ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ


«Ο Παντοκράτορας κρατά στο Χέρι Του την βραδυνή Θυσία»

Η νύχτα αγκαλιάζει προσευχόμενες ψυχές σαν βρεφικό νανούρισμα. Στο μικρό καθολικό, οι γέροντες ξαπλωμένοι στο έδαφος, παραδομένοι στην εικόνα του Νυμφίου αποκαθηλώνουν ικετευτικά τους συγγνωστούς τους λογισμούς. Απόκοσμες εικόνες στο μικρό εκκλησάκι αναπνέουν μέσα από την θυμιασμένη ομίχλη των παρακλητικών τους λόγων. M' ένα τρακοσάρι κομποσκοίνι μετρούν ανάποδα τις μέρες, φτάνοντας ως την γέννησή τους. Ο παππά Διονύσης με αφημένο βλέμμα στην γη που περιμένει, σκύβει το κεφάλι στην ανατολή της μετανοίας του. Τί κόσμος τούτος Θεέ μου! Βαστάζουμε στις χούφτες μας τη Μάννα Ορθοδοξία και δεν θωρούμε το απροσμέτρητο κάλλος της και την ενδόμυχη υπόστασή της. Όταν τρίζουν τα θολά τζάμια από τα σιδερένια παραθύρια, νομίζεις, πως χοροί αγίων ήλθαν για να συνεκκλησιαστούν με τους χοικούς, ταμένους αδελφούς τους. Ο πολυέλαιος γυρνοφέρνει κυκλικά απ' τον καπνισμένο τρούλλο, ο Παντοκράτορας κρατάει στο χέρι του την βραδυνή θυσία, αίνοι και ύμνοι γίνονται δώρα ευχαριστιακά στα πόδια του Θεού μας. Κι όταν τελειώνει η ακολουθία, σκυμμένα πρόσωπα προσμετρούν μ' ένα Κύριε ελέησον, τα ανεβαίνοντα βήματά τους. Μακρύς ακόμα ο δρόμος της σταυρικής θυσίας. Ταιριάζει σε ορθοδόξους, να βλέπουν από μακριά τον σταυρό, που θα κρεμάσουν πάνω του τ' απόκοσμα όνειρά τους. Ποθούμε Χριστό, Αυτόν, Εσταυρωμένο, εξαντλούμε τους ονειρεμένους πόθους μας στο κοινό ποτήριο, ακροβατούμε την θωριά μας ανάμεσα στην πτώση και την έγερση. Τελούμε πνευματικά « ανάπηροι» στο μακαρισμό του εξαρτημένου Εγώ μας, αναζητούμε την χαμένη αρτιμέλεια της υποστελλόμενης ψυχής μας, ανυπακούουμε στην υποκριτική στάση ζωής. Ο Χριστός δεν είναι αφηρημένη έννοια, είναι η Οδός και η Αλήθεια, η Αγάπη κι η Ζωή, το προσδοκώμενο όνειρο της αναστάσιμης ελπίδας. Έχουμε Εκκλησία να κλάψουμε τους δρόμους που δεν διαβήκαμε, κατέχουμε αγίους να κρεμάσουμε την απόμακρη ματιά μας, μια Παναγιά να πνίξουμε στον κόρφο της την εαλωμένη αθωότητα της παιδικής αμεριμνησίας μας, κι αγγέλους τόσους, όσα είναι αυτά που χάσαμε, όσα είναι αυτά που ελπίζουμε, όσα είναι αυτά, που ίσως έρθουνε μια μέρα! Μπουσουλάμε γογγύζοντας στους εφάμαρτους δρόμους της υποκριτικής ζωής μας, έρπουμε γλοιωδώς στην λάσπη, που εωσφορικώς βαπτίσαμε πολιτισμένη κοινωνία! Επιτέλους να πάψουν αυτοί οι διαρκείς κύκλοι γύρω απ' τον ειδωλολάτρη εαυτό μας, το μεγαλείο του χριστιανού αναπαύεται στον προσευχητικό ξεσηκωμό και την ταπεινή μεγαλοσύνη. Η αγάπη μας είναι η σταυρική θυσία του εγώ μας στην εγωϊκότητα των άλλων. Ο σταυρός μας είναι τα ζυγιστικά του Πατρός που σβήνουν με γομολάστιχα τις μεγαλεπίβολες, θηριώδεις αμαρτίες μας κι η ελπίδα μας φοράει τα καλά της μπροστά στο αιματοβαμμένο δισκοπότηρο του αμνοικού Ιησού μας. Τα βράδια αιωρούνται χαροποιά στα γράμματα της αγιοπνευματικής Αλφαβήτας, ζωγραφίζουν την Πίστη ως έκθαμβο, αγιοπρεπές θήλυ, που ίσταται σε συννεφοσκεπούσα ομίχλη, πάνω από τα μικροκαμωμένα σπίτια των ανθρώπων. Πορφυροφορούσα κόρη, που χάσκει με χαμόγελο και κορομηλένια μάγουλα, που ροδοκοκκινίζουν στην παρακλητική αγάπη των πιστών. Η Πίστη είναι αναγεννητικό επίθεμα στις πληγές της αμαρτίας, δροσερή ανάσα στην πνευματική άπνοια των φιλόνικων ανθρώπων, σουλατσάρει σε χλοερούς, φρεσκοσκαμμένους κήπους και περιβόλια που μεθούν στην αρχοντιά των λουλουδιών. Βαστάει στα χέρια της τα εύοσμα βασιλικά των Χριστοφόρων λόγων, λούζεται μακάρια στην μετάνοια ενός αλλόφρονα, που ανακαλύπτει πάνω της τον μυρίπνοο Παράδεισο της συστελλόμενης ψυχής. Η Πίστη Θε μου είναι τα χρυσαφένια στάρια του χωριού, που μικρά, βάζαμε τρεχάλα ανάμεσα στα ξεραμένα στάχυα και τ' αγκάθια του αγρού, το ανταριασμένο βουϊτό από τους μεγαλοδύναμους ήχους των ελάτων, που στέκονταν πάντα όρθια. Νοικοκύρηδες, φρεσκοπλυμένοι χωρικοί, που τις Κυριακές έπαιρναν τα δύσβατα μονοπάτια για την εκκλησιά των Παμμεγίστων Ταξιαρχών! Βλέπαμε την Πίστη να σιγοντάρει στο αναλόγιο, εκείνον τον ταπεινό, ολιγογράμματο ιερέα, που έβγαινε στον άμβωνα για να μοιράσει τ' αντίδωρα κρίνα της ανυπέρβλητης αγάπης. Ύστερα βοηθούσε στα χωράφια την μαυροφορεμένη χήρα, που πριν να σπείρει τον καρπό στα σκαλισμένα αυλάκια, σταύρωνε με το χέρι της το αγιασμένο χώμα, ράντιζε με αγιασμό εκείνον τον πολύχρωμο, ταιριαστό μπαχτσέ με τις ντάλιες, τους κατιφέδες και τους κρίνους. Η Πίστη πάλι κατοικεί στα αδύναμα σπίτια των φτωχών, κάθεται στο τραπέζι με τα αλάδωτα ρεβίθια, τις ελιές και το αχνισμένο, ζυμωτό ψωμί, χορταίνει τα στόματα με μοσχοθυμιασμένες ευλογίες και απόκοσμες παραινέσεις της ερήμου. Σκάει χαμόγελο στην βρεφική αγνότητα Χριστούλιδων μικρών! Η Πίστη δεν λέει ψέμματα στα χείλη των παιδιών, παίζει κυνηγητό με την ταπείνωση και κρυφτό με την ντροπή. Στέκει προσευχητικά μετέωρη σε νηπιακούς ασπασμούς, σε ανυπόκριτες, παιδικές προσευχές. Είναι το θεϊκό αντίδοτο στο διάβα μιας φουσκοθαλασσιάς ζωής, το υπέρμαχο δοξάρι στην ηδύχοη πνοή του ουρανού, η υπογραφή του Θεού στην μετάνοια του πιστού. Μακάριοι αυτοί που την βρήκαν να τους περιμένει με το πρωϊνό ξύπνημα της αυγής και την εσπερινή δύση του ηλίου! (Φθινόπωρο 2013) Γιώργος Δ. Δημακόπουλος Δημοσιογράφος





Ιστολόγιο «ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ»

Έτος: 11ο (2013 - 2024)

Δημοσιογραφικό Εργαστήρι Ορθόδοξης Μαρτυρίας και Ομολογιακής Κατάθεσης

Διαχειριστής:

Γιώργος Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος

Icon by Serhei Vandalovskiy, icon - painter, Ukraine



«Απάνου απ' το κρεββάτι μου βαθειά παρηγοριά μου / Καρφώνω την εικόνα Σου, και τώρα η κάμαρά μου. / Είναι και μνήμα θλιβερό και χαρωπή εκκλησία / Σκοτάδι η θλίψι μου σκορπά και λάμψιν η θρησκεία».



Κωστής Παλαμάς


Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2023

ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΘΕΟΔ. ΖΗΣΗ: ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ



Η ευλόγηση του γάμου εν Κανά



Συλλογή μελετῶν γιὰ τὴν ὁμοφυλοφιλία


σχεδιασμένη καὶ ἐπίμονη προσπάθεια τῶν Δυτικῶν, Εὐρωπαίων καὶ Ἀμερικανῶν, νὰ ἀφομοιώσουν πολιτιστικὰ τὴν Ἑλλάδα, ὥστε νὰ καταστεῖ μέρος τοῦ δυτικοῦ κόσμου καὶ νὰ χάσει τὴν πνευματική της ταυτότητα καὶ ἰδιοπροσωπία, ἄρχισε ἀμέσως μετὰ τὴν ἵδρυση τοῦ νεοελληνικοῦ κράτους καὶ συνεχίσθηκε ἔκτοτε ἀδιάκοπα.


Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.


Στὴν Δύση ὁ Παπισμὸς καὶ ὁ Προτεσταντισμὸς ἐνόθευσαν τὴν γνήσια διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου, ἐμείωσαν γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ τὴν ἐμπιστοσύνη τῶν ἀνθρώπων στοὺς ἐκπροσώπους τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὑποβοήθησαν ἔτσι στὴν ἀποχριστιάνιση τῆς κοινωνίας καὶ τοῦ πολιτισμοῦ.


Στὴν ἀπελευθερωμένη ἀπὸ τοὺς Τούρκους Ἑλλάδα, ἡ ὁποία καὶ κατὰ τοὺς χρόνους τῆς δουλείας ἐκράτησε τὴν ὀρθόδοξη καὶ ἀντιδυτική της ταυτότητα, ἐπιδιώχθηκε νὰ γίνει τὸ ἴδιο: νὰ ἀποχριστιανισθεῖ καὶ νὰ μεταβληθεῖ σὲ κοσμικὸ κράτος, ὥστε τουλάχιστον ἐπισήμως ἡ Ὀρθοδοξία, τὸ Εὐαγγέλιο καὶ ἡ Πατερικὴ Παράδοση, νὰ τεθοῦν στὸ περιθώριο τῆς πολιτιστικῆς καὶ κοινωνικῆς λειτουργίας.


χουμε πολλὲς φορὲς γράψει καὶ κατοχυρώσει ὅτι ἡ ἀληθινὴ ἅλωση δὲν ἔγινε τὸ 1453, ἀλλὰ ἄρχισε σταδιακὰ νὰ γίνεται μετὰ τὸ 1821, καὶ φαίνεται ὅτι τώρα ἔχει ὁλοκληρωθεῖ. Κερδίσαμε τὴν σωματική μας ἐλευθερία ἀπὸ τοὺς Τούρκους καὶ ὑποδουλωθήκαμε πνευματικὰ στοὺς Εὐρωπαίους καὶ στοὺς πέραν τοῦ Ἀτλαντικοῦ συγγενεῖς τους, ἀληθινὰ «Φραγκέψαμε» κατὰ τὸν τίτλο βιβλίου μας [1].


πῆρξαν βέβαια ἀντιδράσεις καὶ ἀντιστάσεις στὸ ξεπούλημα αὐτὸ τῆς ἑλληνορθόδοξης κληρονομιᾶς μας, γι᾽ αὐτὸ καὶ ἡ πολιτιστικὴ πολιορκία κράτησε πολύ, δύο αἰῶνες σχεδόν. Κατὰ τὸ δεύτερο μάλιστα μισὸ τοῦ 20οῦ αἰώνα, μετὰ τὸν β´ παγκόσμιο πόλεμο, ποὺ ἔδειξε ὁλοκάθαρα τὸ φρικτὸ καὶ ἀπαίσιο πρόσωπο τῆς ἀποχριστιανισμένης Εὐρώπης, ἐκδηλώθηκαν ἐνέργειες ἐπιστροφῆς στὶς χριστιανικὲς ἀξίες καὶ ἐνδυνάμωσης τῆς Ὀρθοδοξίας, ἰδιαίτερα μετὰ τὴν αἰφνίδια πτώση τοῦ ἄθεου Κομμουνισμοῦ στὶς χῶρες τῆς Ἀνατολικῆς Εὐρώπης καὶ τὴν ἐκεῖ ἐνδυνάμωση καὶ ἀναγέννηση τῆς Ὀρθοδοξίας.


Αὐτὸ ἀνησύχησε ἰδιαίτερα τοὺς ἡγέτες τῆς «Νέας Τάξης» πραγμάτων καὶ τῆς «Νέας Ἐποχῆς», καί, ἂν ἐξαιρέσει κανεὶς τὴν ἀναγεννημένη χριστιανικὰ Ρωσία ποὺ ἀξιώθηκε μὲ ἱκανοὺς ἡγέτες νὰ ἀποφύγει καὶ νὰ ἀντιδράσει στοὺς νεοταξικοὺς σχεδιασμούς, ἡ πλειονότητα τῶν Ὀρθοδόξων χωρῶν, καὶ αὐτῶν ποὺ ἐντάχθηκαν στὴν Ἑνωμένη Εὐρώπη καὶ αὐτῶν ποὺ ἐπιθυμοῦν νὰ ἐνταχθοῦν, δοκιμάσουν καὶ θὰ δοκιμάζουν τοὺς πικροὺς καρποὺς τῆς ἀποστασίας ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη καὶ Ζωή. Ἤδη νεοταξίτες Ἕλληνες πολιτικοὶ καὶ κοινωνιολόγοι θριαμβολογοῦν καὶ καυχῶνται ὅτι «ἂν καὶ ἀντιστάθηκαν οἱ ντόπιες δομές, ποὺ παραμόρφωσαν τὶς ἐκσυγχρονιστικὲς ἐπεμβάσεις, ὁ δυτικὸς προσανατολισμὸς φαίνεται νἀ ἐπιβλήθηκε στὴν Ἑλλάδα [2].


Τὸ κατάντημα αὐτὸ τῆς Ὀρθόδοξης Ἑλλάδας νὰ ὑποκύπτει στοὺς ἀντιχριστιανικοὺς καὶ ἀντεθνικοὺς σχεδιασμοὺς τῆς Εὐρώπης καὶ τῆς Ἀμερικῆς φαίνεται ὁλοκάθαρα καὶ μεγαλόφωνα α) στὸν ἀπὸ ὅλα σχεδὸν τὰ κόμματα ὑποστηριζόμενο χωρισμὸ Ἐκκλησίας καὶ πολιτείας, ὥστε νὰ καταστεῖ ἡ Ἑλλάδα ἕνα ἄθρησκο κοσμικὸ κράτος [3], β) στὴν προδοτική «Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν», γιὰ τὴν ὁποία ἀκόμη καὶ σήμερα καυχῶνται οἱ διαλυόμενοι δῆθεν ἐκσυγχρονιστὲς τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, καὶ γ) πρὸ παντὸς στὴν ἐξαγγελθεῖσα ἀπὸ τὸν πρωθυπουργὸ Κυριάκο Μητσοτάκη νομιμοποίηση τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων, γιὰ τὸν ὁποῖο καυχᾶται ὁ ἐξ Ἀμερικῆς ἐλθὼν ἀρχηγὸς τῆς ἀξιωματικῆς ἀντιπολίτευσης Στέφανος Κασσελάκης, περιφέροντας καὶ ἐπιδεικνύοντας τὸν ἄρρενα σύζυγό του.


μεταφύτευση αὐτὴ ἐξ Ἀμερικῆς προσώπων, προτύπων καὶ ἀλλαγῶν ἄρχισε, ὡς δῆθεν ἀντίδραση στὸ «Ἑλλὰς Ἑλλήνων Χριστιανῶν» τοῦ στρατιωτικοῦ καθεστῶτος, ἀπὸ τὸν ἱδρυτὴ τοῦ ΠΑΣΟΚ καὶ μετέπειτα πολιτικὰ κυρίαρχο ἐπὶ ἔτη Ἀνδρέα Παπανδρέου, αἰφνιδίασε τὶς παραδοσιακὲς πολιτικὲς καὶ ἐκκλησιαστικὲς δυνάμεις, οἱ ὁποῖες, ἀντὶ νὰ ἀντιδράσουν δυναμικά, ἀνέχθηκαν τὴν κακοποίηση καὶ παραμόρφωση τοῦ Ὀρθοδόξου καὶ Ἑλληνικοῦ τρόπου ζωῆς, καὶ ἐν πολλοῖς υἱοθέτησαν τὶς ἀλλαγὲς καὶ μεταλλάξεις, ὅπως συμβαίνει μὲ τὸν ἀμερικανοτραφῆ ἐπίσης σημερινὸ πρωθυπουργό, ὁ ὁποῖος τολμᾶ καὶ ξεριζώνει, στὸ χῶρο μάλιστα τῆς Δεξιᾶς, ὅσα οἱ προκάτοχοί του οὔτε θὰ διενοοῦντο νὰ σκεφθοῦν.


τσι μετὰ τὴν ἐφετινὴ νίκη του στὶς βουλευτικὲς ἐκλογές, χωρὶς προεκλογικὰ νὰ τὸ ἐξαγγείλει, γιὰ νὰ μὴ χάσει ψήφους, ἐξήγγειλε ὅτι θὰ προχωρήσει στὴν νομιμοποίηση τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων, ἐνῶ καὶ ὡς ἀντιπολίτευση ἀκόμη, ὅταν κυβερνοῦσε ὁ ΣΥΡΙΖΑ, εἶχε ψηφίσει μαζὶ μὲ ἀρκετοὺς τῆς ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ τὸ «Σύμφωνο Συμβίωσης» τῶν ὁμοφυλοφίλων, ποὺ ἐνομοθέτησε ἡ κατεδαφιστικὴ τῶν ἑλληνορθοδόξων ἀξιῶν κυβέρνηση τοῦ Ἀλέξη Τσίπρα [4].


Τὸ ἐκρηκτικὸ καὶ καταστροφικὸ αὐτὸ κλίμα, αὐτὴ ἡ ἀληθινὴ οἰκολογικὴ καταστροφὴ στὸν πνευματικὸ χῶρο, ποὺ δηλώνει ἀνταρσία ἐναντίον τοῦ Θεοῦ καὶ ὕβρη, ἀφοῦ ἀκυρώνει τὶς ἐντολὲς τοῦ Εὐαγγελίου, καταργεῖ αἰώνιες ἀξίες καὶ ἀνατρέπει τοὺς φυσικοὺς καὶ ἠθικοὺς νόμους, μᾶς παρακίνησε στὴν ἔκδοση σχετικοῦ βιβλίου, ὡς ἀντίδραση καὶ ἀντίσταση στὸν σχεδιασμένο πόλεμο ἐναντίον τῆς Ὀρθόδοξης Ἑλλάδας, καὶ οὐσιαστικὰ ἐναντίον τῆς ἀνθρωπότητας.


ποτελεῖ συλλογὴ καὶ ἐπανέκδοση κειμένων καὶ ἄρθρων ποὺ δημοσιεύθηκαν ὅλα στὸ περιοδικὸ «Θεοδρομία» τῆς Ἑταιρείας Ὀρθοδόξων Σπουδῶν ἀπὸ τὸ ἔτος 2007 καὶ ἑξῆς καὶ ἐγράφησαν ἀπὸ ἀνησυχοῦντες γιὰ τὸν ἠθικὸ ἐκτραχηλισμὸ σοβαροὺς ἐπιστήμονες, κληρικοὺς καὶ λαϊκούς. Ἀποκτᾶ κανεὶς διαβάζοντάς τα καλὴ εἰκόνα τῆς ἐξέλιξης τοῦ θέματος καὶ ἀπορεῖ μάλιστα, πῶς σιγά-σιγά οἱ ἀντιδράσεις σὲ ἐπίπεδο πολιτικῆς καὶ ἐκκλησιαστικῆς ἡγεσίας μειώνονται καὶ δυστυχῶς κάποιες μεταβάλλονται σὲ ὑποστηρικτικὲς καὶ ἐπαινετικές, ἀκόμη καὶ ἀπὸ ὑψηλόβαθμους κληρικοὺς καὶ θεολόγους.


λπίζουμε ἡ κυκλοφόρηση τοῦ βιβλίου [5] νὰ ἐνισχύσει τὶς ἀντιδράσεις, νὰ ὁδηγήσει σὲ προβληματισμὸ ὅσους ἀγνοοῦν τὴν χριστιανικὴ διδασκαλία γιὰ τὸ φρικτὸ ἁμάρτημα τοῦ Σοδομισμοῦ, τῆς ἀρσενοκοιτίας, τῆς παρὰ φύσιν ἀσέλγειας, καὶ νὰ φρενάρει τὴν βλάσφημη καὶ ὑβριστικὴ ἀπόφαση τοῦ πρωθυπουργοῦ νὰ τὰ βάλει μὲ τὸν Θεό, ἀκυρώνοντας τὶς σωτήριες καὶ φιλάνθρωπες ἐντολές του.




Παραπομπές:

[1]. Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση, Φραγκέψαμε. Ἡ εὐρωπαϊκή μας αἰχμαλωσία, Θεσσαλονίκη 20172. Του Αυτου, Ἑπόμενοι τοῖς θείοις Πατράσι. Ἀρχὲς καὶ κριτήρια τῆς Πατερικῆς Θεολογίας, Θεσσαλονίκη 1997, σελ. 136-155. Του Αυτου, Ὀρθοδοξία καὶ Ἑλληνισμός. Νέα αἰχμαλωσία καὶ ἀντίσταση, Θεσσαλονίκη 1995. Του Αυτου, Ἀπὸ τὴ Νίκαια τῆς Βιθυνίας στὴ Νίκαια τῆς Γαλλίας, Θεσσαλονίκη 2001. Του Αυτου, Ὁ σημερινὸς Ἑλληνισμὸς καὶ ἡ κληρονομιὰ τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου, Θεσσαλονίκη 2015.

[2]. Χ. Ροζακη, «Ἡ Ἑλλάδα στὸ διεθνῆ χῶρο», εἰς Ἑλληνισμὸς - Ἑλληνικότητα. Ἰδεολογικοὶ καὶ βιωματικοὶ ἄξονες τῆς νεοελληνικῆς κοινωνίας, Ἀθῆναι 1982, ἔκδ. Βιβλιοπωλεῖον τῆς «Ἑστίας», σελ. 24. Περισσότερα εἰς Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδωρου Ζηση, Τὸ ἁγιασμένο καὶ προδομένο ᾽21, Θεσσαλονίκη 2015.

[3]. Βλ. σχετικὰ εἰς Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδωρου Ζηση, Ἐκκλησία καὶ Πολιτεία. Χωρισμὸς ἢ συναλληλία;, Θεσσαλονίκη 2006.

[4]. Τὸ ποιοί καὶ πόσοι ἀπὸ τοὺς βουλευτὲς ἐψήφισαν τὸ «Σύμφωνο Συμβίωσης» τῶν ὁμοφυλοφίλων, ποὺ ἐνομοθέτησε ἡ νεοεκλεγεῖσα κυβέρνηση τοῦ ΣΥΡΙΖΑ καὶ ὑπερψηφίσθηκε στὶς 22 Δεκεμβρίου τοῦ 2015, παραμονὲς Χριστουγέννων, ἀπὸ 194 βουλευτὲς τῆς συμπολίτευσης καὶ τῆς ἀντιπολίτευσης, εὑρίσκει κανεὶς στὸ τελευταῖο ἄρθρο τοῦ ἀνὰ χεῖρας βιβλίου: Protagon Team, Ὑπερψηφίστηκε τὸ Σύμφωνο Συμβίωσης.

[5]. Θὰ κυκλοφορηθεῖ τὶς προσεχεῖς ἡμέρες μὲ τίτλο «Ὁμοφυλοφιλία. Προβληματισμοὶ καὶ ἀντιδράσεις», ὡς ἔκδοση τῆς «Ἑταιρείας Ὀρθοδόξων Σπουδῶν». Εκ του ιστολογίου «Ακτίνες» της 17.11.2023. Επιμέλεια, παρουσίαση ημετέρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print Friendly and PDF