέα της προτεστάντισσας Βασίλισσας και του ανθέλληνα αντιβασιλέα Μάουερ''. Εύχεσθε!



Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος
Δημοσιογράφος





''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ''



Εκ του προηγούμενου

Από πρώτης αρχής υπέτρεφε και υποτρέφει σκοπόν, ίνα φέρη τεχνικώς και ανεπαισθήτως εις όλα τα επιβουλευόμενα Κράτη το εν αυτή θρησκευτικόν σύστημα ως προς την Εκκλησιαστικήν Διοίκησιν, την συγχώνευσιν, δηλαδή της Εκκλησιαστικής Διοικήσεως εις την πολιτικήν αρχήν, επειδή δι' αυτού του συστήματος ελπίζει ίνα φέρη ευστόχως την ανατροπήν της θρησκείας και την αντεισαγωγήν της πλάνης του θεισμού και του Λουθηρο-Καλβινισμού.

Διά την κατόρθωσιν αυτού του σκοπού ενεργεί προ πολλού μυρίας ραδιουργίας και σκάνδαλα περί ων ο λόγος αποβαίνει διεξοδικός. 

Πρώτον μεν όλος  ο πανταχού διεσπαρμένος και υποκεκρυμμένος αυτής προσηλυτισμός αδιαλείπτως περιθρυλλεί και στηλιτεύει τας καταχρήσεις, τας καταδυναστεύσεις και τας επεμβάσεις εις τας πολιτικάς αρχάς των Πάπων της Π. Ρώμης, συγχρόνως δε προπαρακευάζει η επιβουλή πολλά άλλα σκάνδαλα, εξ ων ευρίσκει αφορμήν και προσάπτει αδίκως δια του αυτής προσηλυτισμού, τας αυτάς κατηγορίας εις τους Πατριάρχας της Ανατολικής Εκκλησίας, εις την ιεραρχίαν και εις όλον τον Ορθόδοξον κλήρον.

Δι' αυτόν τον σκοπόν τα όργανα της επιβουλής εις τας κονάς ομηγύρεις, ενασχολούνται προς τοις άλλοις ως εις σπουδαίον αντικείμενον και αναλύουσιν εκείνην την παροιμίαν, ήτι δ' ενεργείας αυτού του κοινού εχθρού διαθρυλλείται πολλάκις και πολλαχού, το Κράτος εν Κράτει΄


ότι δηλαδή αποβαίνει όλως αλλόκοτον και ασύστατον ίνα υπάρχωσι δύο αρχαί εις εν Κράτος. Αλλ' αυτή η κατηγορία ανήκει εις τα Κράτη και εις τας επαρχίας του Πάπα, ουχί δε εις τα ορθόδοξα και Ανατολικά, των οποίων οι εκκλησιαστικοί Ποιμένες, ου μόνον ουδέποτε επεμβήκαν εις τα καθήκοντα των Κοσμικών αρχών, αλλ' οι Αποστολικοί και οι Συνοδικοί Κανόνες επιφέρουσιν αυτοίς καθαίρεσιν, εάν αναλάβωσιν εν αυτοίς απλώς Κοσμικάς φροντίδας, θεωρούμενοι ως νεκροί εις τας της σαρκός και του Κόσμου, καθ' ιερόν και απαραίτητον χρέος.

Και εάν ποτέ ηκολούθησε τι τοιούτον κατά το μάλλον και ήττον, δεν θεωρείται ως νόμος, αλλά πάντοτε ως παράβασις και κατάχρησις, εις την οποία πάσα έννομος και Κανονική της Εκκλησίας αρχή επιβάλλει την ανήκουσαν ποινήν και διόρθωσιν.

Η επιβουλή όμως επενόησε και ενεργεί απ' αρχής συστηματικώς μυρίας ραδιουργίας και σκάνδαλα επί σκοπώ ίνα διεγείρη την παγκόσμιον, ει δυνατόν περιφρόνησιν, μίσος, αποστροφήν και συνωμοσίαν κατά του κλήρου, τόσον την εκ των αρχών, όσον και την εκ του λαού.

Δι' αυτόν τον σκοπόν προς τοις άλλοις εκίνησεν εμμέσως εις τους αρχηγούς της φιλικής εταιρίας, και εισήχθησαν εν αυτή ο Οικουμενικός Πατριάρχης, πολλοί Επίσκοποι και άλλοι εκ του κλήρου της Ανατολής, και εφάνησαν τινές εξ αυτών οπλοφορούντες εις το στάδιον του κατά των Οθωμανών πολέμου, φαινόμενον όσον όλως μοναδικόν, αλλόκοτον και αποτρόπαιον εις την ορθόδοξον Εκκλησίαν, τόσον αφορμή μεγίστης φρίκης και κλαυθμού και των νυν και των μετά ταύτα ορθοφρονούντων, και πολλών ολεθρίων σκανδάλων.

Δι' αυτόν τον σκοπόν του σκανδάλου εκίνησε την Οθωμανικήν Πόρταν και έφερε τόσον απαίσιον και περιφρονητικόν θάνατον εις τον Οικουμενικόν Πατριάρχην και εις τόσους άλλους επισήμους Μητροπολίτας και Αρχιερείς της Ανατολής.

Δι' αυτόν τον σκοπόν κινεί τους σπερμολόγους και εφημεριδογράφους και διαθρυλλούσιν επί λόγω τάχα επαίνου και εγκωμίου τας απαισίους ανδραγαθίας τινών κληρικών εις τους υπέρ της ψευδωνύμου ανεξαρτησίας αγώνας, ίνα βεβαιώση έτι μάλλον τα όσα είτε αυτή αμέσως, είτε εμμέσως δι' άλλων εψιθύρισε και ψιθυρίζει εις τους θρόνους και εις τας αρχάς, ότι, δηλ. ο κλήρος κινεί πάντοτε τας κατά των αρχών συνωμοσίας, και ότι εστίν όλως αδύνατος η ειρήνη και η ασφάλεια εις τα Κράτη, εν όσω ο κλήρος διατελεί ελεύθερος και ανεξάρτητος της πολιτικής αρχής.

Δι' αυτόν τον σκοπόν εκίνησε πολλάκις την νομιζομένην Ελληνικήν αρχήν και απένειμε σταυρούς και παράσημα εις τινας κληρικούς, ως αγωνιστάς εις τον υπέρ ανεξαρτησίας αγώνα, ίνα βεβαιώση έτι μάλλον αυτήν την διαβολήν, οίτινες οι ευαπάτητοι και απλούστατοι αποδέχονται τα τοιαύτα άνευ αντιλογίας.

Πάμπολλα άλλα σκάνδαλα ενεργεί συστηματικώς διά την εκ των θρόνων και των αρχών κατά του κλήρου συνωμοσίαν.

Εις τας εταιρίας περιθρυλλεί, και νομίζεται εν αυταίς ως άλλη αξιωματική αλήθεια, ότι εστίν όλως αδύνατον ίνα δοθή εις τα Κράτη αληθινή και διαρκούσα ελευθερία, εν όσω σώζεται και υπάρχει ο κλήρος, επειδή εμμέσως διά του κλήρου κρατούσιν, ως αυτή λέγει, οι βασιλείς και οι τύραννοι υπό τον βαρύν ζυγόν τους λαούς και εις εμπέδωσιν αυτής της διαβολής ενεργεί πολλά άλλα σκάνδαλα.

Εις τα Κράτη της Δύσεως ενεργεί διά των Πρωθυπουργών και γίνονται οι εκεί κληρικοί ωτακουσταί και κατάσκοποι του λαού, διά την ασφάλειαν τάχα των θρόνων και των αρχών, αλλ' επί σκοπώ ίνα ερεθίζη τον λαόν εις την κατ' αυτού συνωμοσίαν.

Επί Κυβερνήτου, ως είπα και εις άλλον παράγραφον, εκίνησε την Οθωμανικήν Πόρταν και εβίασε την Μεγάλην Εκκλησίαν και έπεμψεν εις το βασίλειον της Ελλάδος διαταγήν εις τους Έλληνας διά την υπό την υπό τους Οθωμανούς πειθαρχίαν. Τα αυτά εκίνησε τότε και έπραξαν και άλλοι τινες Επίσκοποι διά τον αυτόν σκοπόν.

Και πάλιν αυτή η επιβουλή είτε αμέσως είτε εμμέσως δι' άλλων καταφθείρει και υποσκελίζει εις την κατά της πίστεως συνωμοσίαν τινάς κληρικούς και έπειτα αυτούς κινεί και βλασφημούσιν αναφανδόν, και δεικνύουσι τα έργα της διαφθοράς και της κοινής προδοσίας, και αμέσως περιθρυλλεί πανταχού αυτά διά των σπερμολόγων και των εφημεριδογράφων, διά το γενικόν σκάνδαλον. 

Πάμπολλα τοιαύτα παρατηρούνται εις την Επτάνησον και εις το Βασίλειον της Ελλάδος και πολλά παραπλήσια τούτοις εις την άλλην Ανατολήν. Δι' αυτόν τον σκοπόν εκίνησε και εγένετο τοσούτον επισήμως και δημοσίως η ανάκρισις του Καίρη, έχοντος, όνομα και σχήμα Ιερέως ενώπιον της Συνόδου και παντός του λαού, και αι τούτου ανακεκλαλυμμέναι και φρικταί βλασφημίαι.

Άλλοτε πάλιν γίνεται επίσημος καταμήνυσις άλλου τοιούτου Επισκόπου, εν γνώσει και κατά θέλησιν του καταμηνυομένου, και έπειτα η εν Αθήναις Σύνοδος, κατ' επιταγήν της αρχής επιφέρει εις αυτόν την καθαίρεσιν και την εξορίαν εις την Επτάνησον.

Τούτο δε γίνεται διά την κατά μικρόν και ανεπαίσθητον κατάργησιν της Ιεραρχίας, διά την γενικήν εκ του λαού κατά των Επισκόπων και κατά του κλήρου περιφρόνησιν και αποστροφήν, και διά τα σκάνδαλα και τον ερεθισμόν.

Μυρία άλλα τοιαύτα ενεργεί συστηματικώς απ' αρχής διά το γενικόν κατά του κλήρου μίσος και την τούτου κατάργησιν. Τα αυτά σκάνδαλα συστηματικώς και απ' αρχής ενεργεί διά την κατάργησιν των μυστηρίων, τελετών και εθίμων της καθ' ημάς Εκκλησίας, εκτός των όσων βλασφήμων βιβλίων κατ' αυτών διέσπειρεν εις όλον τον λαόν της Ανατολής και της άλλης ορθοδοξίας. Πολλάκις δε ενεργεί και κωμοδοποιούνται αυτά εις τα θέατρα.

Πολλά τοιαύτα ενεργεί και γίνονται διά την κατάργησιν του μυστηρίου της Ευχαριστείας, διά των όσων ψευδοκληρικών έσυρεν εις τον προσυλητισμόν αυτής, τα οποία υπάρχουσι γνωστά εις πολλούς. Πολλά παράνομα συνοικέσια και διαζύγια ενεργεί και γίνονται εις τον ίδιον αυτής προσηλυτισμόν, διά σκάνδαλα εις κατάργησιν του μυστηρίου της μετανοίας και εξομολογήσεως. 

Ενεργεί ενίοτε και γίνονται πνευματικοί εξομολογούντες εκ του υποκεκρυμμένου αυτής προσηλυτισμού επί σκοπώ του μανθάνειν όλα τα μυστικά του λαού, και συγχρόνως κινεί αυτούς και ανακαλύπτουσι ενίοτε την γενομένην εν αυτοίς εξομολόγησιν, διά σκάνδαλον εις κατάργησιν της εξομολογήσεως.

Συνεχίζεται


Εκ του βιβλίου του Μοναχού Κοσμά Φλαμιάτου:
''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ''
Αθήνα 1849, σελ. 96-99.
Μεταφορά στο διαδίκτυο, στο μονοτονικό σύστημα, με την Γραμματική τάξη της εποχής, επιμέλεια, παρουσίαση ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ, ΨΕΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΗΜΑ




ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ 12/25-05-2020


ΘΕΜΑ: Ἀπάντηση σὲ συκοφαντικό, ψευδὲς καὶ παράλογο ἀρθρογράφημα


Τὴν 07/20-05-2020 στὸν ἱστοχῶρο «ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE» ἐμφανίσθηκε μία ἀνάρτηση μὲ τίτλο: «Ἐκκλησία ΓΟΧ: Οἱ δῆθεν "πατριῶτες" δηλώνουν τώρα αἱρετικοὶ γιὰ νὰ ἀποκομίζουν ὀφέλη». Ὁ τίτλος ἐμφανίζεται μὲ φόντο φωτογραφία τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, ὥστε δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία ὅτι τὸ δημοσίευμα ἀναφέρεται στὴν Ἐκκλησία μας. Συντάκτης τοῦ ἄρθρου ἀναφέρεται κάποιος κύριος, ὁ ὁποῖος δὲν παραλείπει νὰ ἀναφέρει δίπλα στὸ ὄνομα καὶ τὶς ἰδιότητές του: «Θεολόγος – Κοινωνιολόγος καὶ …Ἀρθρογράφος(!)». Αὐτὸς λοιπὸν ὁ κ. ἀρθρογράφος, ἀρθρογράφησε ἀρθρώνοντας λόγο συκοφαντίας, ψεύδους καὶ παραλογισμοῦ.


Συκοφαντίας, διότι μᾶς κατηγορεῖ ὅτι δηλώνουμε αἱρετικοί, γιὰ νὰ ἀποκομίσουμε ὀφέλη, δίχως νὰ ἀναφέρει στοιχεῖα γιὰ τὸ πότε, ποὺ καὶ πῶς ἐμεῖς ἔχουμε κάνει μία τέτοια δήλωση, διότι ἁπλούστατα δὲν ὑπάρχει. Ψεύδους, διότι ἐνῷ ἀναφέρει στὸ τέλος του ἄρθρου του: «Γιὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς παραθέτουμε τὰ σχετικὰ ἐδάφια τοῦ Νόμου», ἀντὶ γιὰ ἐδάφια τοῦ Νόμου, παραθέτει 2 φωτογραφικὰ στιγμιότυπα ἀπὸ τὴν 80σέλιδη γνωμοδότηση τοῦ νεοημερολογίτου Καθηγητοῦ κ. Κυριάκου Κυριαζοπούλου!


Τὸ ὄνομα ἀρχείου nea_gnono4301_1.pdf τὸ ὁποῖο διακρίνεται ἐμφανῶς στὰ δύο φωτογραφικὰ στιγμιότυπα, ἀποκαλύπτει τὴν προέλευσή του, διότι μὲ αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ ὄνομα ἔχει ἀναρτηθεῖ ἡ γνωμοδότηση αὐτὴ στὸν ἱστότοπο ὁμάδος πρώην μελῶν τῆς Ἐκκλησίας μας στὸν Βόλο, οἱ ὁποῖοι -κατόπιν εἰσηγήσεως τοῦ κ. Κυριαζοπούλου, τὴν ὁποίαν ἐπίσης δημοσιεύουν- δηλώνουν ἐγγράφως ὅτι ἔχουν συστήσει «διακεκριμένη γνωστὴ θρησκεία, κατὰ τὸ ἄρθρ. 13 τοῦ Συντάγματος». Πλήρεις ἀπαντήσεις γιὰ τὰ ζητήματα, τὰ ὁποῖα ἀναφέρονται στὴν γνωμοδότηση τοῦ κ. Κυριαζοπούλου, μπορεῖ κανεὶς να βρεῖ ΕΔΩ. Ἡ γνωμοδότηση αὐτή, ὅπως ἔχει ἤδη γνωστοποιήσει ἡ Ἐκκλησία μας μὲ ἐπίσημη Ἀνακοίνωσή της ἀπὸ 09/22-03-2019, διαπιστώθηκε ὅτι περιέχει αἱρετικότατες καινοφανεῖς ἰδέες.


Παραλογισμοῦ, διότι ἀφ’ ἑνός, δὲν ἔχει καμία ἔννοια λογικῆς ὁ ἰσχυρισμὸς ὅτι ἡ πρόσκτηση τῆς ἰδιότητος τοῦ αἱρετικοῦ προσδίδει ὁποιαδήποτε οἰκονομικὰ ἤ ἄλλα ὀφέλη μέσα στὸ Ἑλληνικὸ Κράτος (ἢ καὶ σὲ ὁποιοδήποτε Κράτος τοῦ κόσμου), ἀφ’ ἑτέρου δὲν ὑφίσταται κἄν τρόπος προσκτήσεως μιᾶς τέτοιας ἰδιότητας στὸ νομικό μας σύστημα.


συκοφαντῶν, ψευδολογῶν καὶ παραλογιζόμενος ἀρθρογράφος θεωρεῖ ὅτι ἔχουμε «θέσει ἑαυτοὺς σὲ χειρότερη μοίρα καὶ ἀπὸ αἵρεση» ἔτσι ὥστε νὰ εἰσπράξουμε κονδύλια ἀπὸ τὸ Κράτος, «τὸ ὁποῖο τάχα καταγγέλλουμε μετὰ βδελυγμίας»! Ταυτοχρόνως, κατακρίνει τὴ στάση τῆς Ἐκκλησίας μας κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ μᾶς κατηγορεῖ ὅτι ἀδίκως κατηγοροῦμε τὴν ἐπίσημη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος (στὴν ὁποία προφανῶς ἀνήκει) καὶ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο γιὰ τὴν ὑποστήριξή τους τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ.λπ.. Ἄν ὁ ἀρθρογράφος ἔχει ἐπιχειρήματα περὶ τοῦ ἀντιθέτου, ὅτι δηλαδή ἡ ἐπίσημη νεοημερολογιτικὴ ἐκκλησία ἤ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο δὲν ὑποστηρίζουν ἤ ἐφαρμόζουν τὸν Οἰκουμενισμό, ἂς τὰ παραθέσει. Ἀντ’ αὐτοῦ κατηγορεῖ ἐμᾶς μὲ τὰ προηγούμενα παράλογα ρήματα.


Δηλώνεται δὲ ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας πρόκειται νὰ στραφεῖ νομικὰ ἐναντίον τοῦ ἀρθρογράφου καὶ ὅλων τῶν ἱστοχώρων / ἱστολογίων ποὺ φιλοξενοῦν καὶ ἀναδημοσιεύουν τὸ ἐν λόγῳ ἄρθρο, γιὰ τὴν προστασία της ἀπὸ αὐτὴ τὴν συκοφαντικὴ δυσφήμησή της.



Ἐκ τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς Τύπου Δημοσίων Σχέσεων καὶ Ἐθιμοτυπίας



ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΡΟΟΥΖ: ΤΟ ''ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ'' ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ




Ο «χριστιανικός» κόσμος δίνει τα χέρια με τις δυνάμεις του σκότους για να αποπλανήσει τους πιστούς...

Ιερομονάχου Σεραφείμ Ρόουζ


Ο Ρώσος Ορθόδοξος φιλόσοφος Ιβάν Κιρεγιέφσκυ διασαφήνισε πως η απόκτηση του πατερικού νου κάνει κάποιον ικανό να δει αυτό που οι άλλοι δεν μπορούν: «Ένας Ορθόδοξος νους στέκεται στο σημείο όπου συναντιούνται όλοι οι δρόμοι. Κοιτά προσεκτικά κάθε δρόμο και, από τη μοναδική του πλεονεκτική θέση, παρατηρεί τις συνθήκες, τους κινδύνους, τις χρήσεις, και τον τελικό προορισμό κάθε δρόμου. Εξετάζει κάθε δρόμο από την πατερική σκοπιά, καθώς οι προσωπικές του πεποιθήσεις έρχονται σε πραγματική, όχι υποθετική, επαφή με την περιβάλλουσα κουλτούρα».


Σ’ έναν αιώνα σχεδόν καθολικού σκότους και πλάνης, όπου για τους περισσότερους «Χριστιανούς» ο Χριστός έχει γίνει ακριβώς αυτό, που η Ορθόδοξη διδασκαλία εννοεί με τον αντίχριστο, μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού κατέχει και μεταδίδει τη χάρη του Θεού. Αυτός είναι ένας ανεκτίμητος θησαυρός, την ύπαρξη του οποίου δεν υποπτεύεται ούτε ο «χριστιανικός» κόσμος.


Ο «χριστιανικός» κόσμος, πράγματι, δίνει τα χέρια με τις δυνάμεις του σκότους με σκοπό να αποπλανήσει τους πιστούς της Εκκλησίας του Χριστού, εμπιστευόμενος τυφλά ότι το «όνομα του Ιησού» θα τον σώσει ακόμα και στην αποστασία και στη βλασφημία του, μην προσέχοντας τη φοβερή προειδοποίηση του Κυρίου: «Πολλοί θα μου πουν την ημέρα εκείνη: ’’Κύριε, Κύριε, δεν προφητεύσαμε στο όνομά Σου και στο όνομά Σου δεν βγάλαμε δαιμόνια και στο όνομά Σου δεν κάναμε θαύματα πολλά;’’ Και τότε θα τους ομολογήσω, ‘’Ποτέ δεν σας γνώρισα• φύγετε από μένα εσείς οι εργάτες της ανομίας’’» (Ματθ. 7:22-23).


Στην εποχή μας, την εποχή της αποστασίας, που προηγείται της εμφάνισης, του αντίχριστου, ο διάβολος έχει λυθεί για ένα διάστημα (Αποκ. 20:7) για να απεργαστεί τα ψεύτικα θαύματα, τα οποία δεν μπορούσε να κάνει κατά τη διάρκεια των «χιλίων χρόνων» χάριτος στην Εκκλησία του Χριστού (Αποκ. 20:3), και για να συγκεντρώσει στον καταχθόνιο θερισμό τους τις ψυχές αυτών που «δεν δέχθηκαν να αγαπήσουν την αλήθεια» (Β’ Θεσ. 2:10)…


Είναι στην πραγματική φύση του αντίχριστου να παρουσιάζει το βασίλειο του διαβόλου σαν να ήταν του Χριστού… Η επιτυχία της κίβδηλης πνευματικότητας ακόμα και ανάμεσα σε Ορθοδόξους Χριστιανούς σήμερα, αποκαλύπτει πόσο έχουν χάσει κι αυτού την ουσία του Χριστιανισμού, κι έτσι δεν μπορούν πια να διακρίνουν μεταξύ αληθινού Χριστιανισμού και ψευτοχριστιανισμού. Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί θεωρούσαν για πολύ καιρό ως δεδομένο τον πολύτιμο θησαυρό της πίστης τους, και παραμέλησαν να θέσουν σε χρήση το ατόφιο χρυσάφι των διδασκαλιών της.


Πόσοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί γνωρίζουν καν την ύπαρξη των βασικών κειμένων της Ορθόδοξης πνευματικής ζωής, τα οποία διδάσκουν επακριβώς πως να διακρίνουμε μεταξύ γνήσιας και κίβδηλης πνευματικότητας, κειμένων που δίνουν τη ζωή και τη διδασκαλία αγίων ανδρών και γυναικών που έφθασαν σε μεγάλα μέτρα της χάρης του Θεού σ’ αυτή τη ζωή;


Πόσοι έχουν κάνει δική τους τη διδασκαλία της «Λαυσαϊκής Ιστορίας», την «Κλίμακα» του αγίου Ιωάννη, τις «Ομιλίες» του αγίου Μακαρίου, τους βίους των θεοφόρων Πατέρων της ερήμου, τον «Άγνωστο Πόλεμο» του αγίου Νικοδήμου, την «Εν Χριστώ ζωή μου» του αγίου Ιωάννη της Κρονστάνδης;

Πόσο πρέπει λοιπόν, να βαδίζουν οι Χριστιανοί με φόβο Θεού, τρέμοντας μήπως χάσουν τη χάρη Του, η οποία με κανένα τρόπο δεν δίνεται στον καθένα, αλλά μόνο σ’ αυτούς που διατηρούν την αληθινή πίστη, ζουν μια ζωή χριστιανικού αγώνα, και θησαυρίζουν τη χάρη του Θεού που τους οδηγεί προς τον ουρανό.


Και πόσο προσεκτικότερα πρέπει να βαδίζουν πάνω απ’ όλα σήμερα οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, όταν είναι περικυκλωμένοι από ένα κίβδηλο Χριστιανισμό που παρέχει τις δικές του εμπειρίες «χάρης» και το «Άγιο Πνεύμα» και μπορεί να παραθέσει με αφθονία τις Γραφές και τους Αγίους Πατέρες για να το «αποδείξει»... Σίγουρα οι έσχατοι καιροί θα είναι κοντά, όταν θα επέλθει πνευματική πλάνη τόσο πειστική, ώστε να «πλανήσει, αν είναι δυνατόν, και τους εκλεκτούς» (Ματθ. 24:24).


Η όλη σύγχρονη πνευματική ατμόσφαιρα φορτίζεται με τη δύναμη της εμπειρίας δαιμονικής μύησης, καθώς το «μυστήριο της ανομίας» εισέρχεται στο προτελευταίο στάδιο και αρχίζει να καταλαμβάνει τις ψυχές των ανθρώπων – μάλιστα, να καταλαμβάνει και την ίδια την Εκκλησία του Χριστού, αν αυτή ήταν δυνατόν. Ορθόδοξοι Χριστιανοί! Μείνετε σταθεροί στη χάρη που έχετε• ποτέ μην την αφήνετε να γίνει θέμα συνήθειας• ποτέ μην τη μετράτε μόνο με ανθρώπινα κριτήρια, ποτέ μην προσδοκάτε να είναι αυτή λογική ή κατανοητή σ’ αυτούς που δεν καταλαβαίνουν τίποτα υψηλότερο από τα ανθρώπινα, ή που σκέφτονται να αποκτήσουν τη χάρη του Αγίου Πνεύματος με κάποιον άλλο τρόπο από αυτόν που μας έχει παραδώσει η Ορθόδοξη Εκκλησία.


Η αληθινή Ορθοδοξία από την ίδια της τη φύση μοιάζει εντελώς εκτός τόπου σ’ αυτούς τους δαιμονικούς καιρούς, μια ξεπερασμένη μειονότητα των περιφρονημένων και «ανόητων», στη μέση μιας θρησκευτικής «αναζωπύρωσης» εμπνευσμένης από ένα άλλο είδος πνεύματος. Αλλά ας παρηγορηθούμε από τους βέβαιους λόγους του Κυρίου μας Ιησού Χριστού: «Μη φοβάσαι, μικρό ποίμνιο, γιατί ο Πατέρας σας ευαρεστήθηκε να σας δώσει τη βασιλεία» (Λουκ. 12:32).


Ας ενδυναμωθούν όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί για τη μάχη που βρίσκεται μπροστά μας, μην ξεχνώντας ποτέ ότι εν Χριστώ η νίκη είναι ήδη δική μας. Εκείνος υποσχέθηκε ότι οι πύλες της κόλασης δεν θα υπερισχύσουν απέναντι στην Εκκλησία Του (Ματθ. 16:18), κι ότι η χάρη των εκλεκτών θα συντομεύσει τις μέρες της τελευταίας μεγάλης θλίψης (Ματθ. 24:22). Και στ’ αλήθεια, αν ο Θεός είναι μαζί μας, ποιος μπορεί να είναι εναντίον μας; (Ρωμ. 8:31). Ακόμα και εν μέσω των σκληρότερων πειρασμών, έχουμε εντολή: «Έχετε θάρρος, εγώ έχω νικήσει τον κόσμο» (Ιω. 16:33).


Ας ζούμε όπως έζησαν όλοι οι αληθινοί Χριστιανοί όλων των εποχών, προσδοκώντας το τέλος όλων των πραγμάτων και την έλευση του αγαπημένου μας Σωτήρα• «Εκείνος που μαρτυρεί αυτά λέγει: «Ναι, έρχομαι γρήγορα»... «Αμήν, ναι, έλα, Κύριε Ιησού Χριστέ»... 



Απόσπασμα από το βιβλίο: 
"Η Ορθοδοξία 
και η Θρησκεία του Μέλλοντος".