ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ


«Ο Παντοκράτορας κρατά στο Χέρι Του την βραδυνή Θυσία»

Η νύχτα αγκαλιάζει προσευχόμενες ψυχές σαν βρεφικό νανούρισμα. Στο μικρό καθολικό, οι γέροντες ξαπλωμένοι στο έδαφος, παραδομένοι στην εικόνα του Νυμφίου αποκαθηλώνουν ικετευτικά τους συγγνωστούς τους λογισμούς. Απόκοσμες εικόνες στο μικρό εκκλησάκι αναπνέουν μέσα από την θυμιασμένη ομίχλη των παρακλητικών τους λόγων. M' ένα τρακοσάρι κομποσκοίνι μετρούν ανάποδα τις μέρες, φτάνοντας ως την γέννησή τους. Ο παππά Διονύσης με αφημένο βλέμμα στην γη που περιμένει, σκύβει το κεφάλι στην ανατολή της μετανοίας του. Τί κόσμος τούτος Θεέ μου! Βαστάζουμε στις χούφτες μας τη Μάννα Ορθοδοξία και δεν θωρούμε το απροσμέτρητο κάλλος της και την ενδόμυχη υπόστασή της. Όταν τρίζουν τα θολά τζάμια από τα σιδερένια παραθύρια, νομίζεις, πως χοροί αγίων ήλθαν για να συνεκκλησιαστούν με τους χοικούς, ταμένους αδελφούς τους. Ο πολυέλαιος γυρνοφέρνει κυκλικά απ' τον καπνισμένο τρούλλο, ο Παντοκράτορας κρατάει στο χέρι του την βραδυνή θυσία, αίνοι και ύμνοι γίνονται δώρα ευχαριστιακά στα πόδια του Θεού μας. Κι όταν τελειώνει η ακολουθία, σκυμμένα πρόσωπα προσμετρούν μ' ένα Κύριε ελέησον, τα ανεβαίνοντα βήματά τους. Μακρύς ακόμα ο δρόμος της σταυρικής θυσίας. Ταιριάζει σε ορθοδόξους, να βλέπουν από μακριά τον σταυρό, που θα κρεμάσουν πάνω του τ' απόκοσμα όνειρά τους. Ποθούμε Χριστό, Αυτόν, Εσταυρωμένο, εξαντλούμε τους ονειρεμένους πόθους μας στο κοινό ποτήριο, ακροβατούμε την θωριά μας ανάμεσα στην πτώση και την έγερση. Τελούμε πνευματικά « ανάπηροι» στο μακαρισμό του εξαρτημένου Εγώ μας, αναζητούμε την χαμένη αρτιμέλεια της υποστελλόμενης ψυχής μας, ανυπακούουμε στην υποκριτική στάση ζωής. Ο Χριστός δεν είναι αφηρημένη έννοια, είναι η Οδός και η Αλήθεια, η Αγάπη κι η Ζωή, το προσδοκώμενο όνειρο της αναστάσιμης ελπίδας. Έχουμε Εκκλησία να κλάψουμε τους δρόμους που δεν διαβήκαμε, κατέχουμε αγίους να κρεμάσουμε την απόμακρη ματιά μας, μια Παναγιά να πνίξουμε στον κόρφο της την εαλωμένη αθωότητα της παιδικής αμεριμνησίας μας, κι αγγέλους τόσους, όσα είναι αυτά που χάσαμε, όσα είναι αυτά που ελπίζουμε, όσα είναι αυτά, που ίσως έρθουνε μια μέρα! Μπουσουλάμε γογγύζοντας στους εφάμαρτους δρόμους της υποκριτικής ζωής μας, έρπουμε γλοιωδώς στην λάσπη, που εωσφορικώς βαπτίσαμε πολιτισμένη κοινωνία! Επιτέλους να πάψουν αυτοί οι διαρκείς κύκλοι γύρω απ' τον ειδωλολάτρη εαυτό μας, το μεγαλείο του χριστιανού αναπαύεται στον προσευχητικό ξεσηκωμό και την ταπεινή μεγαλοσύνη. Η αγάπη μας είναι η σταυρική θυσία του εγώ μας στην εγωϊκότητα των άλλων. Ο σταυρός μας είναι τα ζυγιστικά του Πατρός που σβήνουν με γομολάστιχα τις μεγαλεπίβολες, θηριώδεις αμαρτίες μας κι η ελπίδα μας φοράει τα καλά της μπροστά στο αιματοβαμμένο δισκοπότηρο του αμνοικού Ιησού μας. Τα βράδια αιωρούνται χαροποιά στα γράμματα της αγιοπνευματικής Αλφαβήτας, ζωγραφίζουν την Πίστη ως έκθαμβο, αγιοπρεπές θήλυ, που ίσταται σε συννεφοσκεπούσα ομίχλη, πάνω από τα μικροκαμωμένα σπίτια των ανθρώπων. Πορφυροφορούσα κόρη, που χάσκει με χαμόγελο και κορομηλένια μάγουλα, που ροδοκοκκινίζουν στην παρακλητική αγάπη των πιστών. Η Πίστη είναι αναγεννητικό επίθεμα στις πληγές της αμαρτίας, δροσερή ανάσα στην πνευματική άπνοια των φιλόνικων ανθρώπων, σουλατσάρει σε χλοερούς, φρεσκοσκαμμένους κήπους και περιβόλια που μεθούν στην αρχοντιά των λουλουδιών. Βαστάει στα χέρια της τα εύοσμα βασιλικά των Χριστοφόρων λόγων, λούζεται μακάρια στην μετάνοια ενός αλλόφρονα, που ανακαλύπτει πάνω της τον μυρίπνοο Παράδεισο της συστελλόμενης ψυχής. Η Πίστη Θε μου είναι τα χρυσαφένια στάρια του χωριού, που μικρά, βάζαμε τρεχάλα ανάμεσα στα ξεραμένα στάχυα και τ' αγκάθια του αγρού, το ανταριασμένο βουϊτό από τους μεγαλοδύναμους ήχους των ελάτων, που στέκονταν πάντα όρθια. Νοικοκύρηδες, φρεσκοπλυμένοι χωρικοί, που τις Κυριακές έπαιρναν τα δύσβατα μονοπάτια για την εκκλησιά των Παμμεγίστων Ταξιαρχών! Βλέπαμε την Πίστη να σιγοντάρει στο αναλόγιο, εκείνον τον ταπεινό, ολιγογράμματο ιερέα, που έβγαινε στον άμβωνα για να μοιράσει τ' αντίδωρα κρίνα της ανυπέρβλητης αγάπης. Ύστερα βοηθούσε στα χωράφια την μαυροφορεμένη χήρα, που πριν να σπείρει τον καρπό στα σκαλισμένα αυλάκια, σταύρωνε με το χέρι της το αγιασμένο χώμα, ράντιζε με αγιασμό εκείνον τον πολύχρωμο, ταιριαστό μπαχτσέ με τις ντάλιες, τους κατιφέδες και τους κρίνους. Η Πίστη πάλι κατοικεί στα αδύναμα σπίτια των φτωχών, κάθεται στο τραπέζι με τα αλάδωτα ρεβίθια, τις ελιές και το αχνισμένο, ζυμωτό ψωμί, χορταίνει τα στόματα με μοσχοθυμιασμένες ευλογίες και απόκοσμες παραινέσεις της ερήμου. Σκάει χαμόγελο στην βρεφική αγνότητα Χριστούλιδων μικρών! Η Πίστη δεν λέει ψέμματα στα χείλη των παιδιών, παίζει κυνηγητό με την ταπείνωση και κρυφτό με την ντροπή. Στέκει προσευχητικά μετέωρη σε νηπιακούς ασπασμούς, σε ανυπόκριτες, παιδικές προσευχές. Είναι το θεϊκό αντίδοτο στο διάβα μιας φουσκοθαλασσιάς ζωής, το υπέρμαχο δοξάρι στην ηδύχοη πνοή του ουρανού, η υπογραφή του Θεού στην μετάνοια του πιστού. Μακάριοι αυτοί που την βρήκαν να τους περιμένει με το πρωϊνό ξύπνημα της αυγής και την εσπερινή δύση του ηλίου! (Φθινόπωρο 2013) Γιώργος Δ. Δημακόπουλος Δημοσιογράφος





Ιστολόγιο «ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ»

Έτος: 11ο (2013 - 2024)

Δημοσιογραφικό Εργαστήρι Ορθόδοξης Μαρτυρίας και Ομολογιακής Κατάθεσης

Διαχειριστής:

Γιώργος Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος

Icon by Serhei Vandalovskiy, icon - painter, Ukraine



«Απάνου απ' το κρεββάτι μου βαθειά παρηγοριά μου / Καρφώνω την εικόνα Σου, και τώρα η κάμαρά μου. / Είναι και μνήμα θλιβερό και χαρωπή εκκλησία / Σκοτάδι η θλίψι μου σκορπά και λάμψιν η θρησκεία».



Κωστής Παλαμάς


Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022

ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΠΟΤΕ «ΜΑΜΑ»... «ΜΠΑΜΠΑ»




 Για να ικανοποιηθούν τα «σεξουαλικά δικαιώματα» εκείνων που τα ανέλαβαν…



Αυτός που είχε μητέρα και πατέρα που του στάθηκαν από τη στιγμή που ήταν αγέννητος μέχρι που έκλεισαν τα μάτια τους, αυτός που τους στερήθηκε σα παιδί και έκλαψε βλέποντας να έχουν μόνο οι άλλοι, αυτός μόνο μπορεί να καταλάβει τί σημαίνει για ένα παιδί να μεγαλώνει και να μην έχει δική του μητέρα ή πατέρα…


ΔΕΝ είναι αλήθεια πως για να μεγαλώσει ένα παιδί χρειάζεται αόριστα αγάπη και φροντίδα. Αυτά τα χρειάζεται, με τη προϋπόθεση πως μεγαλώνει με τους έγγαμους δικούς του γονείς σε ένα σταθερό περιβάλλον. Αλλιώς τί σημαίνει αγάπη και φροντίδα; Είναι αγάπη να σε παίρνουν από τη μάνα που σε κυοφόρησε;


Είναι αγάπη να είσαι προϊόν συναλλαγής; Είναι αγάπη να σου στερούν τον αληθινό σου γονιό; Να πνίγεσαι όταν σου λείπει σα παιδί η γυναικεία ή η ανδρική φιγούρα στο σπίτι και να μην έχεις να ακουμπήσεις δικά σου αδέλφια, παππούδες, γιαγιάδες;


Ένα παιδί που έρχεται στο γάμο ενός άνδρα και μιας γυναίκας έχει στην ανατροφή του όλα τα αλληλοσυμπληρούμενα οφέλη από τον μοναδικό άνδρα και τη μοναδική γυναίκα που του χάρισαν την ύπαρξή του, από τους δύο ενήλικες που είναι (όπως ομολογείται) οι πιο ασφαλείς άνθρωποι για εκείνο, οι πιο κοντινοί του, αυτοί όπου μπορεί με μεγαλύτερη σιγουριά να βασιστεί, που του έδωσαν το 100% της βιολογικής τους ταυτότητας.


Όμως τί γίνεται στο παιδί που μεγαλώνει σε ένα ομόφυλο ζευγάρι, όχι αποκλειστικά ομοφυλόφιλο, αλλά και διαφυλικό με όλες τις εκδοχές της φυλομετάβασης ή ζευγάρι κάποιας παραλλαγής βιολογικού και ψυχολογικού φύλου;


Τώρα υπογονιμότητα δε θα ονομάζεται η περιορισμένης αποτελεσματικότητας φυσική ετερόφυλη αναπαραγωγή, αλλά και η εξ ορισμού στείρα ένωση των ομόφυλων ζευγών- ώστε να καλύπτεται από το ασφαλιστικό ταμείο, που θα επιδοτεί τώρα τη σκόπιμη δημιουργία παιδιών χωρίς μητέρα ή χωρίς πατέρα με την βοήθεια αναπαραγωγικών τεχνικών.


Το παιδί γίνεται καταναλωτικό προϊόν της αναπαραγωγικής βιομηχανίας και η παρένθετη μητέρα θύμα της, για να αγοράζουν μωρά τα πλούσια ομόφυλα ζευγάρια. Ο τουρισμός για την παρένθετη μητρότητα βρίσκεται σε άνοδο και ολόκληρες βιομηχανίες είναι αφοσιωμένες στην προμήθεια ωαρίων, σπέρματος, μήτρας, και μωρών μετά από παραγγελία πλουσίων ζευγών και με συνθήκες οικονομικής συναλλαγής.


Ένα παιδί που μεγαλώνει από δύο άντρες στερείται το συναισθηματικό και αναπτυξιακό όφελος που παρέχουν αποκλειστικά οι μητέρες, και ανατρέφεται από τουλάχιστον έναν ενήλικα που αυξάνει στατιστικά τον κίνδυνο κακοποίησης και παραμέλησης, δηλαδή από έναν "ξένο" προς αυτό άντρα, ενώ στερείται τουλάχιστον το 50% των συγγενών του. Ανάλογη στέρηση ισχύει και για εκείνο με δύο μητέρες. Εν ολίγοις, ο γάμος μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου σημαίνει προαποφασισμένη απώλεια για το παιδί .


Η άποψη που επικρατεί τώρα στη κοινωνία πως η ανατροφή του παιδιού μπορεί να γίνει και μόνο από τη μητέρα ή το πατέρα, το να θεωρείται το διαζύγιο και η μονογονεϊκή οικογένεια «ισότιμα» με τους παντρεμένους γονείς, αυτό τελικά είχε ως αποτέλεσμα να θεωρούνται προαιρετικοί οι μητέρες και οι πατέρες ως γονείς.


Αντί για αληθινή μητρική και πατρική σχέση θα δηλώνεται η «πρόθεση για γονεϊκότητα» Στο όνομα της μη διάκρισης στα ανθρώπινα δικαιώματα θα ζητείται τώρα δύο «παντρεμένες» γυναίκες ή άντρες να μπορούν να αναφέρονται ως γονείς στο πιστοποιητικό γέννησης ενός παιδιού, διαγράφοντας νόμιμα τον βιολογικό γονέα του παιδιού….


Μαζί με τη βιολογική σχέση και την διαδικασία της υιοθεσίας, τώρα και η «πρόθεση» για γονεϊκότητα ζητείται να αποτελέσει ισότιμο μονοπάτι προς τη γονεϊκότητα για τα ομόφυλα ενήλικα ζεύγη, που αδυνατώντας να τεκνοποιήσουν χρησιμοποιούν την «αναπαραγωγή με τη βοήθεια τρίτων» που είναι οι δότες σπέρματος, ωαρίων και μήτρας, ακόμη και αν δεν σχετίζονται με το παιδί.


Εύθραυστες οι οικογενειακές σχέσεις αλλά όλα αποδεικνύονται «τέλεια» Προκαλεί μεγάλη εντύπωση πως οι κοινωνικοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι τα παιδιά ομόφυλων γονέων δεν ήταν καθόλου «διαφορετικά» από τους συνομηλίκους τους που μεγάλωσαν σε σταθερά ενωμένα ετεροφυλόφιλα νοικοκυριά.


Είναι πράγματι αξιοθαύμαστο γιατί λίγοι ερευνητές ως τώρα αμφισβήτησαν ότι τα παιδιά του διαζυγίου, του νέου γάμου, τα παιδιά που εγκαταλείφθηκαν και στη συνέχεια υιοθετήθηκαν, τα παιδιά που δημιουργούνται μέσω αναπαραγωγής με τη βοήθεια τρίτων, όλα τους υποφέρουν και έχουν μειωμένες αποδόσεις ακόμη και αν ανατρέφονται σε οικογένειες με μητέρα και πατέρα.


Και όμως, κατά περίεργο τρόπο αυτές οι «μελέτες» διαπίστωσαν πως τα παιδιά που εντάχθηκαν σε νοικοκυριά του ίδιου φύλου μέσω ενός από αυτά τα τρία μονοπάτια μειωμένης αποτελεσματικότητας, (υιοθεσία, αναπαραγωγή με ξένο γενετικό υλικό, νέο γάμο) δεν είχαν τίποτα «διαφορετικό» παρόλο που έλειπαν η μητέρα ή ο πατέρας ή οι αληθινοί γονείς. Ούτε είχε αντίκτυπο που οι γονείς τους είχαν ρευστότητα φύλου, ή μεταβάσεις, ή ασαφείς εξωτερικές εμφανίσεις….*


Οι ανάγκες κάποιων ομάδων απαιτούσαν να στρογγυλέψουν οι μεθοδολογικές «γωνίες» της επιστήμης Το 2016, ο ερευνητής Walter Schumm, αφού εξέτασε κάθε μελέτη που αφορούσε την ομόφυλη γονεϊκή ανατροφή, κατέληξε:


«Οι μελέτες που δείχνουν «καμία διαφορά» συχνά χρησιμοποίησαν κακή μεθοδολογία (μη τυχαία δείγματα, γονεϊκή αναφορά και όχι αληθινές απαντήσεις παιδιών, ήταν βραχείας διάρκειας κ.λπ.) προκειμένου να καταλήξουν στα συμπεράσματά τους». Όταν χρησιμοποιήθηκε το “ Gold Standard” της επιστημονικής έρευνας το "καμία διαφορά" έγινε στην πραγματικότητα "σημαντική διαφορά".


Μια τέτοια μελέτη διαπίστωσε ότι τα παιδιά ομόφυλων γονέων σε σύγκριση με παιδιά με γονείς αντίθετου φύλου:Αντιμετώπισαν «σταθερά» ή «σοβαρά» συναισθηματικά προβλήματα σε ποσοστό 14,9% έναντι 5,5%. Διαγνώστηκαν με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας, ΔΕΠΥ, σε ποσοστό 15,5% έναντι 7,1%. Παλεύουν με μαθησιακές δυσκολίες σε ποσοστό 14,1% έναντι 8%. Χρησιμοποίησαν υπηρεσίες ειδικής αγωγής και ψυχικής υγείας σε ποσοστό 17,8% έναντι 10,4%.


Ίσως κάποιοι υποστηρίξουν πως η διαφορά αυτή είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας του ομόφυλου ζευγαριού να παντρευτεί. Για αυτό και οι επιπτώσεις στα παιδιά. Υπάρχουν στοιχεία και για αυτό.


Μια ανασκόπηση** των αποτελεσμάτων συγκριτικής μελέτης που αφορούσε παιδιά που μεγάλωσαν από άγαμα και έγγαμα ομόφυλα ζεύγη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μετά τον ομόφυλο «γάμο» και πάνω από το μέσο όρο, τα συμπτώματα παιδικής κατάθλιψης αυξάνονται από 50% σε 88%. Ο καθημερινός φόβος ή το κλάμα αυξάνεται από 5% σε 32%. 


Ο μέσος όρος σχολικής επίδοσης μειώνεται από 3,6% σε 3,4% και η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από τους «γονείς» αυξάνεται από το 0% στο 38%.» Δηλαδή όταν η ομόφυλη συγκατοίκηση γίνει γάμος και παρά τις προσπάθειες των ενηλίκων προς τα παιδιά, υπάρχουν προβλήματα που επιδεινώνονται.


Ο νομικός επαναπροσδιορισμός του γάμου θυματοποιεί τα παιδιά. Το δικαίωμα του «γάμου» θεωρήθηκε αυτονόητα και δικαίωμα στη γονεϊκότητα, ή μάλλον, στο δικαίωμα να στερηθεί ένα παιδί τη μητέρα ή τον πατέρα του στο όνομα της «μη διάκρισης».


Και είναι πολύ λυπηρό για τα παιδιά των ομόφυλων γονέων που παλεύουν καθημερινά και αγωνίζονται να κατανοήσουν τα αίτια της συναισθηματικής τους αναταραχής και σύγχυσης, ότι έρχεται ο νομοθετημένος επαναπροσδιορισμός του γάμου και να τους λέει το ψέμα: ότι η έμφυτη λαχτάρα τους για την εξαφανισμένη μητέρα ή τον πατέρα ή τα αδέλφια τους, είναι λάθος. Το λάθος όμως είναι η νομοθέτηση του ομόφυλου γάμου που έκανε τη μητέρα ή τον πατέρα τους προαιρετικούς και απόντες ευθύς εξαρχής από τη ζωή τους.




Παραπομπές:



https://www.kathimerini.gr/society/961410/paremvasi-55-akadimaikon-gia-tin-anadochi-kai-yiothesia-apo-omofyla-zeygaria/
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2500537
Βοηθητική πηγή: https://www.dailysignal.com/2022/11/15/democrats-respect-for-marriage-act-would-victimize-children-again/
-https://mumdadandkids.gr/oikogeneia/kapoia-paidia-den-tha-fonaksoun-pote-mama-mpampa. Εκ του ιστολογίου «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά». Επιμέλεια, παρουσίαση ημετέρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print Friendly and PDF