ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ

ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ
Η νύχτα αγκαλιάζει προσευχόμενες ψυχές σαν βρεφικό νανούρισμα. Στο μικρό καθολικό, οι γέροντες ξαπλωμένοι στο έδαφος, παραδομένοι στην εικόνα του Νυμφίου αποκαθηλώνουν ικετευτικά τους συγνωστούς τους λογισμούς. Απόκοσμες εικόνες στο μικρό εκκλησάκι, αναπνέουν μέσα από την θυμιασμένη ομίχλη των παρακλητικών τους λόγων, μ' ένα τρακοσάρι κομποσκοίνι μετρούν ανάποδα τις μέρες, φτάνοντας ως την γέννησή τους. Ο παππά Διονύσης με αφημένο βλέμμα στην γη που περιμένει, σκύβει το κεφάλι στην ανατολή της μετανοίας του. Τί κόσμος τούτος Θεέ μου! Βαστάζουμε στις χούφτες μας την μάννα Ορθοδοξία και δεν θωρούμε το απροσμέτρητο κάλλος της και την ενδόμυχη υπόστασή της. Όταν τρίζουν τα θολά τζάμια από τα σιδερένια παραθύρια, νομίζεις, πως χοροί αγίων ήλθαν για να συνεκκλησιαστούν με τους χοικούς, ταμένους αδελφούς τους. Ο πολυέλαιος γυρνοφέρνει κυκλικά απ' τον καπνισμένο τρούλλο, ο Παντοκράτορας κρατάει στο χέρι του την βραδυνή θυσία, αίνοι και ύμνοι γίνονται δώρα ευχαριστιακά στα πόδια του Θεού μας. Κι όταν τελειώνει η ακολουθία, σκυμμένα πρόσωπα προσμετρούν μ' ένα Κύριε ελέησον, τα ανεβαίνοντα βήματά τους. Μακρύς ακόμα ο δρόμος της σταυρικής θυσίας, ταιριάζει σε ορθοδόξους, να βλέπουν από μακρυά τον σταυρό, που θα κρεμάσουν πάνω του τ' απόκοσμα ονειρά τους. Ποθούμε Χριστό, Αυτόν, Εσταυρωμένο,εξαντλούμε τους ονειρεμένους πόθους μας στο κοινό ποτήριο, ακροβατούμε την θωριά μας ανάμεσα στην πτώση και την έγερση. Τελούμε πνευματικά ανάπηροι στο μακαρισμό του εξαρτημένου Εγώ μας, αναζητούμε την χαμένη αρτιμέλεια της υποστελλόμενης ψυχής μας, ανυπακούουμε στην υποκριτική στάση ζωής. Ο Χριστός δεν είναι αφηρημένη έννοια, είναι η Οδός και η Αλήθεια, η Αγάπη κι η Ζωή, το προσδωκόμενο όνειρο της αναστάσιμης ελπίδας. Έχουμε Εκκλησία να κλάψουμε τους δρόμους που δεν διαβήκαμε, κατέχουμε αγίους να κρεμάσουμε την απόμακρη ματιά μας, μια Παναγιά να πνίξουμε στον κόρφο της την εαλωμένη αθωότητα της παιδικής αμεριμνησίας μας, κι αγγέλλους τόσους, όσα είναι αυτά που χάσαμε, όσα είναι αυτά που ελπίζουμε, όσα είναι αυτά, που ίσως έρθουνε μια μέρα! Μπουσουλάμε γογγύζοντας στους εφάμαρτους δρόμους της υποκριτικής ζωής μας, έρπουμε γλοιωδώς στην λάσπη, που εωσφορικώς βαπτίσαμε πολιτισμένη κοινωνία. Επιτέλους να πάψουν αυτοί οι διαρκείς κύκλοι γύρω απ' τον ειδωλολάτρη εαυτό μας, το μεγαλείο του χριστιανού αναπαύεται στον προσευχητικό ξεσηκωμό και την ταπεινή μεγαλοσύνη. Η αγάπη μας είναι η σταυρική θυσία του εγώ μας στην δηθενικότητα των άλλων, ο σταυρός μας είναι τα ζυγιστικά του Πατρός που σβήνουν με γομολάστιχα τις μεγαλεπίβολες, θηριώδεις αμαρτίες μας. Και η ελπίδα μας φοράει τα καλά της μπροστά στο αιματοβαμμένο δισκοπότηρο του αμνοικού Ιησού μας. Τα βράδυα αιωρούνται χαροποιά στα γράμματα της αγιοπνευματικής Αλφαβήτας, ζωγραφίζουν την Πίστη ως έκθαμβο, αγιοπρεπές θήλυ, που ίσταται σε συννεφοσκεπούσα ομίχλη, πάνω από τα μικροκαμωμένα σπίτια των ανθρώπων. Πορφυροφορούσα κόρη, που χάσκει με χαμόγελο και κορομηλένια μάγουλα, που ροδακινίζουν στην παρακλητική αγάπη των πιστών. Η Πίστη είναι αναγεννητικό επίθεμα στις πληγές της αμαρτίας, δροσερή ανάσα στην πνευματική άπνοια των φιλόνικων ανθρώπων, σουλατσάρει σε χλοερούς, φρεσκοσκαμμένους κήπους και περιβόλια που μεθούν στην αρχοντιά των λουλουδιών. Βαστάει στα χέρια της τα εύοσμα βασιλικά των Χριστοφόρων λόγων, λούζεται μακάρια στην μετάνοια ενός αλλόφρονα, που ανακαλύπτει πάνω της τον μυρίπνοο Παράδεισο της συστελλόμενης ψυχής. Η Πίστη Θε μου είναι τα χρυσαφένια στάρια του χωριού, που μικρά, βάζαμε τρεχάλα ανάμεσα στα ξεραμένα στάχυα και τ' αγάθια του αγρού, το ανταριασμένο βουιτό από τους μεγαλοδύναμους ήχους των ελάτων, που στέκονται πάντα όρθια, νοικοκύρηδες, φρεσκοπλυμμένοι χωρικοί, που τις Κυριακές παίρνουν τα δύσβατα μονοπάτια για την εκκλησιά των Παμμεγίστων Ταξιαρχών!Βλέπαμε την Πίστη να σιγοντάρει στο αναλόγιο, εκείνον τον ταπεινό, ολιγογράμματο ιερέα, που έβγαινε στον άμβωνα να μοιράσει τ' αντίδωρα κρίνα της ανυπέρβλητης αγάπης. Ύστερα βοηθούσε στα χωράφια την μαυροφορεμένη χήρα, που πριν να σπείρει τον καρπό στα σκαλισμένα αυλάκια, σταύρωνε με το χέρι της το αγιασμένο χώμα ,ράντιζε με αγιασμό εκείνον τον πολύχρωμο, ταιριαστό μπαχτσέ με τις ντάλιες, τους κατιφέδες και τους κρίνους. Η Πίστη πάλι κατοικεί στα αδύναμα σπίτια των φτωχών, κάθεται στο τραπέζι με τα αλάδωτα ρεβύθια, τις ελιές και το αχνισμένο, ζυμωτό ψωμί, χορταίνει τα στόματα με μοσχοθυμιασμένες ευλογίες και απόκοσμες παραινέσεις της ερήμου. Σκάει χαμόγελο στην βρεφική αγνότητα Χριστούλιδων μικρών! Η Πίστη δεν λέει ψέμματα στα χείλη των παιδιών, παίζει κυνηγητό με την ταπείνωση και κρυφτό με την ντροπή. Στέκει προσευχητικά μετέωρη σε νηπιακούς ασπασμούς και ανυπόκριτες, παιδικές προσευχές,είναι το θεικό αντίδοτο στο διάβα μιας φουσκοθαλασσιάς ζωής. Το υπέρμαχο δοξάρι στην ηδύχοη πνοή του ουρανού, η υπογραφή του Θεού στην μετάνοια του πιστού. Μακάριοι αυτοί που την βρήκαν να τους περιμένει με το πρωινό ξύπνημα της αυγής και την εσπερινή δύση του ηλίου. Φθινόπωρο 2013. Γιώργος Δ. Δημακόπουλος. Δημοσιογράφος. Icon by Serhei Vandalovskiy.

A.

B.

Τετάρτη, 18 Απριλίου 2018

ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΕΥΣΤΑΘΙΟ ΜΟΣΧΟΒΙΤΗ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ



Χριστός Ανέστη! 


Έτη θεάρεστα και εν παντί εν μετανοία.


Αγαπητέ αδελφέ,



Επανερχόμαστε στις απροκάλυπτες κραυγές αγωνίας και στους ενδόμυχους ''παλαιοημερολογητικούς'' φόβους του κ. Ευσταθίου Μοσχοβίτη, τόσο για να αποκωδικοποιήσουμε, να αντικρούσουμε και να αναιρέσουμε την περίφημη και ''δημοφιλή ψευδοκατηγορία'' στους κόλπους -ευτυχώς- μερικών ημιτελών νεοαποτειχισμένων (νεοκαλανδαριστών) ''περί παραλλήλων συνόδων'', όσο για να επικαλεστούμε τη χάρη του Θεού προκειμένου να ανοίξουν οι πνευματικοί οφθαλμοί της ψυχής του κατηγόρου μας, κατά το λόγο του Χριστού μας στο κατά Λουκά ια' 11 (34-41): 
''ο λύχνος του σώματος έστιν ο οφθαλμός· 
όταν ουν ο οφθαλμός σου απλούς η, και όλον το σώμα σου φωτεινόν ἐστιν· 
επάν δε πονηρός η, και το σώμα σου σκοτεινόν. 
σκόπει ουν μη το φως το εν σοι σκότος εστίν. 
ει ουν το σώμα σου όλον φωτεινόν, μη έχον τι μέρος σκοτεινόν, ἔσται φωτεινόν όλον ως όταν ο λύχνος τη αστραπή φωτίζῃ σε''. 
Η βασική τους κατηγορία λοιπόν έχει να κάνει με το ανιστόρητο (;) (κατ΄αυτούς) εκκλησιαστικό φαινόμενο της ύπαρξης δύο παραλλήλων επισκόπων, χωρίς βεβαίως εις εξ΄αυτών να έχει κριθεί από πανορθόδοξο σύνοδο. 
Θα ήταν βεβαίως -προτιμότερο όσο και αληθινά θεάρεστο- να διαβάζει κανείς -όπως ο κατήγορός μας- τους Πατέρες, από το να κάνει επιλεκτική copy paste αντιγραφή λόγων τους, μετατρέποντάς τους σε αυτοσχέδια, προκάτ ''συνθήματα'' και ηχηρές, μεγαλεπίβολες φανφάρες! 
Η ανασκόπηση, η έρευνα και η ιστοριοδιφία στην επίσημη βιβλιογραφία περί του βίου των αγίων είναι ο ασφαλέστερος δρόμος για την εξαγωγή, πιστοποίηση και την ανάδειξη των ιστορικών αληθειών.


Για να δούμε: Τον 4ο αιώνα μ.Χ. ο πράος, συνετός και ιδιαίτερα λαοφιλής στους Ορθοδόξους πιστούς της Αντιοχείας, ο άγιος Μελέτιος, ενθρονίστηκε Επίσκοπος της πόλης -μόνο κατά τριάντα ημέρες- καθώς ο συρφετός των τότε Αρειανιστών έπεισε με τα πολλά τον αυτοκράτορα Κωνστάντιο και τον εξόρισε στην Αρμενία. Ο Κωνστάντιος, ένας από τους γιους του Κωνσταντίνου του Α', δεν είχε ολωσδιόλου την χειριστική, πνευματική μετριοπάθεια του πατέρα του, τουναντίον, ως οπαδός και αυτός του Αρειανισμού και έχοντας εκ δεξιών του πάντα τον Ευσέβιο Νικομηδείας πολέμησε σφόδρα την Ορθοδοξία, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί από την Α' Οικουμενική Σύνοδο. Σε σύνοδο που συγκάλεσε μάλιστα στο Ρίμινι και και στο Αριμίνο το 359 μ.Χ. ανακήρυξε τον αρειανισμό επίσημο θρησκευτικό δόγμα της Αυτοκρατορίας!... Με την εξορία όμως του αγίου Μελετίου δημιουργήθηκε σχίσμα στην τοπική εκκλησία, καθώς υπήρχαν δύο (παράλληλοι) επίσκοποι στον ίδιο τόπο, γιατι: ο εις εξ΄αυτών, ο Μελέτιος αναγνωριζόταν μόνο από τους Επισκόπους της Ανατολής και ο δεύτερος, ο Παυλίνος, αναγνωριζόταν μόνο από τους Επισκόπους της Δύσης!... Το σχίσμα αυτό μεν διήρκησε πάνω από μια σαρανταετία αφ΄ενός, και αφ΄ετέρου οι πιστοί (κλήρος και λαός) του Μελετίου συνέχιζαν την λειτουργική ζωή τους παράλληλα με την φραξιονιστική θα λέγαμε επιβολή και επισκοπή του αρειανόφρονος Παυλίνου! Προφανώς λοιπόν έχουμε δύο επισκοπές, μία ορθόδοξη και μία αιρετική -χωρίς ουδείς εξ΄αυτών να έχει κριθεί ακόμη από κάποια Σύνοδο- ωστόσο επί σαράντα έτη, ιερείς και λαός ακολουθούσαν παράλληλους λειτουργικούς βίους. (Πρωτοπρεσβύτερου π. Γεωργίου Παπαβαρνάβα: ''Αγιος Μελέτιος Αντιοχείας''). Αργότερα, όταν συγκλήθηκε η Β΄Οικουμενική Σύνοδος το 981 μ.Χ, στην Κωνσταντινούπολη αποκαταστάθηκε η φήμη του αγίου, ο ίδιος όμως κοιμήθηκε κατά την διάρκεια των εργασιών της. Προχωρούμε: Στα ίδια έτη ο  -συνονόματος του κατηγόρου μας- άγιος Ευστάθιος Αντιοχείας είχε αναπτύξει έντονη αντιαιρετική, αντιαρειανική δράση και ιδίως κατά του Ευσεβίου Καισαρείας, με αποτέλεσμα διά ψευδών κατηγοριών να εξοριστεί επί χρόνια. Με την επιστροφή του όμως στην Αντιόχεια, οι ολίγοι πιστοί που είχαν παραμείνει πιστοί στο Ορθόδοξο φρόνημα εκλέγουν Ορθόδοξο Επίσκοπο της πόλης τον Ευάγριο, τον οποίο χειροτόνησε ο άρτι αφιχθείς εκ της εξορίας, Άγιος Ευστάθιος! Ο Ευάγριος αποτελούσε την απάντηση των Ορθοδόξων κατά του ...παράλληλου... Αρειανού Επισκόπου Δημοφίλου! Είχαμε λοιπόν δύο Επισκόπους της ίδιας πόλης της Αντοχείας -άκριτοι και οι δύο προ συνοδικής διαγνώμης- που λειτουργούσαν καθείς στους δικούς του ναούς!... Από την άλλη ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Ουάλης 328 - 378 μ.Χ., που είχε να αντιμετωπίσει πραγματικά σφοδρές συγκρούσεις μεταξύ Αρειανιστών και Ορθοδόξων (αν και ο ίδιος Αρειανιστής) εξόρισε στο τέλος και τον Ορθόδοξο Ευάγριο, αλλά και τον Ευστάθιο -που τον χειροτόνησε- στην Τραιανούπολη της Θράκης γύρω στα 337 μ.Χ. Αργότερα και με την αποκατάσταση του αγίου Ευσταθίου, ο πιστός λαός -αυτός ο ολίγος- κατάφερε και πήρε τα λείψανά του το 482 μ.Χ. από την Τραιανούπολη. Και στην φάση αυτή, το ορθόδοξο ποίμνιο δεν περίμενε πανορθόδοξο σύνοδο για να αποκατασταθεί η τάξη, αλλά εξέλεξε έναν Ορθόδοξο, καθώς στην περίπτωση αυτή ισχύει το "εξ ανάγκης και νόμου μετάθεσις γίνεται". Τί σημαίνει όμως αυτή φράση; Η φράση αυτή απαντάται στο 7ο Κεφάλαιο της ''Προς Εβραίους'' Επιστολής του Παύλου, αναφέρεται στο μυστήριο της ιερωσύνης του Χριστού μας κατά την τάξη Μελχισεδέκ και στο σημείο που γράφει: '' Ει μεν ουν τελείωσις διά της Λευιτικής ιερωσύνης ην· ο λαός γαρ επ' αυτή νενομοθέτητο· τίς έτι χρεία κατά την τάξιν Μελχισεδέκ έτερον ανίστασθαι ιερέα και ου κατά την τάξιν Ααρών λέγεσθαι; μετατιθεμένης γαρ της ιερωσύνης εξ ανάγκης και νόμου μετάθεσις γίνεται''. (Προς Εβραίους 7. 11,12). Σε αυτό λοιπόν το κεφάλαιο ο Απόστολος των Εθνών Παύλος προδηλώνει τον Μελ­χι­σε­δέκ, ''ως τύ­πο και προ­τύ­πω­ση της ιε­ρω­σύ­νης του Χρι­στού μας''. Ο αυτός Μελ­χι­σε­δέκ ''α­ντι­προ­σω­πεύ­ει τον τύ­πο της ι­δα­νι­κής και τε­λεί­ας ιε­ρω­σύ­νης'' και γι’ αυ­τό γί­νε­ται η σύ­γκρι­ση αυ­τή, ώ­στε ακριβώς να κα­τα­δει­χθεί με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο η τε­λειό­τη­τα της ιε­ρω­σύ­νης του Κυρίου μας, ως του μό­νου α­λη­θι­νού και αι­ώ­νιου ιε­ρέ­α. Ειδικότερα ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης στην ερμηνεία του στην προς Ε­βραί­ους ε­πι­στο­λή αναφέρει πως ο Απόστολος Παύλος ''α­πο­δεί­χνει ό­τι η νο­μι­κή Αρ­χιε­ρω­σύ­νη με­τε­τέ­θη α­πό τον Α­α­ρών εις τον Χριστόν, του ο­ποί­ου τύ­πος ή­τον ο Μελ­χι­σε­δέκ, ό­στις δεν ή­τον α­πό την φυ­λήν του Λευί''. Με λίγα λόγια, η ανάγκη των πραγμάτων, η ανωτέρα βία, η εξ΄ανάγκης τακτική, δικαιολογεί την παράβαση του νόμου ''κατά την τάξη Μελχισεδέκ'' και αποτελεί βασική αρχή του Δικαίου, πόσο μάλλον του Εκκλησιαστικού στο οποίο αναφερόμαστε. Υπό αυτή ακριβώς την έννοια, πάντες οι Ορθόδοξοι έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα, όχι μόνο να αποτειχίζονται προκειμένου να εξέλθουν εκτός των τειχών της αίρεσης, αλλά... και να εκλέξουν δικούς τους επισκόπους προς την διαποίμανσή τους!... Αυτή η οφθαλμοφάνερη πιστοποίηση της αληθείας δεν τεκμαίρεται από καμμιά αυθαίρετη κακοδοξία των αντιοικουμενιστών, Ορθοδόξων Χριστιανών του πατρίου εορτολογίου, αλλά, όπως τονίσαμε παραπάνω είναι βασική αρχή του Εκκλησιαστικού Δικαίου! Για τον αυτό πάντα λόγο, το 1935, οι πρώτοι αντικαινοτόμοι αντιοικουμενιστές, οι αποκαλούμενοι χλευαστικώς από τον κατήγορό μας ως ''Ημερολάτρες'' και αφού εξάντλησαν διά του Τύπου, διά συζητήσεων και εγκλήσεων τους καινοτόμους αρχιερείς της διοικούσας Εκκλησίας προχώρησαν στην χειροτονία των πρώτων ιερέων για την διαποίμανση του Ορθοδόξου Ποιμνίου. Αλλά η Εκκλησία του Χριστού και προ της δημιουργίας των σχετικών Ιερών Κανόνων αντιμετώπιζε τις κάθε φορά εμφανιζόμενες αιρέσεις, βάσει της διδασκαλίας της Αγίας Γραφής, όπως ακριβώς μαρτυρεί και ο ίδιος ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης. ''Παραγγελίαν γαρ έχομεν εξ΄αυτού του Αποστόλου, εάν τις δογματίζει ή προτάσσει ποιείν ημάς, παρ΄ ο παρελάβομεν, παρ΄ο οι Κανόνες των κατά καιρών Συνόδων, καθολικών τε και τοπικών ορίζουσιν, απαράδεκτον αυτόν έχειν και μηδέ λογίζεσθαι αυτόν εν κλήρω αγίω''. (PG.99,988A). Εν τω προκειμένω τώρα; Όταν ομιλούμε για δύο παράλληλες συνόδους, δεν εννοούμε μόνο την παράλληλη λειτουργική πορεία τους, αλλά και την ομοιογένειά τους ή την διαφορετικότητά τους, πάντα όσον αφορά την προάσπιση, την διαφύλαξη και την σφυρηλάτηση της Πίστης στο καθημερινό πνευματικό γίγνεσθαι. Εδώ όμως έχουμε μία σύνοδο της διοικούσας Εκκλησίας, η οποία είναι πασιφανές πως τελεί υπό αίρεση και μια σύνοδο των Ορθοδόξων Χριστιανών του εκκλησιαστικού ημερολογίου, που συνεχίζει την παράδοση της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Δεν υπάρχουν λοιπόν ομοιογενείς, παράλληλες και ορθόδοξες σύνοδοι, αλλά μία καινοτόμος και μία γνησία! Βεβαίως και η δύο αυτές σύνοδοι θα κριθούν μελλοντικά από... Αληθινή, Πανορθόδοξη Σύνοδο προς αποκατάσταση των μεν και προς καταισχύνη των δε. Εκεί φυσικά, που έχουν δίκιο οι κατήγοροί μας είναι στην ύπαρξη μερικών συνόδων στο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας. Και γράφουμε ολίγων, 1ον: γιατι το 60 ο/ο περίπου των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών ενώθηκε έτη 2014 και 2ον: γιατι υπάρχουν σύνοδοι αυτοονομαζόμενες ως ''γνήσιες ορθόδοξες'' μόνον κατά τίτλο και χωρίς καμμία σχέση με την λεγόμενη ''παλαιοημερολογητική'' ένσταση και αποτείχιση, που τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν είναι του παρόντος για να εξηγήσουμε.


Τελειώνοντας την δεύτερη ενότητα της απάντησής μας στον κ. Εστάθιο Μοσχοβίτη (γιατι θα ακολουθήσει τρίτη και τελευταία), θα σταθούμε λίγο στους όρους Ορθολογισμός και Νομικισμός ή Δικολαβισμός στο μυαλό κάθε απνευμάτισμου, άγευστου και άχρωμου από Ορθοδοξία πιστού. 
Οι ορθολογιστές, όπως ο κ. Ε.Μ. έχουν μέσα τους έναν υπολανθάνοντα, ανεκμυστήρευτο και παραβατικό εκκλησιαστικό ''δικολαβισμό'', που τους καθιστά εντελώς τυφλούς στο πνεύμα του νόμου και με μια ανεξάντλητη πνευματική υπερμετρωπία στο γράμμα του νόμου! 
Έχουν συλλέξει, απομονώσει και συνταυτίσει ανέξοδα, ανίερα και αναξιόπιστα τους Κανόνες του  ιερού Πηδαλίου κάτι σαν το -συγχωρέστε με- cosmopolitan σελίδα 46!... 
Σε κάθε περίπτωση έχουν την εντελώς εσφαλμένη, αήθη και ιλαρή προσέγγιση κάθε ζητήματος, απομονώνοντάς το από υπόλοιπα γεγονότα και με έναν δαιμονιώδη,  υπεροπτικό ολοκληρωτισμό κατακερματίζουν κάθε έννοια δικαίου στο λόγο τους, προφορικό ή γραπτό.
 Έτσι και ο τοιούτος αδελφός διατείνεται με περίσσια  υπεροπτική έπαρση, φιλήδονη φιλαυτία και ύφος χιλίων καρδιναλίων, πως έχει ένα Ομολογιακό και...'' Δημοσιογραφικό'' Ιστότοπο (πάντα βεβαίως με Κεφαλαία Γράμματα), που πλημμυρίζει από Ομολογία, Ορθοδοξία και χειριστικό Χριστιανισμό! 
Δεν έμαθε ποτέ όμως, ότι ο όποιος πνευματικός αγώνας του καθενός δεν διαφημίζεται, δεν κοινοποιείται και κυρίως δεν αναρτάται ψηλά στα ''μανταλάκια''. 
Παγεροί Ορθολογιστές και πνευματικοί δικολάβοι ακόμη κι όταν δουν το δάσοςνα χάνεται στο διάβα τους, αυτοί έχουν μείνει με περισσή ηδονοβλάβεια να κυττάζουνε το δέντρο! 
Εύχεσθε!



Υ.Γ.1: Στο ιστολόγιό μας, ο καθείς μπορεί να γράψει και να δημοσιευθεί η γνώμη του, με ένα κόσμιο, αξιοπρεπή και συντονισμένο τρόπο, ακόμη φυσικά κι αν διαφωνεί με αυτά που παραθέτουμε. 
Δεν επιχειρεί καταιγιστικό ορυμαγδό email με βλοσυρό, ειρωνοβλαβές και άκομψο τρόπο κ. Μοσχοβίτη! 
Κι ούτε ανώνυμα προσπαθεί -με ''χτυπήματα κάτω από τη μέση''- να υπερισχύσει του συνδιαλεγομένου αδελφού του.

Υ.Γ.2: Προσπαθούμε να κρατήσουμε στις αναρτήσεις μας και σε όποια σχόλια τα ακολουθούν, μια πνευματική διαύγεια κι έναν καλαίσθητο, ιδεατό ανθρωπισμό επιχειρημάτων, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει, πως αυτός ο ιστότοπος λειτουργεί ως Χώρος Υγειονομικής Ταφής Απορριμάτων, όπου το κάθε γυρολόγο ''απορριματοφόρο'' ξεφορτώνει τα τοξικά και δύσοσμα απορρίματά του!

Υ.Γ.3: Επιπροσθέτως κάποιος πρέπει να πει του ''δημοσιογράφου'' κ. Ευσταθίου Μοσχοβίτη, πως τα... αναθέματα -που ως σχολιασμό- μου απέστειλε για τους οικουμενιστές και τους... ''ημερολάτρες'', όπως αυτός ο δυστυχής προείπε, δεν τα ξεστομίζει ουδείς λαικός. 
Το του Αποστόλου Παύλου ευλογημένε ''αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ' ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω'' (Προς Γαλάτας 1,8) δεν σημαίνει πως τα διαλαλούν και λαικοί.
Τουναντίον αυτό ποιείται μόνο από Ιερείς Ορθοδόξου Συνόδου, όπως η Σύνοδος των Ρώσων της Διασποράς  (ROCOR), που αναθεμάτισε -πρώτη αυτή- τον Οικουμενισμό έτη 1983.
Στα καθ΄ημάς, αυτό επιτρέπεται μόνο την Κυριακή της Ορθοδοξίας, σε μια αμοιβαία, λειτουργική συνακολουθία, εντός των ιερών Ναών επιβεβαιώνοντας και διαλαλώντας τις οικουμενικές αποφάσεις, που συγκαταλέγονται μέσα στο Συνοδικό της Ορθοδοξίας.



Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος
Δημοσιογράφος

9 σχόλια:

  1. ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΕ Δ. ΓΙΩΡΓΟ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΣΑ ΘΙΓΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ…

    ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;

    Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΟΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΔΥΟ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ! ΜΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ) ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΘΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΙΑ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΞΕΛΕΞΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΝΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΞΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΘΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΦΟΥ ΑΠΕΒΙΩΣΕ ΗΔΗ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ…

    ΦΥΣΙΚΑ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΝ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΜΠΟΡΕΙ, ΚΑΙ ΩΣ ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΕΝΑΝ ΟΣΙΟ ΕΥΣΕΒΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΟΗΣ ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΝΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΙΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΛΙ ΚΑΝΟΝΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΑΣ… ΚΑΘΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΠΑΤΡΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ, ΑΠΟΚΟΠΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!... ΚΑΙ ΕΝΩ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ ΟΡΙΣΕ Η ΠΡΩΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΙΟ ΠΑΤΡΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ! ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ!!!

    ΩΣ ΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΣΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΤΑΝΟΟΥΜΕ ΔΙΑΡΚΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ (ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ) ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΛΙΓΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ Ή ΤΟΠΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΕΝΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ… ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ Ή ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ…

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. [ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑΡΡΩ ΟΤΙ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ… ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΧΩΡΙΖΕΤΕ ΣΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΤΑ ΚΥΡΙΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΑΣ (ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΟΛΛΑΤΕ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΕΖΑ;;]

    ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΩΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΟΥΤΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ…
    ΟΠΩΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΕΠΡΑΞΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΕ=ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΘΕΛΗΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ Η ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ… ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".

    ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ-ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, "ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ", ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΠΩΣ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ, ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΑΝΗΘΟΥΜΕ:
    Ο Απόστολος Παύλος
    ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".
    ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν".

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

    ΟΙ ΑΣΤΗΡΙΚΤΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ" ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΕ Δ. ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ Ή ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ (ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΗΣ)... ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΕΝΩΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ…

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ… ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΥΟ Ή ΤΡΕΙΣ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ… (Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΠΑ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΤΕ, 3 ΣΥΝΗΓΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΕΝ ΙΔΡΥΣΑΝ ΠΟΤΕ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ! ΟΠΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ-ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ) ΑΝΟΙΞΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΑΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΑΔΕ» ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΥ ΜΕ ΑΣΕΒΕΙΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΤΕ «ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ» ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΤΕ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ)…

    ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΑΠΟΙΜΑΝΤΟΙ" ("ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΙ ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΤΕΣ ΚΕΝΟΛΟΓΟΙ αθεολόγητοι ανιστόρητοι ημερολατρες-παλαιοημερολογίτες με την χωρίς ορθόδοξα επιχειρήματα αστεία προπαγάνδα τους") ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ και από την εκκλησιαστική ιστορία όλοι θυμόμαστε τους αποτειχισμένους από τους αιρετικούς εικονομάχους ψευδοεπισκόπους για πάνω από 100 χρόνια στην περίοδο της εικονομαχίας που "δεν ίδρυσαν παράλληλες παράνομες νέες τοπικές Συνόδους" και η Οικουμενική Σύνοδος μετά από 100 και πλέον χρόνια καθαίρεσε και έβαλε στην θέση των αιρετικών εικονομάχων ψευδοεπισκόπων αληθινούς ορθόδοξους νέους Επισκόπους...

    ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΗΝ ΑΜΩΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ… ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ (ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΤΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΑΙΡΕΣΕΩΣ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΟΥ 15 ΚΑΙ 16 ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ… ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ…
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ (ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ) ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΣΤΗΡΙΚΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, ΥΒΡΕΙΣ, ΧΥΔΑΙΑ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΕ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΣΥΝΑΝΤΩ ΚΑΘΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ…

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΕ Γιώργιε Δ. Δημακόπουλε;

    ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΠΑΛΙ;


    Ο ΑΝΑΞΙΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ Ευστάθιος Μοσχοβίτης (ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΗΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΣΑΣ… ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΑΙΩΝΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΟΥΣΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΑΣ… ΕΝΩ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΑΣ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ:

    ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ-ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, "ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ", ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΠΩΣ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ, ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ=ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ (ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΑΝΗΘΟΥΜΕ:
    Ο Απόστολος Παύλος
    ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".
    ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ).  ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΣΤΟΣΟ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ) ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ...

    ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΙΕΡΕΑΣ Ή ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ Ή ΙΕΡΕΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ Ή ΕΧΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΟΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ΑΦΟΥ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ. (ΑΝΑΘΕΜΑ=ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΣ=ΑΠΟΚΟΠΗ, ΤΟΝ ΑΠΟΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΦΟΥ ΤΟΝ "ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΩΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟ" όπως γνωρίζουμε και από τον"15ο Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Οικουμενικής Συνόδου" που εκφράζει τις Εντολές του Θεού στην Αγία Γραφή που είδαμε ανωτέρω (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ, Κεφ. 1, στίχοι: 8 «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω»), (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς»).
    ΜΕΧΡΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΠΙΚΗ Ή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΔΡΥΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑΝ, ΔΥΟ Ή ΤΡΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΝΕΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ, ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΘΑΡΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΚΑΘΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΜΕ Δ. ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΑΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ: « Έτσι και ο τοιούτος αδελφός διατείνεται με περίσσια υπεροπτική έπαρση, φιλήδονη φιλαυτία και ύφος χιλίων καρδιναλίων, πως έχει ένα Ομολογιακό και...'' Δημοσιογραφικό'' Ιστότοπο (πάντα βεβαίως με Κεφαλαία Γράμματα), που πλημμυρίζει από Ομολογία, Ορθοδοξία και χειριστικό Χριστιανισμό!
    Δεν έμαθε ποτέ όμως, ότι ο όποιος πνευματικός αγώνας του καθενός δεν διαφημίζεται, δεν κοινοποιείται και κυρίως δεν αναρτάται ψηλά στα ''μανταλάκια''».

    ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΜΕ Δ. ΓΙΩΡΓΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΩΣ ΑΛΑΘΗΤΟΣ ΠΑΠΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ» ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΟΝΙΖΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΤΙ "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ http://freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm " ΟΣΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ: ΓΙΑΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10, ΣΤΙΧΟΙ: 32 "Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς· 33 ὅστις δ' ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς", ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ - ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΙ: 14 "Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; 15 τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; 16 τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός. 17 διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, 18 καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα καὶ ὑμεῖς ἔσεσθέ μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ" ΕΝΝΟΩ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ, ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΑ ΜΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΜΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ" ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή