Μητροπολίτης Ωρωπού και Φυλής κ. Κυπριανός Β'
της Εκκλησίας των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών
Ιστολόγιο «ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ»
Έτος: 11ο (2013 - 2024)
Δημοσιογραφικό Εργαστήρι Ορθόδοξης Μαρτυρίας και Ομολογιακής Κατάθεσης
Διαχειριστής:
Γιώργος Δ. Δημακόπουλος
Ο ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΕ ΤΟΝ ΝΕΟΠΑΣΧΑΛΙΤΗ Kovalevsky - Historic Western Rite Photographs
ΑπάντησηΔιαγραφήSt John at the consecration of Bishop Jean-Nectaire (Kovalevsky) of Paris - the first known Western Orthodox bishop since the schism of the 11th century
The vesting of Bishop Jean-Nectaire by St John, at his consecration
Bishop of Saint-Denis consecrated by the Holy Archbishop John (Maximovitch) of San Francisco in 1964.
Bishop Jean-Nectaire
Bishop Jean-Nectaire
In light of recent developments (to follow within a few days), I thought it would be rather timely to share these photos for interest's sake.
Archbishop Alexis (van der Mansbrugghe) serving the Western Rite Liturgy with Metropolitan Anthony (Bloom) of Sourozh - most likely the Roman Rite Liturgy of St Gregory
St John of Shanghai and San Francisco serving the Divine Liturgy of St Germanus of Paris - Gallican Rite
St John serving the Divine Liturgy
St John at the Cathedral of St Irenée in Paris
St John at the consecration of Bishop Jean-Nectaire (Kovalevsky) of Paris - the first known Western Orthodox bishop since the schism of the 11th century
The vesting of Bishop Jean-Nectaire by St John, at his consecration
Bishop of Saint-Denis consecrated by the Holy Archbishop John (Maximovitch) of San Francisco in 1964.
http://miadoradoscxiam.blogspot.com/2009/11/historic-western-rite-photographs.html?m=1
Θα ήθελα να ερωτήσω,εάν ισχύουν αυτά.Ευχαριστώ.
Αγαπητέ Χαρίλαε, τα πράγματα ασφαλώς και δεν είναι έτσι με έναν εξατομικευμένο, ανθρώπινο ορθολογισμό, όπως υποστηρίζεις. Ο Επίσκοπος Jean-Nectaire (Kovalevsky), -ευτυχώς βιβλιογραφία υπάρχει αρκετή- όταν προσήλθε στην (ROCOR) ακολουθούσε όλα τα τυπικά και κανονικά εκκλησιαστικά δρώμενα των Ρώσων της Διασποράς, πλην βεβαίως του λατρευτικού Τυπικού, για το οποίο είμαστε ενήμεροι αρκετά χρόνια. Αλλά, επειδή μας έδωσες το έναυσμα να ασχοληθούμε λίγο με την ιδιαιτερότητα της περίπτωσης (ανάλογης ακριβώς και του Ουίλιαμ Πάλμερ κατά την δεκαετία του 1840 με την Ρωσική Εκκλησία του τότε Αγίου Φιλαρέτου Μόσχας) δώσε μας απλώς λίγες ημέρες για να δημοσιεύσουμε την εργασία μας -λόγω φόρτου βιοποριστικής εργασίας- σχετικά με την ιστορική ιδιαιτερότητα ενοριών της αλλοδαπής ή ορθόδοξες εκκλησίες Δυτικού Τυπικού, όπως και ονομάζονται. Θα ειδοποιηθείς σύντομα με σύνδεσμο που θα επικολλήσουμε ακριβώς κάτω από αυτήν την απάντησή μας. Εύχεσαι!
ΔιαγραφήΗ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΥΓΡΑΦΟΥ ΚΟΒΑΛΕΦΣΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ ΚΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ''ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΥΠΙΚΟΥ''
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://353agios.blogspot.com/2020/07/blog-post_57.html