Χωρίς να θέλουμε να συνεχίσουμε το βαρετό ως θλιβερό σήριαλ Τατσόπουλου εις το διηνεκές, οφείλουμε, όμως να καταγράψουμε την νέα παρένθεση που ανοίγει το πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων <<Εκκλησία on line>> με την αγωγή που κατέθεσε, ζητώντας 200.000 ευρώ από τον εναγόμενο. Εν πρώτοις, οι ορίζοντες το διαδικτυακό αυτό πρακτορείο -πιθανώς- θα σκέφθηκαν πως θα <<χτυπήσουν>> τον Τατσόπουλο με τον ίδιο αντιρατσιστικό νόμο του οποίου εισηγητής ήταν ο ίδιος από την εποχή που εγκαταβιούσε στον <<ΣΥΡΙΖΑ>>. Η κίνηση αυτή -αν και επικαλείται ρατσισμό και προτροπή σε αντορθόδοξες εκδηλώσεις ρεβανσισμού και μίσους- ωστόσο εκ πρώτοις όψεως αυτό που επιτυγχάνει είναι να προσδώσει βία εναντίον της βίας ή τιμωρία εναντίον της τιμωρίας. Κοινώς, οφθαλμός αντί οφθαλμού! Επιπλέον τα χρήματα που εκζητούνται ακυρώνουν παντελώς -εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον- τους φιλορθόδοξους σκοπούς των εναγόντων κατά το Λουκά (ις’ 13) <<ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και Μαμωνά>>! Αν δε, προσθέσουμε και το του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου <<Πλούσιος εστί ουχ ο πολλά κεκτημένος, αλλ’ ο πολλά διδούς>>, τότε αναρωτιέται κάθε ευαίσθητος και καλοπροαίρετος παρατηρητής των γεγονότων, τι προσφέρει, τι δίνει το <<Εκκλησία on line>> σε αυτή τη νέα -ηχηρά επαναλαμβανόμενη- τακτική του αυτοδηλομένου ως αθέου, Τατσόπουλου; Προσφέρει αυτό ακριβώς που εκζητεί και ο ίδιος και, που οι κατήγοροί του -αφελώς- του το πρόσφεραν ως <<θείο δώρο>> σε αυτή την -εμμονικά έως ψυχαναγκαστικά- επαναλαμβανόμενη, πολεμική του κατά της Ορθοδοξίας: το δικαίωμα πλέον να κατηγορεί τους κατηγόρους του κατά το <<δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτησες>>! Ο Πέτρος Τατσόπουλος -τώρα- κατά το <<αφυδατωμένο>> αυτό μόρφωμα- που ονομάζεται σήμερα πολιτική αποτελεί έναν περιφερόμενο θίασο του συρμού. Από τον <<ΣΥΡΙΖΑ>> στο <<ΠΟΤΑΜΙ>> κι από εκεί στην <<Ν.Δ.>> κατά το <<όπου φυσάει ο άνεμος>>! Επιπλέον, οι δηλώσεις του πάντοτε προκαλούν, όχι τόσο για την διαφορετική τους υπόσταση και δυναμική τους, όσο, γιατι είναι αυτοσκοπούμενες: να προκαλέσουν, να ερίσουν, να φιλονικήσουν και φυσικά να διαφημίσουν το πρόσωπο του ευερέθιστου ως δύστροπου συγγραφέα τους. Οι ύβρεις δε που εκστομίζει (αποκάλεσε υποκείμενα τους υπευθύνους του <<Εκκλησία on line>>) δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο στην υπερφίαλη δεικτικότητα κάθε δεξιοκεντροαριστερίζοντος θαμώνα της πλατείας Κολωνακίου! Αντιθέτως, για -τους παροικούντες της συνομοταξίας του κ. Τατσόπουλου- αλαζονικούς και πομπώδεις γραφολόγους, οι ύβρεις αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία της αμφιλεγόμενης κουλτούρας τους και της γραφικής δεικτικότητάς τους. Η δεκαετία του '80 υπήρξε σημειολογική αυτής της καθεστηκυίας τάξης ατέρμονων, συγγραφικών υβρεολόγιων, όπου ο κάθε επίδοξος, συστημικός συγγραφέας, όσο πιο πολύ έβριζε, τόσο πιο πολύ αυτό προσέδιδε στον ίδιο πόντους στην επιτυχία του βιβλίου του! Σε αυτό το κυοφορούμενο όνειδος και τη δημόσια περιφρόνηση του κ. Τατσόπουλου επενέβησαν ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο βουλευτής-μετεωρολόγος Γιάννης Καλλιάνος, κάποιες εφημερίδες και καλώς έπραξαν. Πολύ φοβούμαστε όμως, πως κατά το <<στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα>>, ο κ. Τατσόπουλος δεν δύναται ν' ακούσει. Και εφόσον -περί αγωγής πρόκειται- η διαμάχη πάει στα δικαστήρια, ενδεχομένως να δούμε και απίστευτα σκηνικά απείρου κάλλους να διαδραματίζονται. Δικαιωματιστές από τις... γνωστές <<συλλογικότητες>>, ακτιβιστές που είναι <<και της μοδός>> κατά την αξέχαστη Γεωργία Βασιλειάδου και γνωστές, τηλεοπτικές φιγούρες, όπως η κ. Ελένη Λουκά να παρευλάνουν. Ποιός θα έχει κερδίσει όμως στο τέλος; Για να πείσεις τον κ. Τατσόπουλο, πως υπάρχει Θεός, απαιτεί να του το αποδείξεις με έναν εξαιρετικά ορθολογιστικό τρόπο. Ο Θεός όμως δεν αποτελεί ούτε μαθηματική πράξη, ούτε χημική εξίσωση, ούτε αίνιγμα προς λύση! Αποκαλύπτεται βιωματικά στον απολωλόντα, εφόσον αυτός διαθέτει <<γη αγαθή>>. Την Κυριακή που έρχεται θα γιορτάζαμε κ. Τατσόπουλε, εφόσον θα είχαμε μετάνοια. Του ασώτου! Του μετανοημένου ασώτου! Αν και πιστεύουμε, πως και σε αυτή την διαμάχη (πρεσβυτέρου υιού με τον μετανοημένο αδελφό του), εσείς -χάριν δικαιωματισμού- θα υποστηρίζατε ανεπιφύλαχτα τον πρώτο!
Γιώργος Δ. Δημακόπουλος
Δημοσιογράφος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου