ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ


«Ο Παντοκράτορας κρατά στο Χέρι Του την βραδυνή Θυσία»

Η νύχτα αγκαλιάζει προσευχόμενες ψυχές σαν βρεφικό νανούρισμα. Στο μικρό καθολικό, οι γέροντες ξαπλωμένοι στο έδαφος, παραδομένοι στην εικόνα του Νυμφίου αποκαθηλώνουν ικετευτικά τους συγγνωστούς τους λογισμούς. Απόκοσμες εικόνες στο μικρό εκκλησάκι αναπνέουν μέσα από την θυμιασμένη ομίχλη των παρακλητικών τους λόγων. M' ένα τρακοσάρι κομποσκοίνι μετρούν ανάποδα τις μέρες, φτάνοντας ως την γέννησή τους. Ο παππά Διονύσης με αφημένο βλέμμα στην γη που περιμένει, σκύβει το κεφάλι στην ανατολή της μετανοίας του. Τί κόσμος τούτος Θεέ μου! Βαστάζουμε στις χούφτες μας τη Μάννα Ορθοδοξία και δεν θωρούμε το απροσμέτρητο κάλλος της και την ενδόμυχη υπόστασή της. Όταν τρίζουν τα θολά τζάμια από τα σιδερένια παραθύρια, νομίζεις, πως χοροί αγίων ήλθαν για να συνεκκλησιαστούν με τους χοικούς, ταμένους αδελφούς τους. Ο πολυέλαιος γυρνοφέρνει κυκλικά απ' τον καπνισμένο τρούλλο, ο Παντοκράτορας κρατάει στο χέρι του την βραδυνή θυσία, αίνοι και ύμνοι γίνονται δώρα ευχαριστιακά στα πόδια του Θεού μας. Κι όταν τελειώνει η ακολουθία, σκυμμένα πρόσωπα προσμετρούν μ' ένα Κύριε ελέησον, τα ανεβαίνοντα βήματά τους. Μακρύς ακόμα ο δρόμος της σταυρικής θυσίας. Ταιριάζει σε ορθοδόξους, να βλέπουν από μακριά τον σταυρό, που θα κρεμάσουν πάνω του τ' απόκοσμα όνειρά τους. Ποθούμε Χριστό, Αυτόν, Εσταυρωμένο, εξαντλούμε τους ονειρεμένους πόθους μας στο κοινό ποτήριο, ακροβατούμε την θωριά μας ανάμεσα στην πτώση και την έγερση. Τελούμε πνευματικά « ανάπηροι» στο μακαρισμό του εξαρτημένου Εγώ μας, αναζητούμε την χαμένη αρτιμέλεια της υποστελλόμενης ψυχής μας, ανυπακούουμε στην υποκριτική στάση ζωής. Ο Χριστός δεν είναι αφηρημένη έννοια, είναι η Οδός και η Αλήθεια, η Αγάπη κι η Ζωή, το προσδοκώμενο όνειρο της αναστάσιμης ελπίδας. Έχουμε Εκκλησία να κλάψουμε τους δρόμους που δεν διαβήκαμε, κατέχουμε αγίους να κρεμάσουμε την απόμακρη ματιά μας, μια Παναγιά να πνίξουμε στον κόρφο της την εαλωμένη αθωότητα της παιδικής αμεριμνησίας μας, κι αγγέλους τόσους, όσα είναι αυτά που χάσαμε, όσα είναι αυτά που ελπίζουμε, όσα είναι αυτά, που ίσως έρθουνε μια μέρα! Μπουσουλάμε γογγύζοντας στους εφάμαρτους δρόμους της υποκριτικής ζωής μας, έρπουμε γλοιωδώς στην λάσπη, που εωσφορικώς βαπτίσαμε πολιτισμένη κοινωνία! Επιτέλους να πάψουν αυτοί οι διαρκείς κύκλοι γύρω απ' τον ειδωλολάτρη εαυτό μας, το μεγαλείο του χριστιανού αναπαύεται στον προσευχητικό ξεσηκωμό και την ταπεινή μεγαλοσύνη. Η αγάπη μας είναι η σταυρική θυσία του εγώ μας στην εγωϊκότητα των άλλων. Ο σταυρός μας είναι τα ζυγιστικά του Πατρός που σβήνουν με γομολάστιχα τις μεγαλεπίβολες, θηριώδεις αμαρτίες μας κι η ελπίδα μας φοράει τα καλά της μπροστά στο αιματοβαμμένο δισκοπότηρο του αμνοικού Ιησού μας. Τα βράδια αιωρούνται χαροποιά στα γράμματα της αγιοπνευματικής Αλφαβήτας, ζωγραφίζουν την Πίστη ως έκθαμβο, αγιοπρεπές θήλυ, που ίσταται σε συννεφοσκεπούσα ομίχλη, πάνω από τα μικροκαμωμένα σπίτια των ανθρώπων. Πορφυροφορούσα κόρη, που χάσκει με χαμόγελο και κορομηλένια μάγουλα, που ροδοκοκκινίζουν στην παρακλητική αγάπη των πιστών. Η Πίστη είναι αναγεννητικό επίθεμα στις πληγές της αμαρτίας, δροσερή ανάσα στην πνευματική άπνοια των φιλόνικων ανθρώπων, σουλατσάρει σε χλοερούς, φρεσκοσκαμμένους κήπους και περιβόλια που μεθούν στην αρχοντιά των λουλουδιών. Βαστάει στα χέρια της τα εύοσμα βασιλικά των Χριστοφόρων λόγων, λούζεται μακάρια στην μετάνοια ενός αλλόφρονα, που ανακαλύπτει πάνω της τον μυρίπνοο Παράδεισο της συστελλόμενης ψυχής. Η Πίστη Θε μου είναι τα χρυσαφένια στάρια του χωριού, που μικρά, βάζαμε τρεχάλα ανάμεσα στα ξεραμένα στάχυα και τ' αγκάθια του αγρού, το ανταριασμένο βουϊτό από τους μεγαλοδύναμους ήχους των ελάτων, που στέκονταν πάντα όρθια. Νοικοκύρηδες, φρεσκοπλυμένοι χωρικοί, που τις Κυριακές έπαιρναν τα δύσβατα μονοπάτια για την εκκλησιά των Παμμεγίστων Ταξιαρχών! Βλέπαμε την Πίστη να σιγοντάρει στο αναλόγιο, εκείνον τον ταπεινό, ολιγογράμματο ιερέα, που έβγαινε στον άμβωνα για να μοιράσει τ' αντίδωρα κρίνα της ανυπέρβλητης αγάπης. Ύστερα βοηθούσε στα χωράφια την μαυροφορεμένη χήρα, που πριν να σπείρει τον καρπό στα σκαλισμένα αυλάκια, σταύρωνε με το χέρι της το αγιασμένο χώμα, ράντιζε με αγιασμό εκείνον τον πολύχρωμο, ταιριαστό μπαχτσέ με τις ντάλιες, τους κατιφέδες και τους κρίνους. Η Πίστη πάλι κατοικεί στα αδύναμα σπίτια των φτωχών, κάθεται στο τραπέζι με τα αλάδωτα ρεβίθια, τις ελιές και το αχνισμένο, ζυμωτό ψωμί, χορταίνει τα στόματα με μοσχοθυμιασμένες ευλογίες και απόκοσμες παραινέσεις της ερήμου. Σκάει χαμόγελο στην βρεφική αγνότητα Χριστούλιδων μικρών! Η Πίστη δεν λέει ψέμματα στα χείλη των παιδιών, παίζει κυνηγητό με την ταπείνωση και κρυφτό με την ντροπή. Στέκει προσευχητικά μετέωρη σε νηπιακούς ασπασμούς, σε ανυπόκριτες, παιδικές προσευχές. Είναι το θεϊκό αντίδοτο στο διάβα μιας φουσκοθαλασσιάς ζωής, το υπέρμαχο δοξάρι στην ηδύχοη πνοή του ουρανού, η υπογραφή του Θεού στην μετάνοια του πιστού. Μακάριοι αυτοί που την βρήκαν να τους περιμένει με το πρωϊνό ξύπνημα της αυγής και την εσπερινή δύση του ηλίου! (Φθινόπωρο 2013) Γιώργος Δ. Δημακόπουλος Δημοσιογράφος





Ιστολόγιο «ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ»

Έτος: 11ο (2013 - 2024)

Δημοσιογραφικό Εργαστήρι Ορθόδοξης Μαρτυρίας και Ομολογιακής Κατάθεσης

Διαχειριστής:

Γιώργος Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος

Icon by Serhei Vandalovskiy, icon - painter, Ukraine



«Απάνου απ' το κρεββάτι μου βαθειά παρηγοριά μου / Καρφώνω την εικόνα Σου, και τώρα η κάμαρά μου. / Είναι και μνήμα θλιβερό και χαρωπή εκκλησία / Σκοτάδι η θλίψι μου σκορπά και λάμψιν η θρησκεία».



Κωστής Παλαμάς


Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

ΠΡΟΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΗΡΜΕΝΟΥΣ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣ




Επειδή το διαδίκτυο προσφέρεται αφειδώς σε κάποιους να κατηγορούν (ανωνύμως τάχα) αρχιερείς, φωτογραφίζοντάς τους -βέβαια- με έναν λίαν άκομψο και επιλεκτικό τρόπο, προσφέροντας τα μάλα στη διαίρεση και το διαχωρισμό του ποιμνίου, γι' αυτό σημειώνουμε: Το να μην αναφέρεσαι επωνύμως στον Αρχιερέα στον οποίο αναφέρεσαι, δεν αποτελεί κατ' ανάγκην, διάκριση ή ταπεινότητα, αλλά την εύκολη και απολύτως ιδεατή λύση για να κατηγορείς εκ του ασφαλούς! Από, που πηγάζει αλήθεια αυτή η τόσο μαξιμαλιστική ευθιξία σας, ώστε να ιεροκατηγορείτε -γιατι αυτό κάνετε-  ο ένας για <<οίηση>>, δηλαδή για αλαζονεία και καυχηξία, ο δεύτερος για <<ειρωνία>> και <<πικροχολία>>, έναν άνθρωπο με μια εγνωσμένη σε όλους εμάς κατά Θεόν ταπεινότητα, αλλά και διάκριση; Ή θα εξυφάνετε -θα μηχανευτείτε δηλαδή- δογματική ανάγκη, ώστε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα; Το συγκεκριμένο άρθρο του Σεβασμιωτάτου με τίτλο <<Σκέψεις και προβληματισμοί για τον ιό της αμφισβητήσεως>>, γιατι περί αυτού αρχικά λοιδωρήθηκε και διασύρθηκε ο συγγραφέας του, είναι ένα απολύτως ταπεινό, εκκλησιαστικό άρθρο, που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τους κλυδωνισμούς και τις αποσχιστικές τάσεις στο χώρο της Εκκλησίας, ένεκα του εμβολίου. Στα του οίκου μας, ο γράφων και η πνευματική του οικογένεια, εκπροσωπώντας δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, πιστούς του τόπου μετανοίας μας γίναμε αποδέκτες αυτής της ακραίας, υπερφίαλης, εγωϊστικής και ανεπίτρεπτης συμπεριφοράς αδελφών... κατά αδελφών Ιεραραχών!... Πρωτοφανές βέβαια δεν είναι, γιατι γενικά το <<φευγιό>>, οι εκτοξεύσεις κατηγοριών και οι <<παρεκκλησιαστικές σέχτες>> ήταν πάντοτε ίδιον χαρακτηριστικό του ιερού αγώνα μας!... Αν τώρα για το εμβόλιο θιγήκατε τόσο πολύ, ώστε να κατηγορείτε αρχιερέα για... <<οίηση>> και  <<ειρωνία>>, νομίζετε ότι προσφέρετε -τι άραγε- στον εκκλησιαστικό αγώνα μας; Πιστεύετε ότι είστε καθοδηγητές και εκφραστές του ποιμνίου των γνησίων ορθοδόξων, ώστε συντονισμένα και για πολλοστή φορά να στοχοποιείτε τον συγκεκριμένα ταπεινό αρχιερέα, ο οποίος αν μη τι άλλο έχει φερθεί στον πρώτο ιεροκατήγορο, με τον πιο... άψογο και και... καλύτερο τρόπο; Βοηθώντας τον αρκετά και σε πολλά πράγματα... Και εκείνος, πως το ανταπόδωσε; Δημοσιεύοντας μια εμετική φωτογραφία που υποδηλώνει εμπάθεια, ειρωνεία, αλλά και μνησικακία; Μήπως ο εμπνευστής της εμπαθούς αυτής ανάρτησης έπρεπε -πρώτα αυτός- να κυττάξει στα του οίκου του, ώστε να αναγνωρίσει πρώτα αυτός την δοκό στο δικό του μάτι; Ο γράφων, ως δημοσιογράφος κουβαλώντας επάνω του σχεδόν 37 χρόνια δημοσιο-γραφίας και αρθρο-λογίας στον ημερήσιο Τύπο, γνωρίζει άριστα τα παιχνίδια επικοινωνιακού τύπου και τις μεθόδους σπίλωσης κάποιου, φωτογραφίζοντάς τον, αλλά χωρίς να ονοματίζεται! Αλλά να ιεροκατηγορείτε κάποιον για... οίηση!... Και μάλιστα τον συγκεκριμένο, αυτό πραγματικά δεν το περιμέναμε με τίποτα... Και να δημιουργείτε τέτοιο θέμα, γιατι έχει διαφορετική γνώμη από σας στο θέμα του εμβολίου; Περί αυτού, το ιστολόγιό μας εξ αρχής είχε επισημάνει τις επιφυλάξεις του για το νέο τύπου εμβόλιο που δίδεται. Μέχρι εκεί όμως! Σεβαστήκαμε και τους μεν και τους δε, χωρίς να αναφέρουμε τι, για το θέμα αυτό. Και νομίζουμε ότι πράξαμε σοφά. Άλλωστε και η τελευταία προτροπή της Ιεράς Συνόδου μας ήταν η αυτή. Από εκεί και πέρα, αναπάντεχες -στη κυριολεξία- κινήσεις και συντονισμένες αναρτήσεις σπίλωσης ενός Αρχιερέα, που έδωσε μάχη για την ένωση του 2014 -ας μη λησμονείται- είναι αν όχι απερίγραπτες, πάντως απαράδεκτες. Λυπούμαστε πραγματικά για τον τόνο και το ύφος της γραφής μας. Δεν απαντήσαμε και σε παλαιότερο γράφημα του πρώτου ιεροκατηγόρου. Η συνέχεια όμως αυτής της διαπόμπευσης, αλλά και στοχοποίησης του ανθρώπου που ιεροκατηγορείτε, ήταν το έναυσμα για να σας απαντήσουμε. Λυπούμαστε επίσης, γιατι σας θεωρούσαμε ανθρώπους που αγωνίζονται περισσότερο για την πνευματική τους πρόοδο, παρά βυσσοδομώντας -δίκην εμβολίων- τον άνθρωπο που πρωτοστάτησε στην ένωση του 2014. Κρίμα! Πραγματικά κρίμα!



Υ.Γ.1. <<Διαδικτυακός οχετός>> και φυσικά υπάρχει και μάλιστα απύθμενος. Ιστολόγια που προωθούν τον εκφοβισμό, την αντιχριστολογία, την τσιπολογία, την προφητολογία, μπλοκς που μιλούν για το εμβόλιο που περιέχει δαίμονες και άλλα περιγέλαστα. Την μεγάλη ρήση του... αγωνιστή... πρώην Αιγιαλείας, του ονομαζομένου και επιφανούς Χρυσαυγίτη, που αποκάλεσε όσους έκαναν το εμβόλιο, ως... <<Τέκνα του Διαβόλου>>...!... Γιατι όλοι αυτοί τσιπαρίστηκαν, πήραν το χάραγμα του διαβόλου, γιατι έβαλαν το κινητό επάνω τους και αυτό μαγνητίστηκε στο σώμα τους, γιατι τα εμβόλια αλλάζουν το DNA για να αποδεχθούμε τον αντίχριστο, γιατι θα κάνουμε επτά εμβόλια όσες και οι Εκκλησίες... Γιατι γίναμε περιγέλαστοι στο άρμα της αντιχριστολογικής, ακροδεξιάς ρητορικής και όλων των φασιστοειδών φωτοκοπίων, που αντιγράφουν μεγάλους, πνευματικούς -εν Χριστώ- πατέρες του Έθνους, όπως ο Μεταξάς κι ο Παπαδόπουλος... Αλίμονο! Ξεπεσμός και πνευματική διαστροφή στο μεγαλείο τους!


Υ.Γ.2. Οι τίμιοι αρθρογράφοι -δημοσιο-γραφική δεοντολογία το λένε- υπογράφουν τα γραπτά τους. Οι ανώνυμοι απλά υποδηλώνουν την φυγοδικία τους ή την ευδιάκριτη ταπεινολογία τους.


Υ.Γ.3. Όταν κάνεις <<δημοψήφισμα>> ζώντος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου μας, αυτό από μόνο του αποτελεί πτώση, εωσφορική πλάνη και πνευματική εκτροπή. Όλα τα άλλα είναι εκ του περισσού!





Γιώργος Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος

8 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΕ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΕ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ. ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΣΤΑ ΣΧΌΛΙΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Αρχοντούλη, αγαπημένη μας αδελφή, σας ευχαριστούμε. Δυστυχώς βρήκαν να ''χτυπήσουν'' έναν άνθρωπο με άκρα ταπεινότητα, όπως ο Σεβασμιώτατος... Εσείς το ξέρετε, όπως το ξέρουμε και όλοι οι Αγιοκυπριανίτες. Εύχεσθε!

      Διαγραφή
  2. Διάβασα με προσοχή όσα έχετε γράψει και όσον αφορά την εκφορά του λόγου σας διακρίνω κάποια ιδιαίτερη ένταση ( ίσως βέβαια να κάνω λάθος, μια και δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο)
    Καταθέτω τις ενστάσεις μου
    1. Μακρυά από μένα οι κατηγορίες κατά ιεραρχών. Οφείλω όμως να τονίσω ότι η έκφραση " ψεκασμενοι" που γράφτηκε από τον συγκεκριμένο ιεράρχη για όσους πολίτες είναι " επικριτές της υποχρεωτικοτητας ( όχι αντιεμβολιαστες)" του εμβολιασμού, είναι πλέον πολιτικός όρος που καθιερώθηκε από τον πρωθυπουργό σε διάγγελμα του. Άρα το να χρησιμοποιεί ένας ιεράρχης πολιτικούς όρους απευθυνόμενος στο πλήρωμα της Εκκλησίας είναι τουλάχιστον άκομψο.
    #. Πολύ μακρυά από μένα οι θέσεις των ακροδεξιών μορφωμάτων που με τόσο πάθος υπερασπίζεται ο πρώην χωροφύλακας και πρώην επίσκοπος Αιγιαλείας Αμβρόσιος. Η πολιτική μου καταγωγή και η πολιτική μου δράση ήταν πάντα απέναντι και μαχητικά στους συγκεκριμένους.
    3. Θεωρώ ότι όταν ένας ιεράρχης χρησιμοποιεί πολιτικούς όρους στην τοποθέτηση του τότε είναι και υποκείμενο πολιτικής κριτικής. Αυτό δεν είναι ιεροκατηγορια.
    4. Εξακολουθώ να είμαι επικριτής της υποχρεωτικοτητας του εμβολιασμού διότι ιατρικά δεν έχω πεισθεί για την αποτελεσματικότητα των λεγομένων εμβολίων( ανεμβολιαστοι και εμβολιασμοί πεθαίνουν και μεταδίδουν τον ιό) και πολιτικά διότι πολύ απλά ένας νέος διχασμός μας απειλεί και πάλι.( αν και πιστεύω ότι ήδη υπάρχει)
    ΥΓ. Και επειδή ζητάς επώνυμες απαντήσεις διάβασε και τα παρακάτω
    Σακελλιων Ανδρέας
    Πιστός του Πατριου Εορτολογίου
    1978-81Απόφοιτος της Σχολης Δημοσιογραφίας " Όμηρος"
    1982-86 Πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ.
    Εργάστηκα στον Ημερήσιο Κήρυκα της Λάρισας με το " κομμάτι" και μισθολόγια γιο 1981-1991
    Ανταποκριτής της Ελευθεροτυπίας από Ξάνθη 1997 μέχρι που έκλεισε
    Εκπρόσωπος των φοιτητών της Θεολογικής στο Δ.Σ και στα όργανα
    Διοίκησης 1983-1986 εκλεγμένος με την Π.Σ.Κ.
    Τριάντα χρόνια στη εκπαιδειση
    Ελπίζω να τύχει δημοσίευσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΕ ΚΥΡΙΕ ΑΝΔΡΕΑ ΣΑΚΕΛΙΩΝ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟ!
      ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΟΜΩΣ, ΩΣ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΣΥΖΥΓΟ, ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΤΩΝ ΓΟΧ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΡΔΙΑ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ.
      1. ΔΙΩΧΝΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΙΕΡΑΡΧΩΝ! ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ, ΣΥΓΝΩΜΗ ΝΑ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΣ.
      Ε Ι Ν Α Ι Ψ Ε Υ Δ Ε Σ!!!!! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΙΕΡΑΡΧΟΥ!
      ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΩΡΕΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ή ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ.
      2. ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ! ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΩΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΟΡΟ. ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, ΤΗΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ! ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΠΕΣΕΤΕ!
      ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΣ, ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΟΤΙ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΣΤΟ email ΜΟΥ: eirinadm@gmail.com
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

      Διαγραφή
    2. ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΩΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΦΥΛΗΣ, ΤΗΝ 15η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021, ΠΡΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΙΝ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΙΡΗΝΗ ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗ
      . Ὀφείλουμε αἴσθημα εὐθύνης καὶ θυσιαστικὴ πατρικὴ ἐν Χριστῷ Ἀγάπη, πάντοτε καὶ ἰδιαιτέρως τώρα, κατὰ τὴν κρίσιμη αὐτὴν περίοδο, ● νὰ ἐργαζώμεθα μὲ σοφία πνευματική, γιὰ τὴν ἐμπέδωσι τῆς ἀλληλο - περιχωρητικῆς / ἑνωτικῆς Ἀγάπης στὸ Μικρὸ Ποίμνιόν μας· ● νὰ προτρέπουμε τοὺς πιστούς μας καὶ τὰ μέλη τῶν οἰκογενειῶν, τὰ ὁποῖα τυχὸν ἔχουν διαφορετικὴ ἀντίληψι περὶ τῆς πανδημίας, νὰ ἀποφεύγουν τὶς ἔριδες καὶ διαμάχες καὶ τὶς μὴ κατὰ Θεὸν ρήξεις μεταξύ των· ● νὰ ἔχουμε διαρκῶς ἐνώπιόν μας τὸν Ταπεινωθέντα, Σταυρωθέντα καὶ Ἀναστάντα Σωτῆρά μας Χριστό, ὥστε νὰ ἀποφεύγουμε ἐπιμελῶς τὴν ὑποτίμησι καὶ ἀπαξίωσι τῶν ἀντιφρονούντων Ἀδελφῶν μας.

      Διαγραφή
    3. Aγαπητέ κ. Σακελλίων , διάβασα προσεκτικά το κείμενό σας και αδυνατώ να αντιληφθώ πως συνδέεται με τήν ανάρτηση του Γεωργίου . Είναι προφανές πως ένα δημοσίευμα στεναχώρησε υπερμετρα (καί δικαίως ) τόν Γεώργιο και τόν οδήγησε σε μία όντως αυστηρή ανάρτηση . Καμία σχέση όμως με τά γραφόμενά σας . Και επειδή γνωρίζω τί εννοείται αλλά και τί υπονοείται και από τις δύο αναρτήσεις ( Νικολάου Μάννη στό ιστολόγιο Κρυφό Σχολειό καί Γεωργίου Δημακόπουλου στό δικό του) αλλά και επειδή γνωρίζω τόν Μητροπολίτη Κυπριανό και παρακολουθώ προσεκτικά κείμενα και ομιλίες του, ουδέποτε χρησιμοποίησε την απαξιωτική έκφραση "ψεκασμένοι" για τους αντιεμβιλιαστές . Ο δε ποιμαντικός του λόγος είναι Ειρηνοποιός . Εύχομαι καλή δύναμι και φώτιση να επιτελειτε τό υψηλό σας έργο τού εκπαιδευτικού σε μία όντως δύσκολη εποχή .

      Διαγραφή
  3. Αγαπητέ μου αδελφέ και προφανώς συνάδελφε: Το κείμενό μας δεν είχε να κάνει με το εμβόλιο -σεβόμαστε και τους μεν και τους δε- ό,τι κι αν πρεσβεύουν με ένα θεμιτό, σοβαρό και προπαντώς ταπεινό λόγο. Έτερον ουδέν. Και φυσικά πρόκειται περί δημόσιας Ιεροκατηγορίας -η οποία δεν είναι η πρώτη φορά που έχει δημοσιευθεί άλλωστε- καθότι ο Σεβασμιώτατος αρχιερέας κατηγορήθηκε για οίηση, πικροχολία, και άλλα τινά. Η δε φωτογραφία που δείχνει έναν ευτραφέστατο και προφανώς αλαζόνα τύπο, που δημοσιεύτηκε από τον πρώτο ιεροκατήγορο είναι κατάπτυστη για να συνοδεύσει ένα κείμενο, γεμάτο εμπάθεια και μνησικακία και κυρίως αθεολόγητο! Ο συντάκτης του προφανώς ιεροκατηγορεί δημοσίως και μάλιστα αρχιερέα της συνόδου του! Ας μη χρυσώνουμε το χάπι. Η επίθεση αυτή έχει επαναλειφθεί άλλωστε και στο παρελθόν... Δεν είναι η πρώτη φορά. Και το καταπληκτικότερο όλων είναι, ότι είναι γνωστή η ταπεινότητα αυτού του αρχιερέα, που ουσιαστικά ''λειτουργεί'' ως ένας απλούς μοναχός και τίποτ' άλλο! Ακούστε ομιλίες του, συναντήστεν τον, ώστε ιδίοις όμμασι να αντιληφθείτε την πνευματική αρτιότητα αυτού του ανθρώπου. Με τους δύο, ο γράφων δεν διακατέχεται από καμμία προσωπική εμπάθεια. Επειδή όμως παρατηρούμε -αποχρώσεις ενδείξεις- μιας παρεκκλησιαστιής σέχτας, η οποία δημοσίευσε και γκάλοπ για τον επόμενο Αρχιεπίσκοπο -ασθενούντος βαρέως του νυν Αρχιεπισκόπου μας- αυτό το θεωρούμε απλά ως μία ιεροσυλία, εωσφορική πλάνη και άμετρη πτώση. Τέλος τονίσαμε την υπογραφή κειμένων -αυτών που ιεροκατηγορούν δημοσίω- ώστε να έχουν και την απόλυτη υπευθυνότητα των ιεροκατηγοριών που εκτοξεύουν! Όχι φυσικά από τους αναγνώστες μας, όπως εσείς. Άλλωστε από ειρωνείες, μέχρι και αναθέματα ανωνύμων είμαστε ''χορτασμένοι''. Αδελφέ, σε ευχαριστώ που κόπιασες στο κονάκι μας με τον δικό σου σοβαρό λόγο. Να είστε καλά και σας ευχαριστούμε. Στώμεν καλώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κύριε Δημακοπουλε, παρακολουθώντας άναυδη την προσωπική σας διενεξη-επιθεση στον κ.Ν.Μαννη, δεν θα μπορούσα να παραλείψω την παράθεση κάποιων μόνο, προβληματισμών μου.
    Αμνηστύετε απροκάλυπτα τον σεβαστό Μητροπολίτη που εκθειάζετε ως άκρως ταπεινό, όταν ο ίδιος έχει καταφερθεί και στο παρελθόν με αιχμηροτατους χαρακτηρισμούς στους πιστούς που "τολμούν" να εμφανίζονται ως σκεπτικιστές στο όλο αφήγημα που η Ν.Τ.Π. έχει στήσει προς επιτευξιν των διεθνών στόχων της.
    Επανέρχεται δε δριμύτερος για να εξοβελίσει οιονδήποτε αντιφρονούντα, θετοντάς τον ένοχο και ανεπαρκή πνευματικά ενώπιον των "σύνθετων, σοβαρών, ειρηνοποιών" κ.ο.κ.
    Ταυτοχρόνως ολοκληρώνει την πλήρη απαξίωσή του στα πρόσωπά μας με χαρακτηρισμούς:"ολιγομαθείς, αμαθείς, περιφρονητές αποφάσεων, αντάρτες,παρήκοους, αυθάδεις, ασεβείς, δηλητηριασμενους" κ.α.ων ουκ έστιν αριθμός!
    Αποκορύφωμα δε,ο υπαινιγμός "επεπλευσαν" διότι ως γνωστόν, οι φελλοί επιπλέουν!!
    Εάν αυτά τα ολίγα, δεν αποτελούν κήρυγμα μίσους, τότε περί τίνος πρόκειται; Ως αρχιερεύς οφείλει να εκφέρει λόγο Ενωτικό και ουχί Διχαστικό. Δικαιολογημένες λοιπόν, οι όποιες αντιδράσεις αλλά εξοργιστικές οι έως εκφοβισμού "απαιτήσεις" σας,προς νοήμονες και σκεπτομένους αδελφούς σας, να σιωπήσουν ως μη έχοντας κρίσιν την οποίαν μετατρέψατε αυθαιρέτως εις κατάκρισιν!

    Όλοι κρινόμεθα, αγαπητέ, ουδείς στο απυρόβλητον!
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Print Friendly and PDF