ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ


«Ο Παντοκράτορας κρατά στο Χέρι Του την βραδυνή Θυσία»

Η νύχτα αγκαλιάζει προσευχόμενες ψυχές σαν βρεφικό νανούρισμα. Στο μικρό καθολικό, οι γέροντες ξαπλωμένοι στο έδαφος, παραδομένοι στην εικόνα του Νυμφίου αποκαθηλώνουν ικετευτικά τους συγγνωστούς τους λογισμούς. Απόκοσμες εικόνες στο μικρό εκκλησάκι αναπνέουν μέσα από την θυμιασμένη ομίχλη των παρακλητικών τους λόγων. M' ένα τρακοσάρι κομποσκοίνι μετρούν ανάποδα τις μέρες, φτάνοντας ως την γέννησή τους. Ο παππά Διονύσης με αφημένο βλέμμα στην γη που περιμένει, σκύβει το κεφάλι στην ανατολή της μετανοίας του. Τί κόσμος τούτος Θεέ μου! Βαστάζουμε στις χούφτες μας τη Μάννα Ορθοδοξία και δεν θωρούμε το απροσμέτρητο κάλλος της και την ενδόμυχη υπόστασή της. Όταν τρίζουν τα θολά τζάμια από τα σιδερένια παραθύρια, νομίζεις, πως χοροί αγίων ήλθαν για να συνεκκλησιαστούν με τους χοικούς, ταμένους αδελφούς τους. Ο πολυέλαιος γυρνοφέρνει κυκλικά απ' τον καπνισμένο τρούλλο, ο Παντοκράτορας κρατάει στο χέρι του την βραδυνή θυσία, αίνοι και ύμνοι γίνονται δώρα ευχαριστιακά στα πόδια του Θεού μας. Κι όταν τελειώνει η ακολουθία, σκυμμένα πρόσωπα προσμετρούν μ' ένα Κύριε ελέησον, τα ανεβαίνοντα βήματά τους. Μακρύς ακόμα ο δρόμος της σταυρικής θυσίας. Ταιριάζει σε ορθοδόξους, να βλέπουν από μακριά τον σταυρό, που θα κρεμάσουν πάνω του τ' απόκοσμα όνειρά τους. Ποθούμε Χριστό, Αυτόν, Εσταυρωμένο, εξαντλούμε τους ονειρεμένους πόθους μας στο κοινό ποτήριο, ακροβατούμε την θωριά μας ανάμεσα στην πτώση και την έγερση. Τελούμε πνευματικά « ανάπηροι» στο μακαρισμό του εξαρτημένου Εγώ μας, αναζητούμε την χαμένη αρτιμέλεια της υποστελλόμενης ψυχής μας, ανυπακούουμε στην υποκριτική στάση ζωής. Ο Χριστός δεν είναι αφηρημένη έννοια, είναι η Οδός και η Αλήθεια, η Αγάπη κι η Ζωή, το προσδοκώμενο όνειρο της αναστάσιμης ελπίδας. Έχουμε Εκκλησία να κλάψουμε τους δρόμους που δεν διαβήκαμε, κατέχουμε αγίους να κρεμάσουμε την απόμακρη ματιά μας, μια Παναγιά να πνίξουμε στον κόρφο της την εαλωμένη αθωότητα της παιδικής αμεριμνησίας μας, κι αγγέλους τόσους, όσα είναι αυτά που χάσαμε, όσα είναι αυτά που ελπίζουμε, όσα είναι αυτά, που ίσως έρθουνε μια μέρα! Μπουσουλάμε γογγύζοντας στους εφάμαρτους δρόμους της υποκριτικής ζωής μας, έρπουμε γλοιωδώς στην λάσπη, που εωσφορικώς βαπτίσαμε πολιτισμένη κοινωνία! Επιτέλους να πάψουν αυτοί οι διαρκείς κύκλοι γύρω απ' τον ειδωλολάτρη εαυτό μας, το μεγαλείο του χριστιανού αναπαύεται στον προσευχητικό ξεσηκωμό και την ταπεινή μεγαλοσύνη. Η αγάπη μας είναι η σταυρική θυσία του εγώ μας στην εγωϊκότητα των άλλων. Ο σταυρός μας είναι τα ζυγιστικά του Πατρός που σβήνουν με γομολάστιχα τις μεγαλεπίβολες, θηριώδεις αμαρτίες μας κι η ελπίδα μας φοράει τα καλά της μπροστά στο αιματοβαμμένο δισκοπότηρο του αμνοικού Ιησού μας. Τα βράδια αιωρούνται χαροποιά στα γράμματα της αγιοπνευματικής Αλφαβήτας, ζωγραφίζουν την Πίστη ως έκθαμβο, αγιοπρεπές θήλυ, που ίσταται σε συννεφοσκεπούσα ομίχλη, πάνω από τα μικροκαμωμένα σπίτια των ανθρώπων. Πορφυροφορούσα κόρη, που χάσκει με χαμόγελο και κορομηλένια μάγουλα, που ροδοκοκκινίζουν στην παρακλητική αγάπη των πιστών. Η Πίστη είναι αναγεννητικό επίθεμα στις πληγές της αμαρτίας, δροσερή ανάσα στην πνευματική άπνοια των φιλόνικων ανθρώπων, σουλατσάρει σε χλοερούς, φρεσκοσκαμμένους κήπους και περιβόλια που μεθούν στην αρχοντιά των λουλουδιών. Βαστάει στα χέρια της τα εύοσμα βασιλικά των Χριστοφόρων λόγων, λούζεται μακάρια στην μετάνοια ενός αλλόφρονα, που ανακαλύπτει πάνω της τον μυρίπνοο Παράδεισο της συστελλόμενης ψυχής. Η Πίστη Θε μου είναι τα χρυσαφένια στάρια του χωριού, που μικρά, βάζαμε τρεχάλα ανάμεσα στα ξεραμένα στάχυα και τ' αγκάθια του αγρού, το ανταριασμένο βουϊτό από τους μεγαλοδύναμους ήχους των ελάτων, που στέκονταν πάντα όρθια. Νοικοκύρηδες, φρεσκοπλυμένοι χωρικοί, που τις Κυριακές έπαιρναν τα δύσβατα μονοπάτια για την εκκλησιά των Παμμεγίστων Ταξιαρχών! Βλέπαμε την Πίστη να σιγοντάρει στο αναλόγιο, εκείνον τον ταπεινό, ολιγογράμματο ιερέα, που έβγαινε στον άμβωνα για να μοιράσει τ' αντίδωρα κρίνα της ανυπέρβλητης αγάπης. Ύστερα βοηθούσε στα χωράφια την μαυροφορεμένη χήρα, που πριν να σπείρει τον καρπό στα σκαλισμένα αυλάκια, σταύρωνε με το χέρι της το αγιασμένο χώμα, ράντιζε με αγιασμό εκείνον τον πολύχρωμο, ταιριαστό μπαχτσέ με τις ντάλιες, τους κατιφέδες και τους κρίνους. Η Πίστη πάλι κατοικεί στα αδύναμα σπίτια των φτωχών, κάθεται στο τραπέζι με τα αλάδωτα ρεβίθια, τις ελιές και το αχνισμένο, ζυμωτό ψωμί, χορταίνει τα στόματα με μοσχοθυμιασμένες ευλογίες και απόκοσμες παραινέσεις της ερήμου. Σκάει χαμόγελο στην βρεφική αγνότητα Χριστούλιδων μικρών! Η Πίστη δεν λέει ψέμματα στα χείλη των παιδιών, παίζει κυνηγητό με την ταπείνωση και κρυφτό με την ντροπή. Στέκει προσευχητικά μετέωρη σε νηπιακούς ασπασμούς, σε ανυπόκριτες, παιδικές προσευχές. Είναι το θεϊκό αντίδοτο στο διάβα μιας φουσκοθαλασσιάς ζωής, το υπέρμαχο δοξάρι στην ηδύχοη πνοή του ουρανού, η υπογραφή του Θεού στην μετάνοια του πιστού. Μακάριοι αυτοί που την βρήκαν να τους περιμένει με το πρωϊνό ξύπνημα της αυγής και την εσπερινή δύση του ηλίου! (Φθινόπωρο 2013) Γιώργος Δ. Δημακόπουλος Δημοσιογράφος





Ιστολόγιο «ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ»

Έτος: 11ο (2013 - 2024)

Δημοσιογραφικό Εργαστήρι Ορθόδοξης Μαρτυρίας και Ομολογιακής Κατάθεσης

Διαχειριστής:

Γιώργος Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος

Icon by Serhei Vandalovskiy, icon - painter, Ukraine



«Απάνου απ' το κρεββάτι μου βαθειά παρηγοριά μου / Καρφώνω την εικόνα Σου, και τώρα η κάμαρά μου. / Είναι και μνήμα θλιβερό και χαρωπή εκκλησία / Σκοτάδι η θλίψι μου σκορπά και λάμψιν η θρησκεία».



Κωστής Παλαμάς


Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΙΔΡΥΕΙ ΝΕΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ''ΕΚΚΛΗΣΙΑ'', ΤΟ ''ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ''




''Ὁ κ. Βαρθολομαῖος εἶναι, 

ὀφείλουμε αὐτό νά τό ἀναγνωρίσουμε, 

τό κατάλληλο πρόσωπο στήν κατάλληλη θέση. 

Εἶναι ὁ "ἄξιος" συνεχιστής τοῦ Μελετίου Μεταξάκη τοῦ μεταρρυθμιστοῦ καί σχισματοποιοῦ 

καί τοῦ Ἀθηναγόρου τοῦ πανθρησκειαστοῦ, 

τῶν ὁποίων τήν ἀδιστακτοσύνη καί ἐπιτηδειότητα ἔχει ὁμολογουμένως ξεπεράσει πρό πολλοῦ. 

Ἱεροπρεπῶς, σοβαρῶς, ἐπιβλητικῶς, εἰρηνικῶς, 

τυπικῶς κατά τό φαινόμενον, 

ἐπιμόνως, διεκδικητικῶς, διπλωματικῶς, 

ἐκδικητικῶς καί ρηξικελεύθως ἐν τῆ πράξει 

ἐνεργεῖ καί κινεῖται, ἤ ὑποκινεῖται, μέ συνέπεια, συνέχεια, ταχύτητα 

καί ἀδιστακτοσύνη, σά νά ἐπείγεται νά ὁλοκληρώσει συγκεκριμένο σχέδιο''. 



του Δημ. Κ. Αναγνώστου, Θεολόγου


Τά πολλά λόγια εἶναι περιττά. 

Οἱ ἀναλύσεις τῶν ἐπιδιώξεων τοῦ ἐνοίκου τοῦ Φαναρίου πλέον ἐπαναλαμβάνονται. 

Οἱ ἐξελίξεις τρέχουν καί οἱ διαπιστώσεις δέν προσθέτουν τίποτε 

στήν πρακτική ἀντιμετώπιση τῶν νέων ἄκρως ἀνησυχιτικῶν δεδομένων. 

Οἱ προφανεῖς σχεδιασμοί 

ὑλοποιοῦνται καί ἡ δύναμη τῆς ἀδυναμίας, τοῦ φόβου καί τῶν συμφερόντων 

ὅσων ὄφειλαν νά ἀντιδράσουν ἀλλά δέν ἀντιδροῦν στίς πρωτοβουλίες του, 

προμηνύει ζοφερό τό μέλλον γιά τήν Ὀρθόδοξο Ἀνατολή.



κ. Βαρθολομαῖος εἶναι, ὀφείλουμε αὐτό νά τό ἀναγνωρίσουμε, τό κατάλληλο πρόσωπο στήν κατάλληλη θέση. Εἶναι ὁ "ἄξιος" συνεχιστής τοῦ Μελετίου Μεταξάκη τοῦ μεταρρυθμιστοῦ καί σχισματοποιοῦ καί τοῦ Ἀθηναγόρου τοῦ πανθρησκειαστοῦ, τῶν ὁποίων τήν ἀδιστακτοσύνη καί ἐπιτηδειότητα ἔχει ὁμολογουμένως ξεπεράσει πρό πολλοῦ. Ἱεροπρεπῶς, σοβαρῶς, ἐπιβλητικῶς, εἰρηνικῶς, τυπικῶς κατά τό φαινόμενον, ἐπιμόνως, διεκδικητικῶς, διπλωματικῶς, ἐκδικητικῶς καί ρηξικελεύθως ἐν τῆ πράξει ἐνεργεῖ καί κινεῖται, ἤ ὑποκινεῖται, μέ συνέπεια, συνέχεια, ταχύτητα καί ἀδιστακτοσύνη, σά νά ἐπείγεται νά ὁλοκληρώσει συγκεκριμένο σχέδιο. Ἕνα σχέδιο, ἄς εἴμαστε εὐθεῖς καί σαφεῖς τέτοιες κρίσιμες στιγμές, καταργήσεως τῆς Ὀρθοδοξίας, τελευταίως καί "Συνοδικῶς" (βλ. οἰκουμενιστική "Σύνοδο" στήν Κρήτη, τό 2016), κατά τήν πρόρρηση τοῦ ὁσιομάρτυρος Κοσμᾶ Φλαμιάτου, καί ἀντικαταστάσεώς της, σταδιακῶς μέν, πλήρως δέ, ἀπό μία μεταλλαγμένη μορφή Οἰκουμενικῆς Πατριαρχικῆς διοικητικῆς δομῆς, Βατικάνειων προδιαγραφῶν.


Τό χείριστον δέ ὅλων εἶναι ὅτι αὐτή ἡ καινοτόμος δομή διεκδικεῖ νά ἀποτελεῖ τό παγκόσμιον καθοδηγητικόν κέντρον τῆς συγχρόνου πορείας τῆςκαθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀνά τήν οἰκουμένην, ὑπεράνω καί πέραν ὅλων τῶν κατά τόπους Πατριαρχείων καί Αὐτοκεφάλων ΤοπικῶνὈρθοδόξων Ἐκκλησιῶν. Οὐσιαστικῶς, ὁ Ὀρθόδοξος κόσμος εὐρίσκεται ἐνώπιον μιᾶς νέας ἐκκλησιολογικῆς καινοτομίας, ἡ ὁποία καθίσταται ἄκρως ἐπικίνδυνη καί, ἴσως, ἐάν δέν ὑπάρξει ἄμεση ἀντιμετώπιση καί κανονική ἀναχαίτιση αὐτῆς, ἀποβεῖ καταστροφική, κυρίως διότι δι' αὐτῆς, μεσοπροθέσμως καί μακροπροθέσμως, προωθεῖται ἡ ἐκκλησιοκτόνος παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. 


Εἰδικῶς δέ, τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως, κρίμασιν οἷς οἶδεν ὁ Κύριος, διά τῶν Προκαθημένων αὐτοῦ, ἤδη ἀπό ἑκατονταετίας, ἐν τῶ συγκεκριμένῳ ἀνωτέρῳ πλαισίῳ, ἐσχεδίασε καί πρωτοστάτησε (εἰς) τήν ψευδεπιγράφως ἀποκαλουμένη "οἰκουμενική Κίνηση", τῶ ὄντι δέ οἰκουμενιστική ἀποστασία, ἀλλά παρασκηνιακῶς, ἐνίοτε καί ἐν τῶ προσκηνίῳ, ἐργάζεται συντονισμένως διά τήν ἄθεσμη καί συγκριτιστική, τουτέστιν ἀντορθόδοξη καί βλάσφημη ἕνωση μετά τοῦ ἀμετανοήτου καί διεφθαρμένου Παπισμοῦ, τῆς μεγαλυτέρας πρωτογενοῦς διαστροφῆς τοῦ Χριστιανισμοῦ, μέ κύριο ἐκφραστή αὐτῆς τόν ἑκάστοτε Πάπα, θεσμό διαμορφωμένο ἐν τῆ ἀποστασίᾳ καί συνιστῶντα, θεωρητικῶς καί ἐν τῆ πράξει, τήν τρίτη μεγαλυτέρα πτώση στήν ἱστορία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, μετά ἀπό ἐκείνη τοῦ Ἀδάμ καί τοῦ Ἰούδα, ὡς ἐμπνευσμένως καί βαθυστοχάστως ἀπό θεολογικῆς ἀπόψεως, ἐχαρακτήρισε τοῦτον ὁ πολύς Σέρβος Δογματολόγος Ἰουστῖνος Πόποβιτς (+ 1979).


Μετά φόβου Θεοῦ καί Πίστεως, παρά τήν ἀναξιότητά μας, ἄνευ φόβου ἀνθρώπων ἐπισημαίνωμε ὅτι τόσον τό γεγονός τῆς συγκλήσεως τῆςλεγομένης "Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου" στήν Κρήτη, πρό διετίας (2016), ὅσον καί ἡ λειτουργία, ἀλλά καί οἱ Ἀποφάσεις αὐτῆς κατέδειξαν τήνἐπιχειρουμένη ὑπό τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ποδηγέτηση τῆς παγκοσμίου Ὀρθοδοξίας καί καθοδήγησή της σέ μία νέα ἐποχή, μακράν τοῦπνεύματος τῶν Πατέρων καί τῆς γνησίας Παραδόσεως τῆς Μιᾶς, Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, μέσῳ πρωτοφανῶνκαινοτομιῶν στό κανονικό πεδίο, ἀλλά καί φρικτῶν βλασφημιῶν καί κακοδοξιῶν στό ἐπίπεδο τῆς Πίστεως.


Δυστυχῶς, δέν ἐδόθη προσοχή στήν προειδοποίηση τῶν Ἁγίων Πατέρων ὅτι ἐν τῆ Παραδόσει "οὐ μικρόν τό παραμικρόν" καί ὅτι, ὀλίγον κατ'ὀλίγον, διά τῶν καινοτομιῶν καί τῶν ἀβαρειῶν καί συγκαταβάσεων εἰς τά θέματα τῆς Πίστεως"ὅλον τό οἰκοδόμημα τῆς Ἐκκλησίας καταλυθήσεται",ὅπως ἐπισημαίνει ὁ μέγας Δαμασκηνός. Οἱ τελευταῖες δραματικές ἐξελίξεις τῆς διακοπῆς κοινωνίας τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας μέ τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως διά τήν ὑπόθεση τῆς αὐθαιρέτου καί ἀντικανονικῆς ἐκ μέρους τοῦ δευτέρου ἀνακηρύξεως τῆς μέχρι σήμερον ἐξαρτωμένης ἀπό τό πρῶτον τοπικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας ὡς Αὐτοκεφάλου (σημ.: σήμερον παρεδόθη ἐπισήμως ἐν Φαναρίῳ ὁ Τόμος τῆς Αὐτοκεφαλίας πρός τόν ἐκλεγέντα ὑπό τῆς ἑνωτικῆς "Συνόδου", συγκληθείσης ὑπό τῶν Ἐξάρχων τοῦ Πατριαρχείου Κων/λεως ἐν Κιέβῳ, νέον "Μητροπολίτην Κιέβου καί πάσης Οὐκρανίας" κ. Ἐπιφάνιον, καίτοι ὑπάρχει ὁ κανονικός Μητροπολίτης Κιέβου κ. Ὀνούφριος μετά τῆς περί αὐτόν Ἱερᾶς Συνόδου) ἀποτελεῖ ἕναν ἀκόμη σταθμό πρός αὐτή τήν κατεύθυνση!


Οἱ λόγοι καί τά μηνύματα τοῦ κ. Βαρθολομαίου, κατά τήν παράδοση τοῦ Τόμου, τίς προσφωνήσεις καί τίς προπόσεις στό Φανάρι ἔδωσαν τόν τόνοτῆς συνεχιζομένης καί ἐπιδεινουμένης, ἀκαθέκτου πάντως, πορείας πρός μία "νέα ἐποχή", ἡ ὁποία συνιστᾶ ἀ-συνέχεια καί ἐκτροπή ἀπό τήδιαχρονική πορεία τῆς Ὀρθοδοξίας, πορευομένης ἐπί τῆς ἁγιοπνευματικῆς εὐθείας ὁδοῦ τῶν Ἁγίων Πατέρων καί τῶν Ἁγίων Συνόδων τῆςἘκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Παρά τά παραπλανητικῶς περί τοῦ ἀντιθέτου λεγόμενα, δῆθεν περί ἀποκαταστάσεως τῆς ἑνότητος καί κατισχύσεως τῆς Ὀρθοδοξίας, δυστυχῶς, "ἄνοιξαν οἱ ἀσκοί τοῦ Αἰόλου" διά σχίσματα ἐπί σχισμάτων, αὐτονομήσεις καί διοικητικές ἀνακατατάξεις, βάσει ἐθνικιστικῶν κριτηρίων καί κρατικῶν σκοπιμοτήτων (βλέπε Σκόπια, Μαυροβούνιο κ. ἄ.), ἐξελίξεις οἱ ὁποῖες θά πλήττουν,κατά περίσταση, τούς ἐκκλησιαστικούς ἀντιπάλους τοῦ Φαναρίου καί τούς ἀνθισταμένους στήν παντοκρατορία του, ἡ ὁποία ἐξαπλοῦται, κατά τήν Φαναριώτικη ἀντίληψη, μέσω τῆς ἐφαρμογῆς τοῦ δόγματος "διαίρει καί βασίλευε", οὕτως ὥστε νά δύναται νά ἐμφανίζεται αὐτό ἔναντι τοῦ Πάπα καί τῆς ἐκείνου ἐξουσίας, ὡς ἡ ἀνάλογη δύναμη ἐν τῆ Ἀνατολῆ!


σύγκρουση θά εἶναι ἀπαπόφευκτη, ἐάν δέν ἐπιτευχθεῖ ἡ πλήρης καθυπόταξη τῶν ὀρθοδόξων καί ἡ, ἔστω διά τῆς ἀνοχῆς, ἐπικράτησητῶν νέων ''ἀρχῶν" καί "νόμων" τοῦ Φαναρίου. Ἐν μέσῳ καί ἔναντι αὐτῆς τῆς ζοφερᾶς καταστάσεως,μία εἶναι ἡ κατά Θεόν διέξοδος καίἐλπιδοφόρος ἐπιλογή: Ὅλοι ὅσοι, σεβόμενοι τόν ἑαυτόν των καί κυρίως τήν Παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας, δέν ἀποδέχονται τόν νέο ρόλο τοῦΟἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ὡς Βατικανοῦ τῆς Ἀνατολῆς, καί τοῦ Προκαθημένου του, ὡς ἄλλου Πάπα τῆς Ὀρθοδοξίας, νά ἀναθεωρήσουνπρωτίστως τή στάση των στό ζήτημα τῆς ὑπερασπίσεως τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καί νά ἀποδοκιμάσουν,θεωρητικῶς καί ἐμπράκτως,τήνοἰκουμενιστική ἀποστασία! Ἱστάμενοι ἔτσι ἑδραῖοι στό ἔδαφος τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως, νά τολμήσουν τότε μέ ἀξιώσεις νά ἀντισταθοῦν εἰς τούς σχεδιασμούς τῶν Φαναριωτῶν. Σχεδιασμοί, οἱ ὁποῖοι ὑλοποιοῦνται ἐν ὀνόματι περερμηνευομένων ἱστορικῶν δικαίων καί τοῦ διαχρονικοῦ ρόλου καί τῆς σπουδαίας ἐκκλησιαστικῆς ἀποστολῆς τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Αὐτά ἀκριβῶς, τά ὁποῖα ἐκμεταλλεύονται οἱ ἔνοικοί του ἐπιτηδείως καί προκλητικῶς, διά τήν χειραγώγηση τῆς καθόλου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί τήν καθυπόταξή Της, διά τῆς μεταλλάξεώς Της, στό ὅραμα τῆς συγκριτιστικῆς παγχριστιανικῆς καί ἐν συνεχεία πανθρησκειακῆς ἑνότητος.


Δι' ὅσους δέ, τά τελευταῖα φαντάζουν καί ἐκτιμῶνται ὡς ὑπερβολικά καί οὐτοπικά ἤ ἀβάσιμα, ἄς συνειδητοποιήσουν τουλάχιστον τή σταθερή,κατά τήν τελευταία ἑκατονταετία,ψηλαφητή σταδιακή ἀλλοίωση τοῦ ρόλου καί τῆς ἀποστολῆς τοῦ πάλαι ποτέ ἀκτινοβολοῦντος τήν ἄχραντηὈρθοδοξία καί τήν ἔνδοξη Ρωμηοσύνη, ἐνῶ, σήμερον, ἀντιθέτως, ἀναδίδοντος πνυγηρούς καί δηλητηριώδεις οἰκουμενιστικούς καί νεοταξικούςκαπνούς, ἐσβεσμένου πλέον, Φαναρίου.



Ὡς ἐπίμετρο τοῦ παρόντος ἄρθρου 

ἄς εἶναι ἡ ἀναφορά μας σέ δύο σημερινά "δείγματα" τῆς ἀλλοπροσάλλου καταστάσεως καί συγχύσεως, 

τά ὁποῖα προκαλοῦν καί δημιουργοῦν, 

ὡς μή ὤφειλον, μέ τίς ἀποφάσεις των οἱ τοῦ Φαναρίου: 

Ὁ σήμερον συλλειτουργήσας 

μετά τοῦ ἐπικεφαλῆς τῆς ἱδρυθείσης νέας "Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας" τῆς Οὐκρανίας κ. Ἐπιφανίου, 

ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος προέτρεψε τόν πρῶτο 

ὅπως,μεταξύ ἄλλων, ἐνδιαφερθεῖ καί διά τήν ἑνότητα, 

βάσει κανονικῶν καί ἐκκλησιολογικῶν κριτηρίων, μετά τοῦ ὑπό τοῦ ἰδίου 

καταφρονηθέντος καί ἀκυρωθέντος κανονικοῦ Μητροπολίτου Κιέβου κ. Ὀνουφρίου (!), 

ὁ δέ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν & πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμος, 

λειτουργήσας ἐν Σύρω παρουσίᾳ τοῦ Προέδρου τῆς Ἐλληνικῆς Δημοκρατίας διά τά Θεοφάνεια, 

δέν ἀνεγνώρισε τήν ψευδο-ἀνακήρυξη τοῦ Αὐτοκεφάλου τῆς Ἐκκλησίας ἐν Οὐκρανίᾳ,

 μή μνημονεύσας κατά τήν Μεγάλη Εἴσοδο τόν νέο προκαθήμενο αὐτῆς,

ἄν καί τοῦτο ἐγγράφως ἐζήτησε ἀπό αὐτόν, 

ὅπωςκαί ἀπό ὅλους τούς Ὀρθοδόξους Προκαθημένους, δι' ἐπιστολῆς του,

 κατ' αὐτάς, ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης. 



Εκ του ιστολογίου ΑΚΤΙΝΕΣ.
Επιμέλεια, παρουσίαση ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print Friendly and PDF