ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ


«Ο Παντοκράτορας κρατά στο Χέρι Του την βραδυνή Θυσία»

Η νύχτα αγκαλιάζει προσευχόμενες ψυχές σαν βρεφικό νανούρισμα. Στο μικρό καθολικό, οι γέροντες ξαπλωμένοι στο έδαφος, παραδομένοι στην εικόνα του Νυμφίου αποκαθηλώνουν ικετευτικά τους συγγνωστούς τους λογισμούς. Απόκοσμες εικόνες στο μικρό εκκλησάκι αναπνέουν μέσα από την θυμιασμένη ομίχλη των παρακλητικών τους λόγων. M' ένα τρακοσάρι κομποσκοίνι μετρούν ανάποδα τις μέρες, φτάνοντας ως την γέννησή τους. Ο παππά Διονύσης με αφημένο βλέμμα στην γη που περιμένει, σκύβει το κεφάλι στην ανατολή της μετανοίας του. Τί κόσμος τούτος Θεέ μου! Βαστάζουμε στις χούφτες μας τη Μάννα Ορθοδοξία και δεν θωρούμε το απροσμέτρητο κάλλος της και την ενδόμυχη υπόστασή της. Όταν τρίζουν τα θολά τζάμια από τα σιδερένια παραθύρια, νομίζεις, πως χοροί αγίων ήλθαν για να συνεκκλησιαστούν με τους χοικούς, ταμένους αδελφούς τους. Ο πολυέλαιος γυρνοφέρνει κυκλικά απ' τον καπνισμένο τρούλλο, ο Παντοκράτορας κρατάει στο χέρι του την βραδυνή θυσία, αίνοι και ύμνοι γίνονται δώρα ευχαριστιακά στα πόδια του Θεού μας. Κι όταν τελειώνει η ακολουθία, σκυμμένα πρόσωπα προσμετρούν μ' ένα Κύριε ελέησον, τα ανεβαίνοντα βήματά τους. Μακρύς ακόμα ο δρόμος της σταυρικής θυσίας. Ταιριάζει σε ορθοδόξους, να βλέπουν από μακριά τον σταυρό, που θα κρεμάσουν πάνω του τ' απόκοσμα όνειρά τους. Ποθούμε Χριστό, Αυτόν, Εσταυρωμένο, εξαντλούμε τους ονειρεμένους πόθους μας στο κοινό ποτήριο, ακροβατούμε την θωριά μας ανάμεσα στην πτώση και την έγερση. Τελούμε πνευματικά « ανάπηροι» στο μακαρισμό του εξαρτημένου Εγώ μας, αναζητούμε την χαμένη αρτιμέλεια της υποστελλόμενης ψυχής μας, ανυπακούουμε στην υποκριτική στάση ζωής. Ο Χριστός δεν είναι αφηρημένη έννοια, είναι η Οδός και η Αλήθεια, η Αγάπη κι η Ζωή, το προσδοκώμενο όνειρο της αναστάσιμης ελπίδας. Έχουμε Εκκλησία να κλάψουμε τους δρόμους που δεν διαβήκαμε, κατέχουμε αγίους να κρεμάσουμε την απόμακρη ματιά μας, μια Παναγιά να πνίξουμε στον κόρφο της την εαλωμένη αθωότητα της παιδικής αμεριμνησίας μας, κι αγγέλους τόσους, όσα είναι αυτά που χάσαμε, όσα είναι αυτά που ελπίζουμε, όσα είναι αυτά, που ίσως έρθουνε μια μέρα! Μπουσουλάμε γογγύζοντας στους εφάμαρτους δρόμους της υποκριτικής ζωής μας, έρπουμε γλοιωδώς στην λάσπη, που εωσφορικώς βαπτίσαμε πολιτισμένη κοινωνία! Επιτέλους να πάψουν αυτοί οι διαρκείς κύκλοι γύρω απ' τον ειδωλολάτρη εαυτό μας, το μεγαλείο του χριστιανού αναπαύεται στον προσευχητικό ξεσηκωμό και την ταπεινή μεγαλοσύνη. Η αγάπη μας είναι η σταυρική θυσία του εγώ μας στην εγωϊκότητα των άλλων. Ο σταυρός μας είναι τα ζυγιστικά του Πατρός που σβήνουν με γομολάστιχα τις μεγαλεπίβολες, θηριώδεις αμαρτίες μας κι η ελπίδα μας φοράει τα καλά της μπροστά στο αιματοβαμμένο δισκοπότηρο του αμνοικού Ιησού μας. Τα βράδια αιωρούνται χαροποιά στα γράμματα της αγιοπνευματικής Αλφαβήτας, ζωγραφίζουν την Πίστη ως έκθαμβο, αγιοπρεπές θήλυ, που ίσταται σε συννεφοσκεπούσα ομίχλη, πάνω από τα μικροκαμωμένα σπίτια των ανθρώπων. Πορφυροφορούσα κόρη, που χάσκει με χαμόγελο και κορομηλένια μάγουλα, που ροδοκοκκινίζουν στην παρακλητική αγάπη των πιστών. Η Πίστη είναι αναγεννητικό επίθεμα στις πληγές της αμαρτίας, δροσερή ανάσα στην πνευματική άπνοια των φιλόνικων ανθρώπων, σουλατσάρει σε χλοερούς, φρεσκοσκαμμένους κήπους και περιβόλια που μεθούν στην αρχοντιά των λουλουδιών. Βαστάει στα χέρια της τα εύοσμα βασιλικά των Χριστοφόρων λόγων, λούζεται μακάρια στην μετάνοια ενός αλλόφρονα, που ανακαλύπτει πάνω της τον μυρίπνοο Παράδεισο της συστελλόμενης ψυχής. Η Πίστη Θε μου είναι τα χρυσαφένια στάρια του χωριού, που μικρά, βάζαμε τρεχάλα ανάμεσα στα ξεραμένα στάχυα και τ' αγκάθια του αγρού, το ανταριασμένο βουϊτό από τους μεγαλοδύναμους ήχους των ελάτων, που στέκονταν πάντα όρθια. Νοικοκύρηδες, φρεσκοπλυμένοι χωρικοί, που τις Κυριακές έπαιρναν τα δύσβατα μονοπάτια για την εκκλησιά των Παμμεγίστων Ταξιαρχών! Βλέπαμε την Πίστη να σιγοντάρει στο αναλόγιο, εκείνον τον ταπεινό, ολιγογράμματο ιερέα, που έβγαινε στον άμβωνα για να μοιράσει τ' αντίδωρα κρίνα της ανυπέρβλητης αγάπης. Ύστερα βοηθούσε στα χωράφια την μαυροφορεμένη χήρα, που πριν να σπείρει τον καρπό στα σκαλισμένα αυλάκια, σταύρωνε με το χέρι της το αγιασμένο χώμα, ράντιζε με αγιασμό εκείνον τον πολύχρωμο, ταιριαστό μπαχτσέ με τις ντάλιες, τους κατιφέδες και τους κρίνους. Η Πίστη πάλι κατοικεί στα αδύναμα σπίτια των φτωχών, κάθεται στο τραπέζι με τα αλάδωτα ρεβίθια, τις ελιές και το αχνισμένο, ζυμωτό ψωμί, χορταίνει τα στόματα με μοσχοθυμιασμένες ευλογίες και απόκοσμες παραινέσεις της ερήμου. Σκάει χαμόγελο στην βρεφική αγνότητα Χριστούλιδων μικρών! Η Πίστη δεν λέει ψέμματα στα χείλη των παιδιών, παίζει κυνηγητό με την ταπείνωση και κρυφτό με την ντροπή. Στέκει προσευχητικά μετέωρη σε νηπιακούς ασπασμούς, σε ανυπόκριτες, παιδικές προσευχές. Είναι το θεϊκό αντίδοτο στο διάβα μιας φουσκοθαλασσιάς ζωής, το υπέρμαχο δοξάρι στην ηδύχοη πνοή του ουρανού, η υπογραφή του Θεού στην μετάνοια του πιστού. Μακάριοι αυτοί που την βρήκαν να τους περιμένει με το πρωϊνό ξύπνημα της αυγής και την εσπερινή δύση του ηλίου! (Φθινόπωρο 2013) Γιώργος Δ. Δημακόπουλος Δημοσιογράφος





Ιστολόγιο «ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ»

Έτος: 11ο (2013 - 2024)

Δημοσιογραφικό Εργαστήρι Ορθόδοξης Μαρτυρίας και Ομολογιακής Κατάθεσης

Διαχειριστής:

Γιώργος Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος

Icon by Serhei Vandalovskiy, icon - painter, Ukraine



«Απάνου απ' το κρεββάτι μου βαθειά παρηγοριά μου / Καρφώνω την εικόνα Σου, και τώρα η κάμαρά μου. / Είναι και μνήμα θλιβερό και χαρωπή εκκλησία / Σκοτάδι η θλίψι μου σκορπά και λάμψιν η θρησκεία».



Κωστής Παλαμάς


Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΡΙΑ ΒΙΟΛΟΓΟΣ: ΠΟΛΛΑ ΦΥΛΛΑ; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΣΙΑ!




Γιατί υπάρχουν μόνο δύο φύλα - ακόμα κι αν υπάρχει ένα ευρύ πολιτισμικό και ορμονικό εύρος εντός των βιολογικών φύλων. Και γιατί ο queer επίτροπος της ομοσπονδιακής κυβέρνησης πρέπει να το ξέρει αυτό. Μια συζήτηση με τη βιολόγο και βραβευμένη με Νόμπελ Christiane Nüsslein-Volhard για την τρανς ιδεολογία, τους αφελείς πράκτορές της και γιατί θεωρεί «τρέλα» τον σχεδιαζόμενο (γερμανικό) νόμο αυτοδιάθεσης. – Παρακάτω η συνέντευξη για το γερμανικό περιοδικό ΕΜΜΑ / ΚΟ.


Κυρία καθηγήτρια Nüsslein-Volhard, ο queer επίτροπος της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, Sven Lehmann, ισχυρίζεται: Το να πιστεύει κανείς ότι υπάρχουν δύο φύλα είναι αντιεπιστημονικό. Υπάρχουν πολλά φύλα.


[ΚΟ: Ο Sven Lehmann βουλευτής με το κόμμα των Πρασίνων και ομοφυλόφιλος, είναι ο Επίτροπος της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης για την Αποδοχή της Σεξουαλικής Διαφορετικότητας και της Διαφορετικότητας των Φύλων (γνωστός με το παρατσούκλι «Queer Επίτροπος») στην κυβέρνηση συνασπισμού του Καγκελάριου Όλαφ Σολτς από το 2021] Αυτό είναι αντιεπιστημονικό! Ίσως ο κ. Lehmann έχασε το βασικό μάθημα στη βιολογία.


Τότε, ας το καλύψουμε αυτό. Εντάξει.


Όλα τα θηλαστικά έχουν δύο φύλα και ο άνθρωπος είναι θηλαστικό. Υπάρχει το ένα φύλο που παράγει τα ωάρια, έχει δύο χρωμοσώματα Χ. Αυτό λέγεται θηλυκό. Και υπάρχει το άλλο που κάνει το σπέρμα, έχει ένα Χ και ένα Υ χρωμόσωμα. Αυτό λέγεται αρσενικό. Και όταν ένα ωάριο συγχωνεύεται με ένα σπέρμα, γεννιέται ένα νέο ον.


Παραδείγματα από τον κόσμο των ζώων είναι πάντα δημοφιλή, με σκοπό να αποδείξουν την ύπαρξη πολλών φύλων. Τι γίνεται λοιπόν με τα σαλιγκάρια, για παράδειγμα; Αυτά είναι ερμαφρόδιτα. Έχουν και τα δύο: σπέρμα και ωάρια. Έτσι μπορούν να γονιμοποιήσουν τον εαυτό τους. Ωστόσο, συνήθως ζευγαρώνουν με άλλο σαλιγκάρι. Γιατί όταν ζευγαρώνει με τον εαυτό του, οι απόγονοι είναι απολύτως ισότιμοι κληρονομικοί.


Ωστόσο, εάν δύο διαφορετικοί οργανισμοί αναμειγνύουν το γονιδίωμά τους, υπάρχει μεγαλύτερο εύρος παραλλαγών και οι απόγονοι είναι συνήθως πιο βιώσιμοι. Γι' αυτό η αρχή αυτή έχει επικρατήσει στη φύση. Το γεγονός ότι υπάρχουν ερμαφρόδιτα δεν αλλάζει το γεγονός ότι υπάρχουν δύο γεννητικά κύτταρα, τα ωάρια και το σπέρμα, άρα και δύο φύλα.


Το 2017, ωστόσο, το Ομοσπονδιακό Συνταγματικό Δικαστήριο αποφάσισε ότι, εκτός από το «θηλυκό» και το «αρσενικό», θα πρέπει να υπάρχει μια καταχώριση τρίτου φύλου «διαφορετικό» για τα ιντερσέξ άτομα.


Η διαφυλοφιλία (όταν εμφανίζονται αρσενικά και γυναικεία χαρακτηριστικά) προκαλείται από πολύ σπάνιες αποκλίσεις, για παράδειγμα στο σύνολο των χρωμοσωμάτων. Αλλά και τα ιντερσέξ έχουν χαρακτηριστικά και των δύο φύλων, δεν είναι ένα «τρίτο» φύλο.


Υπάρχει όμως ένα ευρύ φάσμα μέσα σε ένα βιολογικό φύλο.


Φυσικά. Υπάρχουν πολύ «θηλυκοί» άντρες και πολύ «αρρενωπές» γυναίκες, που δεν έχει να κάνει μόνο με πολιτισμικούς παράγοντες, αλλά και με διαφορετικά επίπεδα ορμονών, μεταξύ άλλων. Υπάρχει τεράστιο φάσμα. Αυτό είναι το συναρπαστικό μέρος.


Ωστόσο, η τρέχουσα πολιτικά ορθή διατύπωση δεν είναι ότι ένας βιολογικός άνδρας «νιώθει γυναίκα» και ότι η κοινωνία και οι νομοθέτες πρέπει να του δώσουν την ευκαιρία να ζήσει στο επιθυμητό φύλο. Αλλά: Αυτό το άτομο δεν είναι καθόλου άντρας, αλλά στην πραγματικότητα είναι γυναίκα.


Αυτό είναι ανοησία! Είναι ευσεβής πόθος. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να αλλάξουν φύλο, αλλά δεν τα καταφέρνουν. Παραμένουν XY ή XX. Η ουσία είναι ότι το αν έχετε ή όχι χρωμόσωμα Υ έχει επίδραση στην ανάπτυξη του εμβρύου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και φυσικά και στην ανάπτυξη κατά την εφηβεία.


Επομένως, τα αγόρια έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά φύλου από τα κορίτσια και αυτό δεν μπορεί να αναιρεθεί. Οι άνθρωποι διατηρούν το φύλο τους για μια ζωή. Φυσικά, οι ορμόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κάνουν ένα κορίτσι που παίρνει τεστοστερόνη, για παράδειγμα, να κάνει βαριά φωνή και να αφήσει γένια. Αλλά από αυτό, το κορίτσι δεν θα αναπτύξει όρχεις και δεν θα παράγει σπέρμα.


Και τα βιολογικά αρσενικά δεν παράγουν ωάρια, ακόμη και με ορμόνες, και δεν μπορούν να κάνουν παιδιά. Το πρόβλημα με αυτό προκύπτει όταν συμβαίνουν μη αναστρέψιμες παρεμβάσεις. Με επεμβάσεις πάντως. Αλλά και οι ορμόνες προσθέτουν κάτι στο σώμα που δεν προορίζεται εκεί. Οι ορμόνες προκαλούν πολλά στο σώμα – σε μεγάλη ποικιλία επιπέδων, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.


Νομίζω ότι είναι εξαιρετικά τολμηρό να το δοσολογείς σωστά και να το παίρνεις συνεχώς. Το σώμα δεν μπορεί να το χειριστεί καλά μακροπρόθεσμα. Κάθε ορμόνη που παίρνει ένα άτομο έχει παρενέργειες. Η λήψη ορμονών είναι εγγενώς επικίνδυνη.


Στο μέλλον, οι νέοι άνω των 14 ετών θα πρέπει να μπορούν να προσδιορίζουν μόνοι τους το φύλο τους.


Αυτό είναι τρέλα! Στα 14, πολλά κορίτσια είναι δυστυχισμένα στην εφηβεία. Το ξέρω κι εγώ. Ήμουν επίσης δυστυχισμένη στα 14 και προτιμούσα να είμαι αγόρι. Τότε δεν μου επιτρεπόταν καν να φορέσω παντελόνι ή να κουρέψω τα μαλλιά μου.


Έβριζα τον εαυτό μου πολλές φορές και σκεφτόμουν: Προτιμώ να είμαι άντρας! Γιατί αν θέλεις να κάνεις μια δουλειά στην οποία κυριαρχούν οι άντρες, τότε φυσικά είναι καλύτερα αν είσαι κι εσύ άντρας. Αλλά τότε πρέπει να βρεις έναν τρόπο να επιβληθείς. Αυτό συμβουλεύεις τα κορίτσια να κάνουν και με αυτό πρέπει να τα στηρίξεις.


Πιστεύετε ότι είναι σωστό ότι ο νομοθέτης επιτρέπει στους ανθρώπους να υποβάλλονται στη λεγόμενη αλλαγή φύλου;


Ο νομοθέτης δεν μπορεί καθόλου να επιτρέψει αλλαγή φύλου. Λέει απλώς: Από εδώ και πέρα, αυτή η γυναίκα μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι άντρας. Και αντίστροφα. Η βιολογική βάση δεν πρέπει να αλλάξει. Και αν τώρα ένας άντρας ισχυριστεί ότι είναι γυναίκα και πάει σε ένα αθλητικό σωματείο για να παίξει με τις γυναίκες εκεί, τότε αυτό είναι πρόβλημα. 


Λόγω των ανδρικών ορμονών του, αυτό το άτομο είναι πιο δυνατό και τρέχει πιο γρήγορα. Βασικά είναι σαν ντόπινγκ. Και αν δεν επιτρέπεται καν να το πείτε - αυτό δεν είναι δυνατό. Το Ομοσπονδιακό Συνταγματικό Δικαστήριο έχει εκδώσει αρκετές αποφάσεις σχετικά με τον τρανσεξουαλισμό και τη διαφυλοφιλία που ασχολούνται με την έννοια του φύλου.


Η απόφαση του 2017 αναφέρει: «Στις ιατρικές και ψυχοκοινωνικές επιστήμες, υπάρχει ευρεία συμφωνία ότι το φύλο δεν μπορεί να προσδιοριστεί ή ακόμη και να παραχθεί αποκλειστικά με βάση γενετικά-ανατομικά-χρωμοσωμικά χαρακτηριστικά, αλλά καθορίζεται επίσης από κοινωνικούς και ψυχολογικούς παράγοντες». Τι λέει η βιολόγος και νομπελίστρια;


Αυτό είναι ανοησία. Το πώς αισθάνεστε μπορεί να αλλάξει από τις κοινωνικές και ψυχολογικές συνθήκες. Όχι όμως το βιολογικό σεξ. Όπου πραγματικά ασκείται η επιστήμη, αυτό είναι επίσης εντελώς αδιαμφισβήτητο. Άλλωστε αυτή η διατύπωση προέρχεται από τον Γερμανικό Ιατρικό Σύλλογο.


Και εσείς είστε προφανώς μπερδεμένοι: η διάκριση μεταξύ φύλου (Sex) και φύλου (Gender). Φυσικά υπάρχει ένα εύρος όσον αφορά το φύλο, το κοινωνικό φύλο, ενώ το βιολογικό φύλο είναι μόνο γυναικείο ή αρσενικό. Τέλος. Φυσικά, ένα κορίτσι μπορεί να επιθυμεί να λέγεται με το όνομα ενός αγοριού. Αυτό συνέβαινε ήδη με τον «Γιώργο» στο “Fünf Freunde” («Οι Πέντε Φίλοι» παιδικό βιβλίο της Αγγλίδας συγγραφέα Ένιντ Μπλάιτον).


Όταν η φοιτήτρια διδακτορικού βιολογίας Marie-Luise Vollbrecht θέλησε να δώσει μια διάλεξη για την ισότητα των φύλων στο Πανεπιστήμιο Humboldt στη «Νύχτα των Επιστημών», υπήρξαν διαμαρτυρίες. Το πανεπιστήμιο ακύρωσε τη διάλεξη.


Θέλουν τώρα να καταργήσουν και τα μαθήματα βιολογίας; Δεν θέλουμε πλέον να ξέρουμε ποιοι είμαστε και πώς καθορίζεται το φύλο; Δεν πρέπει να το μάθει κανείς πια γιατί είναι χάλια; Θυμάμαι, ωστόσο, ότι υπήρχαν εκστρατείες μίσους εναντίον του ερευνητή που είχε ανακαλύψει το γονίδιο που καθορίζει το φύλο στο χρωμόσωμα Υ ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1980.


Προφανώς, κατηγορήθηκε ότι έκανε κάτι τρομερό για την ανθρωπότητα απλώς και μόνο επειδή ανακάλυψε το γονίδιο που διεγείρει την παραγωγή τεστοστερόνης. Αυτό ήταν εντελώς τρελό, φρίκη! Αλλά μπορείτε να δείτε ότι οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα για τη βιολογία. Η έλλειψη παιδείας σε αυτόν τον τομέα είναι τρομερή.


Έχετε βιώσει εσείς οι ίδιοι αυτού του είδους την εχθρότητα προς τα γεγονότα και την επιστήμη;


Φυσικά. Εάν κάνετε έρευνα για έμβρυα, είστε ήδη κακός, γιατί όλοι υποθέτουν αμέσως ότι δεν σχεδιάζετε τίποτα άλλο από το να χειριστείτε τα έμβρυα. Το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να ανοίξω το στόμα μου και να πω ότι έκανα έρευνα για έμβρυα -ακόμα κι αν ήταν μόνο έμβρυα μύγες- και μου επιτέθηκαν!


Δυστυχώς, η εχθρότητα προς την επιστήμη στη Γερμανία είναι ιδιαίτερα έντονη. Μπορεί να έχει βελτιωθεί λίγο λόγω κορωνοϊού. Πολλοί άνθρωποι είδαν ότι η επιστήμη πρέπει να ακούγεται. Και ότι μπορεί να είναι δυσμενές να ισχυριστείς ότι ο ιός δεν υπάρχει καθόλου, μόνο και μόνο επειδή δεν τον θέλεις.


Η άρνηση των βιολογικών γεγονότων πηγαίνει εκπληκτικά μακριά. Πρόσφατα, η τρανς-ακτιβιστική σκηνή απαίτησε ο ακρωτηριασμός των γυναικείων γεννητικών οργάνων να μην περιγράφεται πλέον ως τέτοιος. Αιτία: Το αιδοίο δεν είναι από μόνο του γυναικείο μέρος του σώματος.


Φυσικά, το αιδοίο είναι γυναικείο σεξουαλικό όργανο! Πρέπει να πάρετε στα σοβαρά αυτούς τους ανθρώπους;


Προφανώς.


Είναι απολύτως σαφές ότι οι τρανσέξουαλ δεν πρέπει να υφίστανται διακρίσεις. Όταν οι άνθρωποι αντιμετωπίζονται άσχημα, αυτό είναι κακό. Αλλά δεν μπορούν να επιβάλλουν τις ιδέες τους σε όλους ως γεγονότα. *Εκ του ιστολογίου <<Κόκκινος Ουρανός>> και <<EMMA Bleibd Mutig!>>. Επιμέλεια, παρουσίαση ημετέρα. Σημείωση ιστολογίου <<ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ>>: Οι απόψεις των φιλοξενουμένων άρθρων ενδέχεται πολλές φορές να μην συνταυτίζονται πλήρως ή μερικώς με τις ημέτερες γνώμες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print Friendly and PDF