Αίρεση είναι μια διδασκαλία ενάντια στο Πιστεύω της Εκκλησίας, που διατυπώθηκε στις Αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων και είναι σύμφωνο με την Αγία Γραφή και τις Παραδόσεις.
Κάθε δε διδασκαλία που είναι ενάντια σε ό,τι πιστεύει η Εκκλησία είναι καταδικασμένη -δηλαδή αναθεματισμένη- από τις Αποφάσεις και τους Ιερούς Κανόνες των Αγίων αυτών Οικουμενικών Συνόδων.
Η Ιερά διδασκαλία του Κυρίου για την άγνοια, δηλαδή για όσους δεν γνωρίζουν ποιο είναι το θέλημά Του και δεν το πράττουν είναι η εξής: «Εκείνος ο δούλος που ξέρει τι θέλει ο Κύριος του, δεν είναι όμως έτοιμος και δεν κάνει αυτό που θέλει ο Κύριος του, θα τιμωρηθεί αυστηρά.
Εκείνος ο δούλος πού δεν ξέρει το θέλημα του Κυρίου του και κάνει κάτι αξιόποινο, θα τιμωρηθεί ελαφρύτερα».(Λουκά κεφ. 12,47-48). Δηλαδή, πουθενά δεν λέγει ο Κύριος στην Ιερά Γραφή, ότι αυτοί που δεν γνωρίζουν το Θέλημα Του και έχουν άγνοια της αμαρτίας και του κακού που κάνουν ότι αθωώνονται ή ότι Ευλογούνται και Χαριτώνονται!
Αντιθέτως λέγει ότι πάλι τιμωρούνται αλλά ελαφρύτερα. Κατά τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας, η ΑΙΡΕΣΗ είναι η μεγαλύτερη αμαρτία απ’ όλες τις αμαρτίες. Τα αποτελέσματα της αιρέσεως είναι η βλασφημία στο Άγιο Πνεύμα και ο χωρισμός από τον Θεό-Χριστό. (Ιερό Πηδάλιο της Εκκλησίας σελ.368, 369,370).
Επομένως, όσοι υποστηρίζουν τελείως κακόδοξα και αντίχριστα, ενάντια στην Διδασκαλία του Χριστού, ότι δήθεν ευλογούνται και χαριτώνονται όσοι Χριστιανοί έχουν άγνοια και δεν γνωρίζουν, ότι με την ληστρική σύνοδο της Κρήτης (2016) γίνανε επίσημα μέλη της ψευδοεκκλησίας του αντιχρίστου, του λεγόμενου Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών και επομένως συνεχίζουν να έχουν «εκκλησιαστική» κοινωνία και να μετέχουν στα αιρετικά και βέβηλα μυστήρια των προδοτών και αρνητών του Ιησού Χριστού δηλαδή των Ιούδων, αυτοί κηρύσουν αίρεση υβρίζοντας τον Χριστό - Θεό, βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα της Εκκλησίας.
Γι’ αυτό και ο Άγιος Μάρκος ο Ασκητής συμφώνως καθ’ όλα με την Ιερά Διδασκαλία της Εκκλησίας για την άγνοια λέγει: «η αμέλειά μας να γνωρίσουμε τις δωρεές του Θεού μας έφερε σε ραθυμία, και αυτή μας παρέδωσε στη λησμοσύνη, από την οποία κυριάρχησε πάνω μας η άγνοια» και αλλού γράφει: «απ’ όλα τα κακά, πρώτη είναι η άγνοια, δεύτερη η απιστία» (Αγίου Μάρκου του Ασκητού-226 κεφ. περί αυτών που νομίζουν ότι δικαιώνονται από τα έργα τους).
Ομοίως και στην Ακολουθία της Θείας Μεταλήψεως οι Πιστοί προσευχόμαστε και παρακαλούμε τον Κύριο, διαβάζοντας τις ευχές του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου (Ε΄. και Ι΄.) και του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού (ΣΤ΄.) να μας συγχωρέσει τα εν γνώσει και εν αγνοία πταίσματα, πλημμελήματα, παραπτώματα και εγκλήματα.
Συνεπώς, η άγνοια ούτε αθωώνει ούτε Χαριτώνει και Αγιάζει τον άνθρωπο, όπως εντελώς αθεολόγητα και αδογμάτιστα, διδάσκουν μερικοί, αλλά αντίθετα χωρίζει τον άνθρωπο από τον Θεό και αυτή είναι που ευθύνεται για την αίρεση και την πλάνη, αφού η άγνοια είναι ένα από τα βασικά εργαλεία του Διαβόλου.
Εκ του ιστολογίου ''triklopodia.gr''.
Επιμέλεια, παρουσίαση ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου